sobota 7. apríla 2012

London 49.

 One je taká hlúpa! Prečo to robí! Och, moja hlúpa hlava .. 
nemôžem za to ( ale môžem) mrzí ma..  veď čítajte.. 

-> Louis <-

Prezlečný v pásikovanom tričku som na seba natiahol ešte tmavomodré sako a vyhrnul som si nohavice. Bez ponožiek samozrejme. Všetci svadobní hostia sa nasáčkovali   do  veľkej predsiene a novomanželia začali prijímať gratulácie. Postavil som sa medzi Zayna s Tanyou a Liama s Christine a nespúšťal som oči z jej zadku. Chrumkavý, prečo s ňou chodí Liam? Ak by bola voľná mal by som šancu. Heeej Tommo si otec, o čom to premýšľaš?  Moja hlava protestovala, áno milujem Eleanor ale potrebujem sex úplne vážne. Na chvíľku som si dal pohov a keď som nevestu bozkával na druhé líco nadýchol som sa ešte raz zhlboka. Voňala za Christine alebo mám halucinácie?  Spolu s Niallerom sme sa zapichli k stolu s jedlom a pchali do seba až kým nám nebolo zle. Nie, neprestal som myslieť na to aký som nadržaný, len som to chvíľkami potláčal jedlom. Zaberalo to, ale nie dostatočne pretože keď nevesta so ženíchom dotancoval a na parket  Liam vytiahol aj moju ex. Stále som ju pozoroval, aké plné mala bruško, ako sa jej vlnili boky a rovné vlasy boli o pár centimetrov dlhšie než som ich naposledy prehrabával prstami. „ Louis?“ otočil som sa za jej hlasom. „ Tanya, kde máš Zayna?“ Usmievala sa a prstami uhládzala úzke čierne šaty. Kamienok na krku jej presne zapadol do medzierky medzi prsiami. Tommo musíš niečo spraviť.  „ Zayn tancuje s nevestou, pozri.“ Našiel som ho na parkete veľmi rýchlo, a naozaj sa krútil okolo bielej sukni ale stle žmural na Tanyu. Musím mu neskôr povedať aby trocha povolili, alebo aby posteľ odsunul ďalej od steny lebo potom nemôžem spať. „ Nechceš si zatancovať?“ Opýtal som sa mojej spoločníčky a potiahol som ju na parket. Zayn sa so mnou po pár minútach vymenil a mne sa do rúk dostala nevesta. Carly? Tak sa myslím volala.  Znova som sa díval do úzkeho korzetu a to čo z neho vyliezalo veľmi mojej dnešnej nálade nepomáhala.

„ Na teba babi!“ Hazza tresol štamperlíkom do pohárika babky ktorá s nami pila. Jej silíkonová vnučka mi sedela na kolenách a každým pohybom či zaklonením hlavy ma privádzala do šialenstva. Ale musel som mať zatvorené oči. Otočil som do seba ďalší pohárik, škriekavý hlas umelej mihalnice ma vytrhol z stereotypu prevracania alkoholu. „ Idem an dámy, počkaj ma cukrúček.“ Len som neochotne prevrátil oči a znova som si nalial zlatej teqili. „ Aj nám nalej.“  Ako sa mu nemôže pliecť jazyk ke´d je taký opitý že flirtuje s 5o ročnou babkou? Skúmavo som sa pozrel ale nalial som aj jemu aj Andy, dokonca sa tá babka volá ako pes. Ďalší otočený pohárik mi úplne stmavil pohľad. Alebo som umrel? Nie, tá vôňa. Zložila vlhké ruky z mojich očí a posadila sa vedľa mňa.  Zlatá suknička sa jej posunula vyššie, odhalila stehná. Prečo to robí? Nevidí že som Edward Cullen ktorý nebol veľmi dlho na love?
„ Krásna kde máš Liama?“ Vedel som že Zayn s Tanyou tancujú, Niall spal o stôl ďalej a Harry pil so mnou. Liam by mal byť s Christine, ktorá je ale teraz tu. A Louis? Počkať..rozmýšľam..Louisom som ja.  Sčerveneli jej líčka. „ Odišiel odviezť nejakú pani do hotela, príde.. za hodinu.“ Pri poslednom slove jej klesol úsmev a z ruky mi ukrala pohárik aj s pomarančom. „ Odskočím si.“  Ospravedlnil som sa, a keď som po chvíľke strávenom oplachovaní si tváre vlažnou vodou kráčal späť do sály znova všetci tancovali a zábava pokračovala. Umelá mihalnica tentokrát pre zmenu sedela na kolenách Hazzovi, babka tam už nebola a Christine pozerala do neznáma.  Chcem byť sám, keď ju nemôžem mať, musím sa s tým zmieriť.  Z vedľajšieho stola som vzal fľašu obyčajnej vodky a prešiel som k poslednému stolu – dlhý biely obrus zakrýval všetko potrebné, vkĺzol som po kolenách pod stôl a pohodlne som sa usadil s fľaškou.

-> Christine <-

Vonku lialo ako z krhle a každý pohyb na  smyšľavých kachličkách som mala neistý. „ Vráť sa dnu Christy prídem, pani býva odtiaľto pol hodiny, do hodiny aj s tankovaním som späť.“  Pobozkal ma a keď som sa otáčala stihol mi plesknúť rukou po zadku. „ Payne ty drak.“  Zasmial sa tak že som ho počula dnu, kabát som položila do šatne a vošla som k chalanom. Presnejšie k Louisovi pijúcemu ako dúha a Hazzovi usmievajúcemu sa na nejakú babku. Nie je to jeho vlastná babka? „ Krásna kde máš Liama?“ Pýtal sa hneď ako som zložila ruky z jeho očí a posadila som sa vedľa. „Odišiel odviezť nejakú pani do hotela, príde.. za hodinu.“ Videl že som sklamaná, ospravedľnujúco sa usmial a potom odišiel, zrejme na toaletu.

Prečo vyzerá Louis tak utrápane nie je s El šťastný?  Mal by byť, majú krásnu dcéru a sú spolu. Zamračila som sa sama pre seba a keď som ho videla liezť pod stôl  vybrala som sa za ním. Fľaška chlastu a trápenie, nech aspoň nie je sám. Vliezla som za ním a posadila som sa  tak aby mi videl do očí. „ Ja viem že si opitý.. aj ja som ale nie veľa.“ Chcela som dopovedať ale vtisol mi fľašu ruskej vodky do ruky. Odpila som si, nie veľa. „ Čo ťa trápi braček?“ Pri mojom vyslovení slova braček sa zasmial a posunul sa bližšie ku mne. „ Nechce ma, ona ma nechce.“ Zhrozene som si vzala fľašu sama, napila som sa. Chutila po ňom, voňala za ním. „ Ako ťa nechce a čo Eloise?“  Zasmial sa, je pekné že sa smeje v takejto chvíľke ale ja mu nerozumiem. „ Ona ma nechce ..“ Zazvonil mi mobil. Melódia pesničkyy moments mi bez pozerania na meno prichádzajúceho rozhovoru prezradila že volá Liam. Položila som prst na Louisove ústa a zdvihla som.

„ Vrátil si sa?“ Prešla už nebodaj hodina?
„ Mrzí ma to láska, ale prší tak že sa nedostanem späť.“ Povedal..ešte raz  a pomaly...ČO?
„ Liam robíš si srandu však? Kde si?“
„ Nie, som v hlavnom stane. Zaparkoval som, prídem po teba ráno, nestane sa nič veď sú tam chlapci však? Vezmi si izbu na moje meno, vezmi aj Nialla a ostatných. Ráno sa uvidíme naozaj.“ Šepkal? Alebo strácal signál?
„ Fajn, dávaj pozor ..prosím. Milujem ťa.“ Dodala som ale jeho odpoveď som nepočula. Prietrž mračien rovná sa zlý signál.

 Louis ma hypnotizoval svojími veľkými kukadlami, mobil som odložila do kabelky.  „ Pokračuj prosím.. čo Eleanor?“ Znova sa mu tvár zatiahla smútkom, musela som ho objať.  Malý priestor pod dlhým stolom mi nedovoľoval veľmi hýbať sa, preliezla som k nemu a tvár som zaborila do jeho hrude. „ To je jedno... vieš čo chcem ja?“  Nehovoril ďalej, ostalo ticho ktoré sme vypĺňali len odpíjaním z fľašky a ja som stále skoro ležala pri ňom, alebo na ňom? Dopila som posledný glg a moja hlava robila kolečká sama, bez akejkoľvek pomoci. „ Mali by sme ísť.. spať.“  Kým som hlavu natočila tak aby som sa pozrela či nespí zacítila som jeho ruku na mojom stehne.
Pokrútil hlavou a plamienky v jeho očiach žiarili tak ako niekedy. „ Chýbaš mi.“ V tej chvíli som mala odísť, v tom momente som sa mala postaviť vziať ho a odniesť do postele. „ Si opitý drahý táraš, poď ideme si ľahnúť na izbu.“ Vypila som menej, bola som triezvejšia. „ Nie ja nejdem nikam.“ Netuším odkiaľ vytiahol ´dalšiu vodku a poriadne si odpil. „ Prosím Louis, alebo ťa tu nechám a vrátim sa až s Niallerom?“  Znova mi odporoval, pokrútil hlavou a fľašu položil, druhou rukou prešiel po mojom chrbte  a jediným ťahom rozopol zips na  šatách. „ Nerob to..“ Nemôžem, nemôžem, načo som tu vlastne išla? Christine uvažuj triezvo.   Perami prechádzal po mojom líci, rukou po nahom chrbte.  Hovorila som že toto je malý priestor? Jemu to neprekážalo, Prehodil ma pod seba a skláňal sa nadomnou tak, že jeho vlasy sa dotýkali môjho čela. „ Tommo si opitý zajtra to budeme ľutovať.. obaja.“ Nepočúvol ma, chcela som aby prestal ale jeho jazyk tak šialene brázdil mojími ústami že som nemohla. Rukou mi jednoducho šaty potiahol hore, opatrným ale rýchlym pohybom postupne sťahoval silonky a pritom ma stále bozkával. Bez kyslíku a s alkoholom v hlave sa hovorí ťažko, ešte ťažšie rozmýšľa. Najprv som rozopínala gombičky na saku, dole putovalo aj jeho tričko a prstami som sa vrhla aj na pracku na nohaviciach.  Bol drsný tak ako nikdy, jeho jazyk skúmal celé moje telo, a keď sa dostal k vnútornej časti môjho stehna zastonala som tak že som si do úst vložila jeho prst aby som bola ticho. On sa len zasmial a stihol mi nohavičky. Ruku sa rozhodol mi ukradnúť z úst a moje prsty teraz nemali čo robiť. Zaplietla som mu ich do vlasov a nechcela som ho pokračovať. Pokračoval, intenzívnejšie ma dráždil. Bolo úplne fuj že okolo nás tancujú ľudia a že nie sme sami. Keď sa mi znova díval do očí a dýchal hlasnejšie ako obvykle, rozhodol sa vziať si ma celú a nemyslel na následky ktoré sa dostavia s rannou bolesťou hlavy. Liam prosím ťa prepáč mi to bola moja posledná zdravá myšlienka.

-> Liam <-

 Celú noc som strávil s fanúšikmi. Potešili sa mojej prítomnosti na twitcam-e, otázky kládli pravidelne, nenudil som sa. Pred mojím posledným klipnutým očami a pobratí sa do ríše snov som zaklapol notebook a pritúlil som k sebe perinu. Dúfam že sa Christine vyspí dobre a ráno sa bude usmievať ako slniečko.  Zaspal som, ale o pol ôsmej ráno som sa zobudil na klopanie na dvere. Nebolo to klopanie, bolo to trieskanie a ja som letel dole. „ Čo tu robíš? Čo sa stalo?“ Díval sa na mňa hnedými očami a po lícach mu stekali slzy. Dievča vedľa neho mu stískalo ruku a vyzeralo rozrušene. 

9 komentárov:

  1. pre Boha to nieeeee... preco, preco, preco? ja chapem, ze Louis je totalne neodolatelny ale aj tak... a to naozaj chces dat po TOMTO dalsiu cast az o tyzden??? lebo ja to neprezijem, uz teraz som kusok od infarktu...







    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno nie :) Pri mojej momentálnej nálade Kikuš, budem písať a na učenia sa z vysoka vy.. :D

      Odstrániť
    2. viem, ze by som ta v tom nemala podporovat, ale prosiiim ano =D



      ----Kika----

      Odstrániť
  2. čítala som to o pol piatej ráno! potom som nedokázala zaspať.. a keď som zaspala tak hádaj, o čom sa mi snívalo? neskutočne ťa zbožujem.. aj nadržaného Louisa, nesmelú Christine, dokonalého Liama.. ale týždeň? to nemyslíš vážne.. vidím to tak, že o týždeň túto časť budem poznať naspamäť ;) ♥ moja najkrajšia Jajuška.. len sa pekne uč a potom nám tu môžeš pridať zase dve časti, hm? :-* xx... moja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zlato prečo si o pol 5 nebubala ale brázdila netom? :) tyy si :D Čo sa ti snívalo? toto? :D Mne áno, a furt som sa po kúsku zobudila a nadávala že preboha čo som to spravila.

      :D tak jednu megalomansky dlhú? :) :* ♥ tvoja

      Odstrániť
    2. lebo som sa zobudila ani neviem prečo a pozerám na mobil a že 4:27.. tak som si pozrela tvoj blog a na čo som nenarazila ;) .. hej toto! :D
      tak dobre.. :D :* ♥ ňu

      Odstrániť
  3. No mňa tu vykotí :D A to doslova ! Oh my got . Ten Loui je teda číslo !:D
    Rýchlo ďalšiuuu !Prosím psie očká nahadzujem *-* xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wuá! dobre si to teeda zamotala! Tommo ty nadržanec ! :D no ja som veľmi zvedavá ako to dopadne :D
    btw: tá posledná veta....kto mu to zaklopal? :O

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása... Ach dievča, motáš to čoraz viac a viac... A Louis... Nadržanec jeden! :D Ale teším sa na ďalšiu časť, som veľmi veľmi zvedavá, čo sa s toho vykľuje...
    A počkať počkať moja! Čo má znamenať tá posledná a predposledná veta?! Kto zaklopal?! A to mám akože čakať ďalší týždeň? :(( A inak, nejako sa mi nezdá, žeChristine nie je tehotná....

    OdpovedaťOdstrániť