nedeľa 19. februára 2012

London 2o. A


All day...all night ... stále rozmýšľam ako to bude, ako to napíšem...prepáčte mi že je to smutné... znova mám takú náladu. Sľubujem pri písaní ďalej časti si pustím niečo veselé ... a ďakujem za to že to čítate <3  

Táto časť je rozdelená na dve kapitoly... ;)  nie pre to že je dlhá, to nie.. pretože bude zlomová !  Hope you like it!

-> Christine <-

Po pár minútach bol Louis z kuchyne späť, vyzeral zmätene. Zayn mal svoje nohy preložené s mojimi.  a potom mi Louis stiahol nohavice a ja som tam stál len v boxerkách.“  Ďalšia historka z koncertu,  začali sa naťahovať o tom koho je to chyba. Naill sa vrchol na Zayna a Harry po nich hádzal jablkovú dreň prstami priamo z kelímku. Nechcela som si ani predstaviť ako si toto dostanú z vlasov. Louis opretý o dvere čakal kedy sa k nemu presuniem. Moje nohy ostali uväznené pod chalanmi.
 „ Pomóóóc.“ Muselo to vyzerať ako kôpka detí hrajúcich twister.  Usmial  sa a keď zbadal ako si Harold vyzliekol tričko  vytiahol ma za ruky, ako malé dieťa, von. Usadila som sa mu na kolenách. „ Mám nejaké povinnosti, pôjdeš so mnou?“  zahryzol so čerstvo ostrúhanej mrkvy. „ Pôjdem domov, aby si si oddýchol ale až po tomto.“  Malú chvíľku som skúmala prstami jeho hladké pery.  Obzvlášť jemne som sa dotkla  rany. Od bolesti zvraštil tvár a svojími prstami zovrel silnejšie moje boky. Netrebalo slová, pohľad do jeho svetlých očí mi spôsobil zimomriavky. Začal ma bozkávať.  S radosťou som spolupracovala. Uvoľnil sa viac, klesol do kresla, neuvedomila som si že niesme v jeho izbe. Celú hru jazykov prerušil až Liam. „ Ehm ehm  nechcel si ísť do nemocnice?“ Louií ma pustil a očami prešiel k Harrymu, ten sa usmieval. Stále len tak sedel na Naillovi, bez trička, prečo tento chlapec nemá frajerku keď vyzerá takto? „ Áno Louisík odveziem ťa rád.“ Harry sa stále vyžíval v novom vodičáku, síce jeho jazdenie niekedy nebolo najlepšie.  Neochotne som sa postavila a nechcela som Louisa obliecť sa.  Pri dverách ma ešte objal a zašepkal mi do uška „ Porozprávam sa s Eleonor, potom napíšem nový tweet a celý svet sa dnes dozvie že milujem len teba.“  So smiechom som pritlačila hlavu na jeho hruď. „ Buď k El dobrý Louis Tomlinson, lebo inak sa celý svet dozvie ako veľmi v noci chrápeš.“   Zasmial sa a otvoril dvere.


-> Louis <-

Celý predný dvor bol plný paparazzov, foťáky, kamery a blesky. Chytil som Christine za ruku a na hlavu som si nasadil kapucňu.  Louis povedzte nám o včerajšok incidente v Resident klube. Pán Tomlinson naozaj ste sa pobili s manažérom vašej priateľky?  Louis povedzte nám niečo o tej bitke. Kto začal?  Pomedzi všetkých tých novinárov sme sa pretlačili až k autu, strach ktorý priam sršal z očí mojej milovanej ma prinútil zastaviť sa. Naložil som Christy do auta a zatvoril som dvere.  Pár sekúnd som ešte váhal, poviem im to? Poviem. Otočka, potom ma zavalili tak že som skoro nedýchal.  „ Louis vyjadrite sa prosím vás.“   Liam stál pri kuchynskom okne a prikývol, žeby tento krát súhlasil s tým čo robím?  Robil som chyby a v posledných mesiacoch ich bolo veľmi veľa.  Novinárka ktorá stála predomnou mala na nose červené okuliare. Zelený kabát a jej fialové vlasy spôsobili chaos, ale späť k tomu čo chcem urobiť. „  Tak počúvajte ma, včera sa stalo pár vecí ku ktorým sa vyjadrí náš manažér. Eleonor a ja sme sa rozišli ale ja sa postarám s naše dieťa.“ Znova padlo tisíc otázok, nasadol som k Harrymu a Christy, vyštartovali sme.  Nepovedala mi ani slovo, domov by sa cez novinárov bez dotieravých otázok nedostala. Musela ísť s nami.

Christine mi stískala ruku, zadný vchod do nemocnice našťastie nebol zablokovaný novinármi, dnu sme sa dostali v pohode.  Pred izbou El nebol nik, lekár súhlasil s návštevou, chcel som aby pri tom bola aj Chris a Harold. Chcel som aby mi pomohli, aby som tam nemusel ísť sám.  „ Louis počkáme ťa tu.“  Christine mi stisla ruku a pustila ju. „ Choď Loui, ak ma budeš potrebovať budem tu.“ Harry prehodil ruku cez jej ramená a ťahal ju k koženým sedačkám. Zatriasol som hlavou a zaklopal som na izbu číslo 4o6. Nechali ma v tom samého. Nie, nie som v tom sám mám El a dieťatko ktoré ma potrebuje. Eleonor  držala za ruku svoju matku  a keď ma zbadala venovala mi úsmev. „ Ja pôjdem El, otec príde o pol hodiny.“  Jej mama okolo mňa prešla bez povšimnutia a tresla dverami.
Posadil som sa na malú bielu stoličku, trošku ďalej od postele a otočil som sa k oknu. „ Včera to bol výkon.“   Skonštatovala, stále keď som roztiahol svoje pery do úsmevu bolelo to. „ To bol nápad biť Jesseho,  tá Christine ti veľmi neprospieva.“  Pohodlnejšie sa oprela o biely, nadýchaný vankúš. Prikrývka jej skĺzla z krku. „ Christine do toho nepleť. Jesse je idiot, Eleonor nechcem aby si sa s ním viac pracovala. Mala by si ma chápať, záleží mi na tebe, na vás.“  Prešiel som pohľadom po izbe a zastavil som na El. Vidím dobre??? Pár krokov k posteli, do dlane som vzal jej ruku. Fialová napuchnutá modrina  na krku kopírovala hrubé prsty – zrejme Jesseho. Cez bielu košielku ktorú mala na sebe jej presvitala ďalšia modrina, prstami som jej odkryl rameno. Pozrela sa mi do očí a rozplakala sa.  „ On ťa zbil?“  Posadil som sa na posteľ, a prstom som stieral slzy ktoré jej padali po lícach. „ Protestovala som, naozaj som ti to chcela povedať  ale o to viac som sa bála, mrzí ma to.“  Bola taká zraniteľná, plakala a mne to bolo ľúto.  „ To nič.. neplač El..“ Objímal som ju. Jej vlasy voňali po cigaretách, pri tomto pachu mi prišlo zle.  Prebehol som na vécko, rovno k umývadlu.  El ma nasledovala.  Ľadová voda bola lepšie ako čokoľvek iné.  „ Louis mal by si si ísť ľahnúť.“  Pohľad na jej bosé nohy na studenej podlahe, košielka odhaľovala polku jej stehien, na pravom sa vynímala modrina taká istá ako mala na ramene. „ El...“ Mal som povedať ako ma to mrzí? Ako to bolí viac ako to bolelo ju?  Bol som ale rád že toto nevidela Christine,  Harold a nik iní. „ Mama o tom nevie, a ty jej to nepovieš, nepovieš to nikomu.“ Vzal som ju späť do postele. „ Prečo? Chceš naďalej trpieť?“  Pozakrýval som ju, a znova som sa posadil na stoličku, tentoraz bližšie. „ Louis klamala som.“ 


3 komentáre:

  1. To je také napínavéé ! :D Ááá teším sa na dalšiu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bud klamala otom ze je tehotna abo klamala otom ze to dieta je jej :D fuha aby uz bola dalsia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zle som napisala sorry bud klamala otom ze to dieta je jeho alebo otom ze je vobec tehotna :D

    OdpovedaťOdstrániť