piatok 6. apríla 2012

London 48.


 Večer, chcete pokračovanie LONDON 49. alebo 1Directioner princes? :)  

Baby ĎAKUJEM Vám za všetky tie krásne komentáre, strašne sa to dobre číta.. 

Dnes Vám ešte niečo napíšem, ale potom čakajte pokračovanie  až koncom ďalšieho týždňa. Čaká ma skúška, narodeniny a bohužiaľ ďalšie seminárky :(  

Amy, who lives next to you - bude keď mi Kikuš pošle ďalšiu časť :)

-> Christine <-


„ Zlatko vrátiš sa skoro však?“ Nevinné Liamovské očká na mňa hľadeli spod prikrývky, ktorá na sebe mala britskú vlajku. „ Idem k babke a nie na kraj sveta..“ Znova sa na mňa zadíval smutným pohľadom, tak som sa na malý moment vrátila k jeho perám. Bozkával ma sladko, jemne tak ako to vedel len on. Len Liam Payne. „ Prezradíš mi ešte niečo?“ Dychtivo šepkal, kým zachádzal rukou pod môj tenučký svetrík. „ Prestaň ma zvádzať Payne, áno?“  Vedela som čo chce vedieť, ale nesmiem mu to prezradiť. „ Ukážeš mi šaty..prosím.“  Nezbedník, aký je len podarený. Prilepila som sa mu na pery a rýchlo som ušla k dverám. „ Neopováž sa akokoľvek sa pokúšak vidieť ich!“ Boli ukryté presne na tento večer, v mojej skrini v bielom obale spolu so svetríkom. „ Si zlá!“ Zakričal po mne keď som zatvárala dvere jeho izby, cestou z domu som sa zastavila z chladničky a na kuchynskú linku som vytiahla krabicu mlieka. Nemá ho rád studené, nech chytí izbovú teplotu.  Jediný člen toho domčeka bol hore tak ako ja. Zayn fajčil, a keď ma zbadal s radosťou mi zakýval. Odkývala som späť, a z vrecka jeansov som vytiahla kľúčik od nášho domu. „  Grandma??“ Ozvala som sa a bez unúvania sa vyzuť si tenisky som vošla do kuchyne. Stôl prestretý károvaným obrusom, šálka nedopitej kávy a papierik. Sme v centre, nákupy. Xxx Priblblo som sa usmiala a k perám som priložila šálku zo stola. Naplo ma znova. Poklusom klus do kúpelne. Nemám čo zvracať, nejedla som od včera. Kúp si radšej tehotenský test. Poznamenalo moje druhé ja. Zastavila som pri zrkadle. Ja? Tehotná? Nemožné.Bola som si istá, že si Liam dával pozor, ale nejaké skryté pochybosti som si dokázala pripustiť až keď mi predavačka v lekárni podávala späť kreditnú kartu a do kabelky som hádzala krabičku s testom. 

Teraz som sedela vo vani, bosá len v tričku a nohavičkách a čakala na výsledok. Opakovane som očami prechádzala po texte na pribalenom letáčiku. „ 3 minúty, najspoľahlivejší..ale najdlhší bože.“   Prisahám sama sebe, že ak niesom tehotná tak ho prinútim pomilovať ma dnes v noci tak ako nikdy predtým.  Snaha vyhnúť sa počítaniu 3 krát do šesťdesiat ma prinútila radšej myslieť na to čo ma čaká večer.  Oblečená v šatách ktoré ešte nemali premiéru, strávim noc s Liamom a chlapcami na svadbe Harryho tety. Jediný zlomok ktorý mi tam bude chýbať bude moja Carmen. Matka v Číne jej porodila malú sestričku, a Carmen sa tak tešila že kúpila prvé letenky ktoré videla. Nedali sa vrátiť späť, hromžila a Niallera podplatila veľkou šunkovou pizzou. Ospravedlnenie prijal a oni strávili romantický večer na našej chalupe. Radosť ma ale neprechádzala, tešila som sa na Zaynov objav menom Tanya. Dievča s ktorým keď smskoval, tváril sa ako najdokonalejší anjelik. Usmieval sa a dokonca odmietol ísť so mnou fajčiť, lebo na terase nemáme signál.  „ Do pekla..“ Zabudla som! Zabudla som na svoje 3 minúty a teraz tu sedím a premýšľam už desať minút. Opatrne som sa vyštverala z vane a kráčala som na druhý koniec domu. Skryla som ho na bezpečné miesto, čo najďalej aby som sa nepozerala skôr.  Vytiahla som sa na špičky a rukou som malú bielu paličku nahmatala na úplnom vruchu chladničky. „ Prečo sa bojíš?“ Nahlas som sa sama seba opýtala a sklopila som oči k paličke. Jedna čiarka, dve čiarky. Jedna čiarka dve čiarky.. do riti.

-> Louis <-

 Zobudím ho. Hahaha. Moje vnútro burácalo. „ Louis nepridáme do tej vody aj niečo na penenie?“ Chechtal sa Niall a pridŕžal Liamov šampón nad vedrom. „ Vylej ho tam celý, kúpi si nový...“   Vymenili sme si diabolské pohľady a po špičkách sme sa presunuli k Zaynovým dverám. „ Bude nasra..“  Nie, nebude. Poznamenal som vo svojej hlave a s prstom na ústach som ukázal Niallovi, aby ostal potichu. Vošli sme dnu, pomalým krokom k ľavej časti postele. „ Stála spáva na ľavo však?“ Šepkal som tak, aby ma počul len môj spoločník a rukou som silno stískal rúčku od vedra plného ľadovej vody s penou. Zayn mal v izbe stále bordel, na to sme si zvykli ale dnes ležalo na zemi o pár kúsok oblečenia viac. Sú toto nohavičky? Dámske nohavičky? Čipkované? Červené? Nie. Zamračil som sa a nechal som Nialla ďalej čakať na pokyn. Ako dlho som nemal sex? Ako dlho som nikoho nemiloval! Musím ísť za Eleanor! HNEĎ!  „ Teraz.“ Vyslovil som opatrne, zároveň sa prudko otvorili dvere do izby a k nám vletela spotená Christine? Môžem ju objať? Môžem ju bozkávať? Preboha Louis vypadni za El lebo to nedopadne dobre. Zakričal som ale pred mojím rýchlyom odchodom som nad ľavou časťou postele – nad Zaynovou hlavou vylial obsah vedra. Hurá bude mokrý. Zo stola som si vzal len kľúčiky od auta a po ceste som naťukal Liamovi sms „ O dve hodiny som doma, skoč mi po oblek do čistiarne.xxxx“  Nemal som oblek v čistiarni, ale nech ho pohľadá. Zlomyslený Tommo, ak ti toto všetko raz budú chcieť vrátiť tak sa zahrab, lebo to neprežiješ.  

-> Christine <-

„ Čo to? Ja som..?“ Dievča s dlhými hnedými vlasmi sa posadilo na posteľ, prikrývka jej klesla k brušku a ona ostala sedieť celá odhalená. Moja ruka vyletela k Niallerovým očiam. „ Prečo ma oblievate veď nie je veľká noc.“ Nahnevane prehovorila nejakým cudzým jazykom. „ I am so sorry. Musíš byť Tanya však?“ Keď nahodím nevinné očká pomôže to? Spamätala sa, rýchlo sa zababušila do deky a štuchla do Zayna. Z vlasov jej pramienok po pramienku stekala voda a na vruchu hlavy mala penovú čiapočku. Malika sa voda ani len nedotkla, ale predsa vystrčil hlavu von spod periny. „Christine? Tanya? Poznáte sa? Deje sa niečo? Prečo nespíš? Láska? Ty si mokrá?“ Zhrozil sa a chytil do rúk jeden jej mokrý pramienok, potom sa pozrel na polovičku jej postele a vankúš. „ Pocikala si sa?“ Ťahala som Nialla von z izby, stále s zakrytými očami. Tanya so Zaynom sa pozreli na seba a obaja sa rozosmiali. „ Sme im nasmiech vidíš Niall toto si Louis odskáče.“

Do svadby ostávali 3 hodiny a ja som potrebovala lak na vlasy, kde inde ho nájdem než u Zayna, lenže to nebol jediný dôvod prečo som tu bol. Vrecko na ružovej mikine poskytovalo dostatočný priestor na ukrytie testu s pribaleným letáčikom.  Musím hovoriť s Zaynom. Preto som vtrhla do hlavného stanu. „ Niall, Liam je doma však?“  Usmial sa prikývol a zletel do kuchyne. Stále s hlavou vo svojích myšlienkach som automaticky zaklopala na tretie dvere od schodiska a otvorila som. „ Liam?“  Sedel na posteli, a keď ma zbadal zaklapol kryt na tablete. Tají niečo? „  Nečakal som že prídeš.“  Jeho ruky ma pohltili a pod mojou váhou klesol na posteľ. „ Si bledá je ti zle?“ Vidno to na mne? „ Nie, potrebovala som lak na vlasy a Zayn tam má frajerku.“ Zasmial a nervóznym smiechom a pritiahol si ma bližšie. „ Ideš sa prichystať?“ Prikývol, chvíľku ma bozkával a keď som mu žu snáď po desiaty krát vytiahla ruky spod mojej mikini zmaračil sa. „ Sprav zo seba pána elegantného Mr. Payne, uvidíme sa.“  Žmurla som na neho a vybrala som sa ešte raz si poprosiť lak, a vlastne porozprávať sa so Zaynom. Zaklopala som a otvorila dvere. Na posteli sedela len Tanya a Zayn bol fuč. Kývla mi hlavou aby som sa posadila k nej. „ Si smutná.“ Ako môže vedieť že som smutná? Nepozná ma. Z vrecka som vytiahla tehotenský test ktorý som stískala medzi prstami a podala som jej ho.  S nadvihnutým obočím ho zobrala do ruky a pozrela sa. „ Veď nie si tehotná.“  Dvere do izby sa otvorili. „ Christine?“ Sedela som otočená chrbtom, takže som nevidela ako sa Liam tvári. Dvere buchli a ozval sa dupoť nôh dole schodmi. „ Niesom?“ Palička uzakovala síce jednu čiarku, ale príbalový letáčik som nečítala. Potrebovala som to počuť od nikoho iného. Od Zayna, od Harryho ale nechcela som práve to, aby ma Liam videl šaškovať s testom. Tanya mi paličku podala späť a prikázala mi „ Choď za Liamom Christine..“

Našla som ho sedieť na terase s krabičkou cigariet v ruke. „ Hádam nejdeš fajčiť.“ Jedným prstom som mu zdvihla hlavu a zahľadela som sa do očí zaliatych slzami. Rozplakala som Payna? Som hnusná. „ Nejdem fajčiť.. Christine prečo si mi nepovedala že si myslíš že si tehotná.“  Vyčítal mi a mal pravdu, mala som mu povedať že je mi zle len čo vidím jedlo už mesiac. „ Prepáč mi to.. ale nie som v tom. Nebudeš otec. Bol to falošný poplach.“  Objatie ktoré nasledovalo nebolo priateľské, bolo z neho cítiť lásku a jeho pevné ruky ma zvierali tak, že som nevedela či existujem. „ Ľúbim ťa a ak sa takýto stav bude opakovať a ty si nebudeš istá chcem byť prvý kto to bude vedieť. Chcem byť ja ten kto to povie chlapcom, to že budeme mať dieťatko. A ja to dieťa s tebou chcem, a chcem svadbu  a chcem aby so mnou v pondelok odišla k mojím rodičom.“ Dohovoril a zotieral potôčik sĺz ktorý sa lial po mojich lícach. „ Ďakujem za to že si.“  Neplač, on ťa ľúbi a budeš mať opuchnuté oči na svadbe.
„ Pôjdem s tebou k rodičom veľmi rada, ale teraz sa idem chystať a ty tiež. Uvidíme sa..o?“ Mrkla som na hodinky „ O pol piatej?“ Prikývol ešte raz ma pobozkal a vo dverách z hlavného stanu som sa stretla s Taynou.

Rozlúčila sa s Zaynom a spolu sme sa vytratili k nám. Pokoj, súkromie a žiadne rozptyľovanie klipkaním očkami, alebo bozkávaním sa. Hoci som ju poznala necelú hodinu, bola milá, pekná a ako každá modelka dokonalá. Sľúbila mi, že mi povie celý jej príbeh, cestu do Londýna a spomínala krajinu v ktorej chlapci koncertovali – Slovensko.  Rozhovor sme zakončili tým, že čo najskôr pokračujem. Teraz sú tri, o pol piatej nás bude čakať Liam so Zaynom pred domom. Chvíľku po nás dorazila aj babička s Riou. Malá hneď utekala do sprchy a zatrepla dvere svojej izby so slovami  „ O štvrť na päť mi prídete povedať že ideme!“ Nechali sme ju teda tak, neskôr sme sa aj my prestriedali v sprche a kým sa Tanya venovala svojmu make up-u, prechádzala som žehličkou po celej dĺžke vlasov a rozmýšľala som nad tým ako si namaľujem oči. Nakoniec aj tak skončím len so špirálou na mihalniciach a s rovnými vlasmi ako vždy. „ Je štvrť na päť Christy, pohnime si.“ Tanya sa práve natiahla do úzkych čiernych kokteilok, pomohla som jej zapnúť retiazku s diamantovým kamienkom a otočila som sa aby zazipsovala šaty mne.  Neznášam ten zvuk zipsu, fuj naháňa mi to zimomriavky. „ Ehm Christine? Papala si veľa poslednú dobru?“  Sú mi malé šaty? Naozaj? „ Počkaj.“ Stiahla som brucho najviac ako sa dalo a predsa len som počula zvuk zispu, ako zapadol do posledných zúbkov. Povoliť brucho, nádych výdych..uff toto bude dlhá noc v stiahnutých šatách. „ Ideme?“ Prikývla som do maličkej kabelôčky som doložila púder a malinový lesk a do rúk som si vzala sýtočervené lakované lodičky.

-> Louis <-

Od Eleanor som sa vracal nasucho, ako vždy. Malá Eloise mi ovracala tričko, voňal som ako sviečková.   „ Mali ste dobrý obed?“ Opýtal sa ma ten istý taxikár po ceste späť do hlavného stanu. Len som so smiechom prikývol a venoval som sa svojmu mobilu. Fotky ktoré som prechádzal, všetky mi niečo pripomínali až som zastal na jedenej. „ Desať pätnásť, pre vás len desať.“ Podal som mu bankovku, vystúpil von a zbadal som chalanov vonku. Harry objímal Riu, oblečenú v modrých šatách s malým klobúčikom vo vlasoch. Opätky vymenila za zrejme pohodlené balerínky. Harry mal zladeného motýlika s farbou jej šiat a vyškieral sa ako zamilovaná opica. Niall čakal na mňa a v ruke držal obal s mojím oblekom a topánkami. Zayn bol prilepený na ústach tej jeho modelky. Bola krásna, čo som si nemyslel sám, pretože vždy keď vošla do miestnosti všetkých upútala. Moje oči zablúdili späť na displej mobilu. Christine v čiernej čipkovanej košielke s provokačným úsmevom a jemne privretými očami. „ Si tak strašne sexi dievča.“ Naznačil som jej perami, hoci som vedel že ma nepochopí. „ Louis prezlečieš sa v aute ideme!“ Stiahol ma Harry za rukáv a pritom pokrčil nosom nad mojím špinavým tričkom. Ja to nevydržím...

Všimli ste  si to rýchle vyriešenie pár problémov? A rýchle zoznámenie s Tanyou? Spravila som to tak, aby som mohla pokračovať tak ako chcem...takže! sa nehnevajte prosím.. :)


 ešte, och zas táram - VESELÚ VEĽKÚ NOC, ľúbim vás! Všetky :) veľa vody!  ja budem v pondelok pučiť kuriatka a s láskou sa nechám oblizovať veľkým bielym čuvačom, kým príde.. kým príde a ja ho objímem.. konečne

5 komentárov:

  1. večer? čo takto London 49? ;) honey, ty to tak úžasne zaplietaš.. :) ja som strašne zvedavá na toho Louisa.. mám pocit, že sa niečo stane na tej svadbe, ale nechcem predbiehať :) a k tomu všetkému- ♥.. to je jediné, čo chcem povedať.. vlastne nie, ale to by som sa ti vypisovala do noci.. :) vlastne, ako vždy :) xxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hnevať sa na teba??? to nejde... =D a to že sa rýchlo vyriešili problémy ma len teší, stále dúfam že všetci budú šťastní a všetko bude dobré.
    a zlomyseľný Tommo ma dostal, ale čo stvára?? čo vymýšľa s Chris?? že sa to vyrieši, keď najbližšie skočí do postieľky s Eleanor staršou?? pevne dúfam, ale to s tým tehotenstvom Christine sa mi nezdá... nezapne šaty lebo veľa papala? to sotva, veď jej stále bolo zle a zvracala... fakt sa bojím, ale aj tak KRÁSNE
    a asi nedáš večer obidvoje,že?? potešilo by, ale ak len jedno tak asi London... nie že by ma 1DP nebavilo, ale momentálne čakám v napätí, ako toto dopadne =D






    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vááááv supeeeer :D teším sa na dalšiu :D a ešte by som bola rada ak by ste začali čítať aj http://perhaps-once.blogspot.com/2012/04/once.html toto je to blog mojej kamošky len teraz začala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Awwww zase dokonaléé :) a hnevať sa? veď to bolo úžasné aj napriek tomu že sa tak rýchlo vyriešili problémi:) mňa to skôr tešilo ;D :) a prosím ťa pridaj radšej London 49 ;) nemôžem sa dočkať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vieš čo ti napíšem? :D "Simply perfect" :D ako zvyčajne :D ale ja si tak či tak myslím, že bude tehotná :D :D ... a ten Louis ♥ wrrr :D

    OdpovedaťOdstrániť