piatok 16. marca 2012

London 42.

 Girls  môžem Vás o niečo poprosiť?  Dajte like - FB - like :) Ďakujem :*

What makes you beautiful  - ľúbim toto video a hlavne ten Niall na začiatku - Vat mejkš ju bjutiful, Liam s Zaynom si to riadne užívajú a Harryho vážny face :D no smejem sa ...

Sedím na parapete ( s Liamom! pozdravuje! a odkazuje Zaynovi že lkdfjdlkjfaldjfalfjdl! :D) - slnko svieti - ciga v ústach - pistácie - zmrzlina - ryža - ryba - zmrzlina - pomarančový džús - no dodržujem Nialla jednoducho hh...

 a neviem čo som ešte chcela, ak si spomeniem dám vedieť :*

-> Christine <-

Louis nás poslal domov, síce chalani protestovali, že chcú vidieť malú ale s smutnými výrazmi sa vybrali domov. Harry s Zaynom a Niallerom v jednom aute, ja s Liamom v mojom. Celú cestu mal položenú ruku na mojej nohe ale neusmieval sa. Jedným prstom som ťukla do smerovky a odbočila som pred náš dom.  Novinári obsadili ulicu, tak ma len objal  a do vlasov mi zašepkal dobrú noc.
Do postele som šla s pocit že Liam ostáva doma ešte dva dni a potom ho dva mesiace neuvidím. Keď som si konečne ľahla do mäkkých perín prihlásila som sa na twitter. Zvuk prichádzajúcej správy ma rozobral.
 Carmen -> Nemusíš mi ďakovať, bolo mi potešením! Zajtra by si mi mohla pomôcť ty?

Christine -> Som ti plne k dispozícií láska moja

Carmen -> Chceme ísť s Niallom von? Pôjdete s nami? Súhlasíš?

Christine -> SUPER!  Vieš o tom že Louis je už ocko?

Carmen -> Áno, volala som s N. Idem spinkať, vidíme sa zajtra ! Mám ťa rada xxxx

Odhlásila sa, ja som tak spravila tiež a notebook som položila na stôl. Len malú chvíľku som sa dívala na mobil a váhala som či mu napísať, no predbehol ma. Mobil zasvietil „ Len 2 dni v mojom živote boli najkrajšie! Keď som spoznal chalanov a dnešok, keď som ťa prvý krát pobozkal.“  S úsmevom som zatvorila oči a pretiahla som si perinu až nad hlavu.

„ Neodpustila by si som keby si sa nevidela.“ Prinútila ma otočiť sa k veľkému zrkadlu, ktoré bolo orámované bielym rámom.  Vlasy mi vo veľkých vlnách padali na čipku. Nadýchla som sa a znova som sa zahľadela na ženu v zrkadle. „ Toto som ja?“ Carmen sa mojej poznámke len zasmiala a začala mi napravovať snehovo biely závoj. Oči ženy prezrádzali nervozitu ale snažila sa to zakryť jemným úsmevom.  Úzky pás mi zdôrazňoval biely korzet a sukňa padala ako vodopád bielych vločiek až k zemi. Otvorila som prudko oči, a mokré líca mi prezradili že plačem. Zotrela som slzy rožkom periny a znova som zaspala. Kráčam krátkou uličkou po bielych lupienkoch ruží ktoré na bledofialovom podklade tvoria krásny kontrast. Ruku mi stíska otec odetí do elegantného čierneho fraku, spolu s melódiou môjho najobľúbenejšieho songu moments kráčam len krátko ked zrazu...jeho oči, tie najkrajšie oči aké som videla. Ostal prekvapene stáť keď ma videl a len sa usmial. Ešte dva kroky a budem pri ňom. Prinútila som nohu v lesklej bielej lodičke spraviť ďalší krok ... „ Christy.. bol to len sen..neplač.“ Držal ma v náručí a tíšil moje vzlyky. „ Neplač... puká mi srdce.. snívalo sa ti niečo zlé?“ Pokrútila som hlavou a utrela som si nos potom som si to uvedomila. „ Liam? Čo tu robíš?“  Usmial sa a jemne ma pobozkal. „ Druhý krát ma vítaš takto ráno, vlastne na obed už..“  Spomenula som si na včerajšiu vetu, presne takú istu a klesla som do jeho náručia. „ Snívalo sa ti niečo škaredé?“ Prstom som prechádzala po jeho na krátko vystrihaných vlasoch. „ Nie sníval sa mi krásny sen.“ Zasmial sa nad mojím uvažovaním a moje myšlienky prerušil dlhým nežným bozkom.


-> Liam <-

Začal som uvažovať sám nad sebou a nad Christine, znova slzy prinášame jej snáď mi všetci smolu a nešťastie? Ale keď mi prezradila že sa jej sníval krásny sen miesto nočnej mory musel som sa smiať. „ Pôjdeme do nemocnice?“ pýtala sa Christine a postavila sa pred skriňu, po prehrabovaní sa vo veciach vytiahla prúžkované tričko a červené nohavice. „ Čistý Louií.“ Môjmu komentáru sa len zasmiala a cestou po schodoch do kuchyne naschvál tancovala. „ Nerob mi zle, musím sa tváriť vážne vieš stále som otecko Payne.“  Prinútila ma zjesť cerálie s mliekom, to som vypil slamkou a keď sme sa konečne dostali do jej auta, začal som sa tešiť že uvidím malú Tommovu dcérku. „ Nikdy som si nemyslel že práve Louis bude mať dieťa ako prvý.“ Pozrela na mňa psími očami, zaťal som do živého a ani som si to neuvedomil. „ Prepáč Christine.“  Napravím to, a už presne viem ako. Novinári rozložení pred nemocnicou  neboli prekvapený keď nás dvoch videli spolu prichádzať. Zayn, Niall a Harrold išli do nemocnice už ráno, nedali sa zadržať a ja som chcel počkať na Christine.  Znova spúšť bleskov a cvakanie, neznášam ten zvuk!  Ani jeden z nás nemal na hlave kapucňu, ani slnečné okuliare. „ Christine.“ Zastavil som ju a páni paparazzi nás obkľúčili. Stáli sme vo vnútri ich začarovaného kruhu. „ Liam ideme?“  Zaškeril som sa a spravil som to čo ešte nikdy predtým. Pobozkal som ju. Celý svet to bude vedieť a bodka. Prekvapene sa zachichotala a ruka v ruke sme sa prebíjali k nemocničným dverám.

„ Aj ja ju chcem! Ukáž mi moje krsniatko!“  Žobronil som o pozornosť Louisa ktorý bol zaťato a nechcel nám malú dať ani za nič.  Škoda že Harry hot ak dobre pozná a vytiahol známi Tommo trik. „ Louis veď ju len pochováme a vrátime ti ju.“ Louií len pokrútil hlavou a ďalej hypnotizoval  spiacu malú. Eleanor zase hypnotizovala mňa s Christine. Nemal som možno hovoriť s Louiím, ale všetkým bolo zrejme že sa niečo deje. Nepohli sme sa od seba a pár krát sa stalo že sme sa na seba dívali a komunikovali bez slov a chalani sa len smiali a mali nemravné poznámky. Také vyznania lásky boli najkrajšie podľa mňa, jej oči boli dokonalé ako ona celá, ale nemohli sme prezradiť všetko tak som niekedy radšej pozeral na malú. „ Louis pozri čo som ti priniesla.“ Naklonila sa k nemu a pred nos mu strčila veľkú mrkvu. Zažmurkal a bez akéhokoľvek protestovania jej podal malú na ruky. Eleanor Louisa so smiechom karhala „ Zapredal by vlastné dieťa za mrkvu! Čistý Tommo!“  pohľad na malé stvorenie ktoré v rukách držala tá dokonalá žena spôsobil že som sa usmieval ako blb.  Niall sa pustil do čokolády ktorú priniesol El, Zayn čumel striedavo von oknom a Harry skúmal jediaceho Louisa. Christine kolísala batôžtek a tiež mala úsmev od ucha k uchu. „ Eleanor a ako sa vlastne volá? Po mamičke?“ Zaujímalo by ma prečo sa ani jeden z nás na túto otázku neopýtal. El žmurkla na Louisa a keďže ten jej nevenoval pozornosť odpovedala nám sama. „ Volá sa Eleanor Eloise Tomlinson.“

Niall sa po dvoch hodín vyjedania sladkostí z Eleanorinej skrinky slušne ospravedlnil a chcel odísť, keď sa ho Harry snažil napodobniť a chcel odísť tak mu Christine strčila malú opatrne na ruky a jemu neostávalo nič iné len ju kolísať aby spinkala. Keď som konečne toho drobca dostal do rúk ja, začal som sa jej potichu prihovárať. „ Ellie ty si ale krásne bábätko a ja som tvoj strýko.“ Natiahla maličkú rúčku nad hlavičku a nadomnou cvakol blesk. „ Louis no tak má dva dni neobleskuj ju hneď.“ Zamračil som sa ale on pokračoval, ešte spravil ďalšie dve fotky. „ Tak po prvé Liam je to moje dieťa.“ Zazrel som na neho škaredo, vedel že sa mi to nepáči. „ Fajn fajn ty si zodpovený..aj keď..no dobre to je teraz jedno. Po druhé má zavreté očká nevidí blesk a po tretie – aha robí superwoman a má len dva dni! Je po ockovi!“  Nedalo mi nezasmiať sa, El skrivila pri smiechu tvár- stále ju z pôrodu všetko bolelo. „ Dal by som si kávu čo poviete?“ Mal som v pláne vytiahnuť Louisa von a všetko mu povedať ale on mi vzal malú so slovami „ Choď s ním Christine a prines aj mne jednu prosím.“  Otvoril som jej dvere, prešla prvá.  Kým sme čakali na druhú šálku tmavého moku pár krát som ju jemne pobozkal.
„ Liam zajtra odchádzate poďme dnes do klubu aj s Carmen, Niall bude rád, oslávime narodenie malej Eloise.“ Kto mlčí ten súhlasí nie? Ešte raz som ju pobozkal a spolu s kávou sme sa vrátili oznámiť chlapcom dnešný plán. 

Už viem! - TWITTER !  nech sa páči - klik - follow me :*    a ešte že pekný piatok ! xxx


   Takto dopadlo moje tričko :) nesmiať sa z mojej maličkosti! :D :D   He´s my boyfriend! 

12 komentárov:

  1. Nádhera ako vždy...
    A pri tej časti: "Len 2 dni v mojom živote boli najkrajšie! Keď som spoznal chalanov a dnešok, keď som ťa prvý krát pobozkal" som plakala! Krása!

    Smile* (smilelove.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och och och.. prvá vec táto poviedka.. well :D krása krása.. pokračuj a nikdy neprestávaj, dobre? ;) druhá vec, to na Twitteri si ty? :O wow.. povedal ti niekto že si nádherná? áno? tak ti to hovorím aj ja, dobre? miluju tě ;)
    Zayn odkazuje, že nemáte vymýšľať a radšej sa zahrabte do perín ako my :D ♥xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ty si tá čo napísala že IWANT len 2 časti už :( :( :( ňerob mi! červená budem, nesom som opica :P :*
      My sme sa ráno ani neodhrabali ! :D

      Odstrániť
    2. dobre ale ty si tu tiež nedávno neičo spomínala o konci! takže žiadne také, rozumeno? :-* by the way, ak sa niekedy niekde stretneme tak si dám na hlavu vrece.. vlastne, ani to mi nepomôže.. a si.. nemáš byť prečo červená.. ♥
      nie? :D no lebo my ležíme v nezmenenej polohe od rána :D a nechystáme sa pohnúť :D až po 22:00 :D

      Odstrániť
  3. ta foto na twitteri - nadherna.... pribeh samozrejme tiez, uzasny, skvely, dokonaly.... nemam slov, proste krasa, si neuveritelny talent... viem ze sa opakujem, ale nic nove a originalne ma nenapada. A ten odkaz hore ---> DAKUJEM myslela som ze ci by si mi len ty nedala like ale toto som necakala, vdaka.... bude dnes este nieco??? prosim (psie ocka)







    ----Kika----
    P.S. pozdravuj Liama a dufam ze ti nebude z toho seckeho jedenia zle =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ženy ale nepreháňajte budem sa červenať :* :) Potom mi daj vedieť Kikuš či to pomohlo trošku :)
      Bude - ale netuším či až nie v noci, idem resetovať trošku hlavu :)

      ODkážem :D zatiaľ mi nie je :D uvidíme :D :D haha

      Odstrániť
    2. neprehanam... a inak krasne tricko aj super foto... chcem vyzerat ako ty =D a ja si aj do noci pockam, to sa oplati.... <3





      ----Kika----

      Odstrániť
  4. s očakávaním som otvárala tento blog, či tu bude nový diel :) a je! taká som happy z toho :) počúvaj toto som ti už minule chcela :D že vydaj knihu! myslím to úplne smrteľne vážne :) ak budeš na staré kolená mať čas, vrátiš sa k svojim napísaným prácam, dáš ich dokopy a voilá! :) ver mi, je mi jedno, že kosti budú pukotať a kondička sa stratí, nájdem si aspoň toľko síl, aby som vbehla do obchodu a ako prvá si kúpila tvoje majstrovské dielo! :) a súhlasím s Tanyou skutočne si nádherná ;)♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D Ja tajne dúfam že to bude skôr než budeme všetky hrkotať pri kráčaní do kníhkupectva! :D ♥♥♥♥ Akože baby nehnevajte sa ale ste načisto slepé!!! :P

      Odstrániť
    2. tak mne už je jedno, hlavne že to bude :D :)) a chválim tričko, aj ja som rozmýšlala že si vyrobím, ale akosi nezostalo času :P ja ti dám, že slepé! :D hlavne tutok dole s tým triškom si krásna! :)♥

      Odstrániť
  5. ženy niesom doma.. časť až zajtra :) ale ľúbim vás :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bóže ja neviem ktorého si mám vybrať :D Louis je taký zlaťúšik ako ocko a Liam je taký ňuňunko keď je zamilovaný :D ba nie, on je ňuňunko stále :D :* ♥ ... Dievča moje zlaté, ja z teba nemôžem :D ty píšeš tak nádherné až to nie je možné :D :* Bz the way, odkáž Liamovi nech páli ku mne :D že Harry od neho niečo chce :D :D :D :D PS: wuáh aj ja chcem také triko :D a krásna si úplne :* pridávam si ťa na fb, tak sa potom nezľakni, keď ti príde žiadosť o priateľstvo prosím ťa :) som tak Katherine Gocoliak :D :D :* LOVE YA!♥

    OdpovedaťOdstrániť