sobota 7. apríla 2012

Amy, who lives next to you? 5.


Ďakujem za krásne komentáre pri predchádzajúcich častiach. Som rada, že sa vám to páči a dúfam, že vás nesklamem. Za túto kapitolu sa veľmi ospravedlňujem, je krátka, viem, no ja krava som celý príbeh pôvodne písala vkuse a nemala som to rozdelené na kapitoly. Takže keď som to chcela teraz rozdeliť, inak to nešlo. Mrzí ma to. Ale ďalšia je zas kúsok dlhšia.


Rozlúčila som sa s Niallom: „Ja už idem. Sám nebudeš, tak sa nemusíš báť.“ Usmiala som sa a pobrala sa domov. Keď som odchádzala, snažila som sa čo najväčším oblúkom vyhnúť dvom chalanom, ktorí prišli navštíviť Nialla. Obaja mali zjavne v sebe pekných pár pohárikov a keď ma zbadali, jeden zkríkol na Nialla: „Asi sme tu trocha nevhod! Máme vypadnúť alebo sa môžeme pridať?“ a zachechtal sa. Druhý urobil čudný pohyb. Vyzeralo to, že ma chce plesnúť po zadku, ale vysoká hladina alkoholu v krvi spôsobila, že netrafil. Amy, nenamýšlaj si! Zase taký opitý, aby chcel TEBA plesnúť po zadku nie je. Chalan, čo prišiel s ním to tiež postrehol. „Ále, Harold, čo stváraš? Musíš vystáť frontu. Prví ju mal Nialler a keď s ňou skončí tak som ja na rade. Všáááák, mrkvička?“ pozrel na mňa a nebezpečne sa priblížil. Cúvla som a on sa opäť obrátil k svojmu kamošovi. „Neboj, Harold, Horanovi to chvíľu potrvá, zatiaľ môžeš byť so mnou!“ žmurkol na neho a nahodil sexy pohľad.Vtedy tam prišiel Niall. „Správne, najprv je moja, takže vy sa choďte zatiaľ dakam zašiť.“ Povedal a odsotil ich od dverí. Vyšli sme a odprevadil ma tých pár metrov k mojím dverám. „Prepáč im to. Oni, no vieš, už majú niečo v sebe...á... normálne sa takto nechovajú. Naozaj ma to mrzí.“ „Tak si trochu šluhli, no a? Nemusíš sa ospravedlňovať, aspoň bola sranda. A ďakujem. Za všetko.“ Usmiala som sa na neho a šla do svojho bytu. Keď som sa ocitla dnu, počula som Harolda (čo je to Preboha za meno?!) ako kričí na Nialla: „Ty si s ňou ale rýchlo hotový. My sme ešte nestihli ani začať!“ a potom strašný rehot. Keď sa dosmial, pokračoval: „Ale kde si ju nechal? Už som mal na ňu chuť asi ako Louis na mrkvu!“ Strašný rehot, samozrejme a potom sa ozval ten druhý: „No Horan, ty musíš byť poriadne zlý, keď ti ušla.“ A zas výbuch smiechu.

Už som ich nemohla počúvať. Vošla som do sprchy a voda, dopadajúca na mňa prehlušila zvuky od vedľa. Len občas bol počuť smiech. Niall má pekných kamarátov, uškrnula som sa. Keď som si umyla zuby, rozčesala vlasy, vybrala z očí šošovky a spravila ešte ďalších pár nevyhnutných vecí, ľahla som si spať. Od vedľa sa ozýval smiech a hlasné rozhovory. Niall tých dvoch už v pití zrejme dobieha. Do uší som si vložila slúchatka a kedže som nemohla zaspať, premýšlala som nad dnešným dňom. Najprv som zaspala do školy, potom tá hádka s Jennifer a nakoniec sme sa udobrili s Niallom. Nechápem, ako k tomu vlastne došlo, ale som rada. A títo dvaja... hľadala som správne slovo ...exoti, áno, to je ono...  títo dvaja exoti tento deň veselo ukončili... posledná ako-tak súvislá myšlienka toho večera.


NA DRUHÝ DEŇ RÁNO
Vďaka budíku, ktorý konečne zvonil som vstala načas. Totálne nevyspatá som sa vyšuchtala z postele a nahmatkala kúpelňové dvere. Pred tým som však stihla ešte vraziť do steny. V kúpelni som sa pokúsila prebrať a s pomocou studenej vody sa mi to aj podarilo. Rýchlo som sa učesala a jemne namaľovala. Obliekla som si tričko, rifle, sveter – klasika a s taškou cez plece som vybrala z bytu. Na chodbe som stretla Nialla a tých dvoch. Po včerajšku by som povedala, že budú spať celý deň. Akurát som uvažovala či sme sa s Niallom naozaj udobrili, či sa mi to len nesnívalo, keď mi zamával a zaželal dobré ráno. Harold (myslím, že to bol on, ale nie som istá) mi tiež zaželal dobré ráno a ja som ich odzdravila. Vtedy som si všimla, ako sa na mňa ten druhý chalan pozerá. Mala som pocit, že nevie, kto som. Žeby má po včerajšku okno? Nečudovala by som sa. Vlastne, obidvaja na mňa čudne pozerali. Čo sa deje, nie je so mnou niečo v poriadku?

Prikladám pár čarbaníc. Dnes som sa nudila, minula som skoro celé fixy ale čo už. Hádam nie sú až také zlé. Ak sa nepáči.... nevadí. Momentálne mi Louis spieva do uška (síce len zo slúchatiek) takže mi nič nedokáže pokaziť dobrú náladu. =) Kikuš







4 komentáre:

  1. perfect ;) páči sa mi, že to je také.. iné.. v dobrom, samozrejme ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to bjútifl :) aj tie kresby sú super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skveléé..píš dalej...som sa rehotala na časti kde majú harry a louis vypitééé... :D :D :D :D kresbičky...kráásne... :)

    OdpovedaťOdstrániť