nedeľa 29. apríla 2012

Amy, who lives next to you? 16.


ASI OKOLO PIATEJ POOBEDE     
                                                                                                          
Zobudila som sa na to, že mi niekto klopal na dvere. Rozospato som otvorila a tam stál Liam. „Čau. Ale čo tu pre Boha robíš?“ privítala som ho s poriadným zívnutím. „Ty teda vyzeráš!“ „Vďaka. Poď ďalej,“ na komplikovanejšie vety som sa nezmohla. Rýchlo som spratala posteľ, aby si mal kde sadnúť. „Prišiel som, aby som ťa zobral k nám. Musíš ísť za Zaynom, ale on nie je schopný ani chodiť, tak som po teba prišiel ja.“ „Fajn, daj mi chvíľu, nech sa dám dokopy.“ Na sebe som mala ešte šaty a zvyšky Mollynho make upu. Zo skrine som vytiahla rifle, tričko a zamierila som do kúpelne. „Ehm, Amy? Naozaj si chceš obliecť tamto tričko?“ vážne na mňa pozrel Liam. „Čo je na ňom zlé?“ bolo to obyčajné farebné pásikavé tričko. „To ti vysvetlím cestou, vezmi si iné, bez pásikov“ povedal a ja som pokrčila plecami a radšej bez ďalších hlúpych otázok vytiahla iné, biele s farebnými nápismi.

Zavrela som sa do kúpelne a pozrela na seba do zrkadla. Skoro som sa samej seba zľakla. Špirálu som mala po celom ksichte, vlasy trčali na všetky strany. Rýchlo som si opláchlla a odlíčila tvár, dala si nový make up, len v oveľa menšom množstve. Obliekla som sa a vyšla von, dúfam, že mi to dlho netrvalo. Vyzerala som hrozne, ale oni budú vyzerať ešte horšie, upokojovala som sa. Po tom čo včera vypili určite. Vzala som si z poličky okuliare a začala hľadať v skrini sveter. „Zober si radšej nejaký s kapucňou!“ poradil Liam a ja som vytiahla sivú mikinu, radšej som sa na nič nepýtala. „Super okuliare!“ povedal mi, keď sme vychádzali z bytu. „Vďaka,“ zamrmlala som. Strašne vtipný. Mlčky sme prešli k vchodu a tam mi prikázal, nech si dám na hlavu kapucňu. Tak som to urobila. Stále som bola rozospatá a nevládala som rozmýšlať. Ako je možné, že on bol úplne v pohode? Poriadne som si zívla a vyšli sme von. Tam aj môjmu poriadne zaostalému mozočku došlo, načo potrebujem kapucňu. Hneď ako sme otvorili dvere, ozvali sa od všadial novinári a cvakanie foťákov. Samé otázky typu: kedy a kde sme sa so Zaynom spoznali, ako dlho sme spolu, či je to medzi nami vážne... Doslova sme sa museli prebíjať davom, kým sme sa dostali k autu. Veľkému čiernemu autu so šoférom. Rýchlo sme nasadli dnu a zavreli za sebou dvere. Auto malo, našťastie, čierne sklá, takže sme boli viac-menej v bezpečí. „Vezmi nás k nám,“ povedal Liam šoférovi a auto sa pohlo. Uvedomila som si, že mám stále na hlave kapucňu, tak som si ju rýchlo zložila. Celú cestu sme pozerali z okna a nič nevraveli. Ešte  päť minút v tom aute a zaspala by som! 

Netrvalo dlho a zastali sme pred nejakým domom. No dobre, nebol to len tak nejaký dom. Bol obrovský a nádherný. Vystúpili sme a Liam ma zaviedol dnu, priamo do obývačky. Keď som pozrela dnu, dostala som záchvat smiechu. „Tichšie!“ zaúpel Harry. Na gauči sedelo päť ľudí. Zayn, Niall, Harry, Louis a Eleanor. Všetci vyzerali, že o chvíľu umrú a na čelách mali vrecká s ľadom. Všetci okrem Louisa. Ten mal na čele sáčik mrazenej mrkvy, a keď si myslel, že sa nikto nepozerá, nenápadne pár kúskov vytiahol a zjedol. „Ja som to videl Lou! Nechaj si tú mrkvu na hlave!“ okríkol ho Liam a dostal pár kúskov mrkvy do tváre. Zasmiala som sa a vtedy pár kúskov zasiahlo aj mňa.  Zamračila som sa na Louisa, od ktorého mrkva priletela. Nahodil úplne nevinný pohľad a ukázal na Nialla „to nie ja, to on!“ Zamračila som sa teda na Nialla, aj keď som vedela, že s tou mrkvou nemá nič spoločné. „Prečo po mne hádžeš mrkvu?“ spýtala som sa a trhalo mi kútikmi úst. On ma však ignoroval, pridŕžal si ľad na čele a pozrel inam. Keď už to ticho začínalo byť trápne, otočila som sa k Louisovi. „Viem, že si to bol ty!“ „Blbosť!“ zaškeril sa a hodil po mne ďalších pár kúskov. Zdvihla som jedno obočie,  potom som už naňho kašlala a sadla si na gauč k Zaynovi. „Takže, prečo som sem musela tak súrne prísť?“ „Liam?“ zamrmlal ani neotvoril oči. Otošila som sa teda k Liamovi, ktorý zapol telku. „Tichšie!“ zasyčali všetci a chytili sa za hlavy, ktoré ich po včerajšku museli naozaj poriadne bolieť. Vlaste, po dnešku. V telke bežal práve nejaký bulvárny program, ako to môže niekto pozerať? Chcela som sa spýtať, načo to zapli, ale potom sa objavil na obrazovke Zayn. A o pár sekúnd aj ja. Zvuk bol úplne vypnutý, kedže všetkých boleli hlavy a ja som len čítala titulky. „Kto je neznáme dievča po boku Zayna Malika?“ A nasledovali obrázky. Na jednom sme sa držali za ruky, na ďalšom obímali, rozprávali alebo len stáli pri sebe. Jeden dokonca vyzeral, že sa ideme pobozkať.  Asi desať takýchto fotiek a na koniec, samozrejme, to najlepšie. Ja a Niall. To by bolo v pohode, keby som bola na zemi, nie na Niallových rukách. Vedela som, kedy vznikla. Keď mi Niall povedal, že ma so Zaynom vymenil za dve fľaše vodky. „Vysvetlíš nám to?“ spýtal sa Harry a hodil po mne kúsok mrkvy z Louisovej hlavy. Ten sa nahneval a celý obsah sáčiku vysypal Harrymu za okraj trička. Harry vyskočil z miesta ako veverička po redbulle, potom sa chytil za hlavu a zatackal. Nezávidela som mu, mal pod tričkom asi pol kila mrazenej mrkvy. Liam si povzdychol a začal zachraňovať Harryho. Nepodarilo sa mu dostať Harrymu mrkvu spod trička, tak si ho Harry radšej vyzliekol. Rýchlo som sa otočila k telke a tvárila sa, že ju sledujem. Radšej, ako zízať s otvorenými ústami na polonahého Harryho. (nie že by mi to vadilo, ale bol by to poriadny trapas, keby si to všimli) V telke boli teraz všetci chalani, pár záberov, keď včera spievali, ďalšie veselé, keď pili.

Do hlavy ma trafil kúsok mrkvy. Snažila som sa nemyslieť na to, kde tá mrkva bola pred chvíľou a otočila som sa smerom k Louisovi, ktorý ju určite hodil. „Myslela si si, že sa vyvlečieš z odpovede? To určite!“ zaškeril sa a z Harryho vlasov vybral kúsok mrkvy, ktorý po mne hodil. Kedy a ako sa dostala mrkva do Harryho vlasov, netuším. „No tak, čo ste s Niallom stvárali?“ „Prečo sa nespýtaš jeho?!“ zamračila som sa, oprela dozadu a zavrela oči. „Netvár sa, že ťa bolí hlava! Viem, že si nič nepila!“ povedal prísne Louis a hodil po mne ďalšiu mrkvu, tentokrát aj s hnedým kučeravým, určite Harryho, vlasom. „Nebolí ma hlava. Som len unavená, neviem ako ty, ale ja som do pol šiestej rána žúrovala!“ zamrmlala som a ani neotvorila oči. „To tvoje žúrovanie sme práve videli. Už nám to konečne vysvetlíš?“ spýtal sa netrpezlivo a ja som len pokrútila hlavou. „Nech sa Niall prizná, čo robil!“ Ten sa na mňa nenávistne pozrel a potom ma ignoroval ďalej. Čo mu je? Hnevá sa, že som ho včera odbila, keď ma pobozkal? Veď bol opitý! A ja chodím  jeho kamarátom. Teda, aspoň on si to myslí. „Vysvetlí nám už niekto, čo sa tam včera dialo?!“ spýtala sa podráždene Eleanor. Ja som jej neodpovedala, Niall tiež nie. Liam prevrátil oči, povzdychol si a začal vysvetlovať: „Niall včera urobil malý obchod. Vymenil Amy so Zaynom za dve fľašky vodky. A potom si prišiel po Amy...“ „Pamätáš si niečo z toho?“ spýtal sa Zayn Nialla, ktorý len pokrútil hlavou. Perfektné! Liam vysvetloval, čo sa stalo ďalej, Louis s Harrym sa striedavo chechtali a chytali za hlavy.„No, to je síce zaujímavý príbeh, ale ja som hladný!“ ozval sa asi v polovici Niall. Zayn prevrátil oči. „Môže mu doniesť niekto nejaké jedlo?“ „Teba ani nezaujíma, čo robili tvoj kamarát s tvojim dievčaťom na tom večierku?“ spýtala sa nechápavo Eleanor. „Viac ma zaujíma, že mi tu Niall vypiskuje do ucha, že chce jesť!“ zamračil sa a vyslúžil si začudované pohľady od všetkých. „No čo, ja im verím! A myslím, že keby sa niečo medzi nimi stalo, tak si to Niall pamätá! Na Amy sa nezabúda!“ zaškeril sa na mňa a naklonil sa ku mne bližšie. Potom sa chytil za čelo. „Nesmiem robiť prudké pohyby!“ zašomral a opäť sa oprel. Ja som sa oprela tiež, celá červená. „Čo bude s tým jedlom?!“ zopakoval Niall. Liam vstal. „Idem niečo pohľadať, ty hladoš!“ „Chceš pomôcť?“ ochotne som sa ponúkla a nemohla som sa dočkať, kedy vypadnem od týchto umierajúcich ochkajúcich na gauči. Prikývol a zaviedol ma do kuchyne. „Tak, čo ideme variť?“ spýtal sa s úsmevom. „Neviem, ty musíš vedieť, čo tu máte. Ale hlavne niečo rýchle, lebo Niall zje ostatných!“ keď tak nad tým rozmýšlam, asi by mi to ani nevadilo. Pokrútil nado mnou hlavou a vytiahol špagety. Tak sme začali variť...

14 komentárov:

  1. Harry ako veverička po redbulle :D to sa ti podarilo, mňam ;) a ešte k tvojmu komentáru- aj u mňa sú chlapci No.1, ale tých poviedok je už naozaj veľa :) ešte niečo vymyslím, sľubujem ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. milujem to tvoje mňam :) vždy sa smejem, keď to vidím :D a tých poviedok je veľa, ale máloktoré sú také dobré, ako tvoje ♥ a každý si vyberie, čo chce čítať a tvoje poviedky si vyberie medzi prvými :) ale nech to už bude s hocikým, určite to bude super a ja si to určite prečítam :D



      Kikuš ♥

      Odstrániť
  2. Tí chalani nemaju chybu v tejto poviedka :D asi som sa pocas celej smiala ako debil, ale tak to proste byva pri dobrych poviedkach :D co dodat :D tesim sa na dalsie pokracovanie ktore bude 100% skvelé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D len aby si potom z toho pokračovania nebola sklamaná :) :P



      Kikuš ♥

      Odstrániť
  3. perfektné! oni sú tak zlatí :) ale viem si úplne predstaviť, ako sedia v tej obývačke ako také mŕtvolky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Superné to je ....teším sa na pokračko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vauu :D perfektna..:D uplne super napady mas :D ta mrkvaa :D to by bol peckovy film :D už ich vidim na tej gaučovke a louis s mrkvou na čele! :D kokos :D
    rychlo dalsiu !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ten film natoč :D to by som si kukla :P a ďakujem :)



      Kikuš ♥

      Odstrániť
  6. umierajúci ochkajúci na gauči :DD a teraz ochkám ja nad tvojou predstavivosťou :) it's perfect ;)
    tešíím sa na ďalšiu!♥ xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. DOKONALA!! ♥ veverička po redbulle :DDD sa ti podarilo!

    OdpovedaťOdstrániť