nedeľa 18. marca 2012

London 43.


Môžem Vás trošku ponaťahovať do večera? :) 

1D - wmyb - zas  raz :D ale ten Liamov beatbox!!!! ( slintám) 

-> Christine <-

Pravá oldies diskotéka v centre Londýna ponúkla dostatočný úkryt pred novinármi a zároveň prijemné posedenie s dobrou hudbou. Carmen v lesklých legínach a neónovo žltom tričku tancovala na slaďák s Niallom. Potešil ma pohľad na ich zamilované držanie sa za ručičky, a dokonca sa delili o pohár džúsu keď sme zapíjali vodku. Zayn s Harrym mali v rukách už asi šiesty pohárik a pri každom prehltnutí studenej vodky fotili jeden druhého. Deejay namixoval ďalší slaďák, opatrne som si štrngla s Liamom pričom pár kvapiek z pohárika v jeho ruke sa prelialo cez okraj a dopadli na svetlé nohavice. Zdesene sa na kvapky tvoriace fľak zahľadel a potom otočil zvyšní obsah pohárika do seba. Zaostával, ale bolo už dosť čudné že vôbec pil. Všetci sme vedeli že on je ten kto nás odvezie domov, ale po Zaynovom dobiedzaní na nás oboch Liam povolil a keď pred neho Hazza postavil už tretí pohárik slušne ho vypil. Nálada bola v plnom prúde a malá Eleonor Eloise pokrstená alkoholom v našich mysliach. 

Vodku som zapila Harryho jablkovým džúsom a do uší sa mi dostávala melódia práve začínajúcej pesničky Bruna Marsa – Just the way you are. „ Poďme tancovať!“ Snažila som sa prekričať hlasnú melódiu, Liam sa díval na moje pery a usmieval sa. Alkohol mu nerobí dobre, nedovolím mu viac piť. Prikázala som sama sebe a potiahla som ho smerom k parketu.  Z očí sa mi stratili Carmen s Niallerom, ale neriešila som to, vedia čo robia nepotrebujú opateru. Keď som sa s Liamom v tesnom závese za mnou predrala mladými opantanými alkoholom a hudbou až na úplný kraj pocítila som jeho pery pri mojom uchu. „ Pokračuj dozadu.“  Úzky priestor mi nedovolil otočiť sa tak som len kráčala až k tmavej chodbe na konci kde už nikto nebol pretože tam neboli svetlá a hudba bola tlmená.  Prudko ma otočil a daroval mi vášnivý ba až naliehavý bozk. „ Liam nechceš ísť domov?“  Cítila som že sa smeje keď som pod jeho bozkami zakláňala hlavu. „ Nechcem ísť domov..“ odpovedal a znova mi strčil jazyk do pusy. Plán odtlačiť ho a dostať sa bezpečne domov skrachoval pre jeho psie očká a vtiahnutie ma do miestnosti bez okien a čerstvého vzduchu, kde bol len mraziaci box a pár chladničiek tomu fakt nepomáhalo. Šikovne rozopínal moje gombičky na rifľovej košeli. „  Nie tu, Liam..pil si, si opitý.“ Hoci som vypila viac, on nebol zvyknutý a musel sa mu točiť celý svet nestrácal sa a jediným trhnutím roztrhol pančušky pod čiernou sukničkou. Váhala som nad pokračovaním s Liamom tu a teraz a nad rýchlym zbalením všetkých členov dnešnej akcie a pokračovaní tam. Mraziaci box dodával tejto maličkej miestnosti chlad a mal nám schladiť myšlienky nad načatým milovaním sa práve tam, nepomohlo to. Jednoducho si ma vyhodil na box spojil naše pery a ani sa neunúval dať mi dole podprsenku.

Jediný duchom prítomný Harold nás všetkých naskladal do taxíkov a nadiktoval adresu k nim domov.    Carmen sa nasťahovala do izby k Niallovi a Zayn mi pomohol s Liamom hore schodmi.   Oblečený klesol na posteľ tak sme mu so smiechom vyzuli boty a predtým ako som zišla dole do kuchyne pootvorila som okno, príval čerstvého vzduchu mu spraví dobre.  Dole v kuchyni sedel na linke Zayn a usmieval sa na plechovku piva ktorú držal v ruke. „ Nejdeš si ľahnúť?“ Pokrútil hlavou a vo dverách sa zjavil Harry s iphonom v ruke. Zayn priskočil k nemu a vytrhol mu telefón a po chvíľke sa začal smiať. „ Toto nemyslíš vážne Hazza.“ S úškrnom sa otočil smerom ku mne. „ Christy myslím že by si mala o niečom vedieť. Mobil hodil a ja som ho len tak tak chytila a nechápavo som sa na neho pozerala. „ Prečítaj si odosielateľa!“ Harry sa snažil dostať sa ku mne ale ostal zovretý v Zaynových rukách.  Očami som rýchlo prebehla test, zastavila som sa až na mene – Včerajšia noc bola krásna ale nefandi si Stayles! Ria. Nasucho som prehltla, Harry mi mobil vzal a bez slov odišiel hore. „ Zayn Harry má priateľku?“ Začal sa smiať až tak, že pivo v jeho ruke penilo a kvapkalo na zem. „  Si slepá? Nevidela si to meno? R-I-A.“ Jej meno vyhláskoval  v mojej hlave nastal skrat – cvak-cvak-cvak. 
Schody som brala po dvoch, nechcela som kričať ale dvere na Stylesovej izbe som otvorila s zvýšením tónom hlasu „ Harold Styles čo máš do pekla s mojou sestrou!“  V obrannom geste zdvihol obe ruky nad hlavu a cúvol k posteli. „  Nič zlé! Páči sa mi a boli sme von, nič viac prisahám.“ Uvoľnila som postoj nabrúsenej mačky ale pohrozila som mu. „ Harry  dva krát rozmýšľaj čo bude robiť predtým ako to spravíš! Prednáška pokračuje zajtra, teraz som unavená idem spať.“ Vyhodil ma von ale videl že mi trhá kútikmi úst tak sa usmial aj on.

Po polhodine som sa ešte raz pre istotu prešla všetky izby okrem tej kde bol Niall s Carmen, chalani spali  tak som aj ja zaliezla k Liamovi. Nepohol sa ani o milimeter len otočil hlavu nabok, už teraz mal na líci odtlačky vankúša. Spokojne som sa prezliekla do jeho trička a vkĺzla som pod prikrývku. Snaha o to nezobudiť ho sa nepodarila, pootvoril jedno oko, prehodil cez môj pás ruku a spal ďalej.


-> Louis<-

Keď konečne odišla aj mama El usadil som sa v nepohodlnom kresle pri posteli. „ Louií mal by si ísť sa vyspať, my s El budeme celú noc spinkať tiež a toto nepohodlné kreslo  ti nerobí dobre.“ Nemal som chuť odísť od nich, ani najmenšie nutkanie  a aj som ostal. „ No, no no no.. ostávam čo keď ma budeš v noci potrebovať? A navyše zajtra poobede odchádzame pokračovať v turné, chcem byť s vami kým môžem.“ Malá sa jej začala mrviť v rukách, len nech nezačne plakať. Ani som svoju myšlienku nedokončil a na celú izbu sa ozýval jej hlasný plač. „ Je hladná?“ Opýtal som sa, postavil k nej a kým El kŕmila malú bozkával som ju na vrch hlavy. Po hodinovom naťahovaní sa, odmietaní papania a prebaľovaní  Eloise spokojne zaspávala vo svojej postieľke.  Z tašky som vytiahol krabičku s prsteňom a posadil som sa na kraj postele.  

-> Liam <-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

„  Ja som včera pil? Naozaj?“ Opýtal som sa sám sebe a rozhliadol som sa okolo. Moja izba bola prázdna ale  perina vedľa jasne naznačovala že som tu nespal sám. Na malom nočnom stolíku bol položený pohár mlieka a koláčik v tvare srdiečka.  Pohár som vypil hneď a koláč som radšej nechal tak.  Pomaly sa mi začali vynárať veci zo včera –  Zayn ma prinútil piť, ale sám si som chcel dať na Loiusovu dcéru, otočili sme pár kôl a Christine ma vytiahla na parket, netancovali sme.. marilo sa mi niečo s chladiacim boxom. „ No do riti...“  Zo stolíka som vzal peňaženku a  otvoril som ju...

10 komentárov:

  1. oni nepoužili ochranu?! :DDD Christine otehotnie? :D alebo čo nás zase naťahuješ, jak gumu v trenkách?! :D prečo nám to robíš?! :D ja ťa tak zbožňujem, ale niekedy mám chuť ťa uškrtiť :DD celý čas sa na obrazovku usmievam ako bezprizorná :D proste milujem tvoje opisy a všetko okolo toho :))♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som vedela že tam nedáš cúvanie! :D :* krásne krásne.. opäť ti napíšem krátke lítanie, dobre? nenahneváš sa? žeriem opitého Liamka, ktorý nevie, čo robí :D vrr taký badboy ;) som zvedavá na párik Ria-Harry.. aj keď ani mne na začiatku nedošlo že Ria je Christinina sestra ;) a k tomu WMYB- mňam :D to je všetko.. ešte niečo.. love you! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektne ako vzdy... a Liam na konci- rehocem sa ako idiot ani sama neviem na com, ale naozaj nas nemusis tolko napinat... prosim, daj este jednu cast, kde sa vsetko vysvetli. A Louis co?? planuje urobit to, co si myslim? skvele, nemam slov





    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  4. AAaAAAAAAaaaaaaaaaaaa , I kill you ! :D
    Takto to skončiť ?! Veď ja sa zbláznim :D
    Omfg !!!! :D
    BTW , je to úžasné , ako vždy !!! :)xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. .. to čo robiš? :O teba bavi napinať nas tak, čo? o.O lebo ide ti to teda :D .. ako inak, časť super.. teši ma, že sa to tak pekne s Liamom vyvija.. aj ked, chudak Louis.. dufam, že ma potešiš tym, že Christine ostane tehotna :) .. neopovaž sa ju poslať na potrat! :D .. ale jedno doteraz nechapem .. ako niekto môže niečo tak užasne napisať a opisať tie situacie a vôbec.. zase raz klobuk dolu holka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. výborné ! :) úplne najviac.. joj ale ten koniec.. už sa neviem dočkať ďalej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. MOJA PEKNÁA!! JE TO ÚŽASNÉ!!! ale toto ťa baví?? naťahovať nás?? pre pána kráľa šak to je dokonalé!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. óch ako ja by som Liama...ehm, radšej nedopoviem :D :D ... ale pri tej časti, keď boli pri chladiacich boxoch, tak som sa rozplývala ako pripečená :D keby si ma videla :D :D a tá veta: "...znovu mi strčil jazyk do pusy." :D ja nechcem byť úchylná, ale viem si to absoltelly predstaviť :D aj to čo nasledovalo potom :D :D ... Hazza a Ria? djsvu? :D :D na tom som zvedavá :D :D wuah! :D :D oni sa budú k sebe hodiť :D :D a k tomu Louisík ako otecko :D :* :D ... Nádhera!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čauko všetci..chcem vás o niečo porosit ..čitam jednu poviedku ktora sa zacina ''zatial velmi'' dobre a preto b yosm chcela vas porosit aby ste si to aj vy precitali keby vas to nahodou zaujalo tak koment! prosiimmm http://wefoundlove299.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. čauko, pomaly som sa prepracovala cez všetky kapitolky až sem, pomaly preto, že v škole nevedia čo skôr a pripadá mi, že maturujem tento rok, a nie až ten nabudúci.. =D =D musím ťa strašne pochváliť, pretože je to úžasné, naozaj nádherne píšeš a všetky tie opisy normálne že uuuaa... =D =D dúfam, že pridáš čo najskôr Ďalšiu časť.. =) a už sa tu nejdem vykecávať... =)

    OdpovedaťOdstrániť