štvrtok 3. mája 2012

Amy, who lives next to you? 18.

Túto časť mi Kikuš poslala už včera, len nejak som na to zabudla.. čítajte...
..je to.. wáu! (ten koniec...vrrr) J.S.


O HODINU

Niall stále kamarátom nechýbal, takže to vyzeralo, že zostane celý večer u mňa a mne to vôbec neprekážalo. Ležali sme na “gauči,” okolo nás všade čierne omrvinky a kúsky keksíkov. Trénovala som celú hodinu správne jedenie OREa, no nešlo mi to o nič lepšie ako na začiatku. Moje zásoby OREa sa minuli asi po desiatich minútach a Niall vstal a oznámil, že sa hneď vráti. Ako som sa neskôr dozvedela, išiel do obchodu a po chvíli sa vrátil s desiatimi obrovskými balíkmi. Ja som bola po krátkej dobe úplne plná, no on jedol bez problémov ďalej. Stále nechápem, ako sa toľko do neho zmestilo. Asi hodinu mi vysvetľoval, ako tie keksíky jesť, no ja som bola v tomto totálne drevo. Ani takému odborníkovi, ako je Niall sa nepodarilo naučiť ma to. Ale na mojich nevydarených pokusoch sme sa smiali, až ma bolelo brucho. Lenže to ma mohlo bolieť aj z toho množstva keksov. No aj napriek všetkej zábave to nebolo ako pred tým. Niečo bolo inak, nebavili sme sa tak uvolnene a ja som cítila, že sa niečo deje, niečo nie je v poriadku. 

Keď sme len tak ležali na gauči a ani Niall už nevládal jesť (chvíľami som neverila, že ten okamih niekedy nastane) zmenila som tému. Musela som sa ho opýtať, stále mi to vŕtalo v hlave. „Niall, ty si naozaj nepamätáš, čo si robil na tej párty?“ Chvíľku uvažoval, čo mi povie, potom si povzdychol. „Z tej párty si pamätám úplne všetko“ povedal a jasne zdôraznil to úplne. Takže všetko. A to je dobré alebo zlé? Keby si nepamätal, bolo by to jednoduchšie, ale neviem či by som to tak chcela. „Hneváš sa na mňa?“ blbá otázka, pomyslela som si hneď, ako to zo mňa vyšlo. „Ako ťa to napadlo?“ pozrel na mňa so zdvihnutým obočím. „Podľa toho, ako si sa ku mne správal včera. Spravila som ti niečo?“ Povzdychol si a začal rozprávať, možno viac, než bolo potrebné. „Mrzí ma, ako som sa k tebe správal včera. Myslel som, že to tak bude jednoduchšie, hlavne po tom, čo sa stalo na tom večierku. Dúfal som, že sa so mnou prestaneš rozprávať, nebudeš si ma všímať. Že sa už nestretneme. Pre mňa by to tak bolo omnoho ľahšie. To, čo sa stalo na tej párty bolo... vlastne ani neviem, čo to bolo. Jednoducho som sa neovládol. Viem, nemal som to urobiť, si Zaynovo dievča a ľúbiš ho a ja... Neviem, čo som si myslel. Chcel som ťa pobozkať, tak som to spravil. Bol som zvedavý, ako zareaguješ. Vlastne, mal by som byť rád, že si spravila to, čo si spravila. Zayn je môj kamarát, mal by som byť rád, že má také dievča, čo pošle preč každého chalana, ktorý sa k nej priblíži. Prajem vám to, naozaj. Dúfam, že budete spolu šťastní.“ Pozrel sa dolu, vyhýbal sa môjmu pohľadu. Ja som nevedela, čo povedať. Snažila som sa pochopiť to a utriediť si myšlienky. Jediné, čo mi behalo v hlave bolo veľké ČO?! Ako môže taký úžasný chalan hovoriť toto mne? Nemohla som to predýchať. Ani jeden z nás nič nevravel, obaja sme boli zabratí do vlastných  myšlienok. Ticho sa predlžovalo a Niall si ho nesprávne vysvetlil. Vstal a šiel k dverám. „Prepáč, mal som byť ticho. Myslel som, že to pochopíš.“ Zdalo sa mi to alebo mal naozaj v očiach slzy? Rýchlo som ho chytila, položila som mu ruku na plece a v tom momente, ako sa naše ruky dotkli mnou prešli zimomriavky. „Počkaj, prosím,“ zašepkala som, zlyhal mi hlas. Obrátil sa a pozrel mi do očí, naozaj v nich mal slzy. „Povedz, na čo to bude dobré?“ Zhlboka som sa nadýchla, musím mu povedať pravdu. „Bol si ku mne úprimný, oveľa viac, než som čakala. Tiež by som ti mala niečo povedať. Asi by ťa mohlo zaujímať, ako je to naozaj so mnou a Zaynom.“ Viem, že to nebolo len moje tajomstvo, ale nechcem ho stratiť, nechcem, aby odišiel. „Óó, takže pikošky zo života šťastného páru? Nie, vďaka.“ Snažil sa byť sarkastický, ale ja som videla, aký bol nešťastný, ako trpel. Chcela som plakať, kričať a neviem, čo ešte. Prečo je nešťastný, prečo?! Ja nechcem, aby bol nešťastný! A to je všetko kvôli mne! Snažil sa mi zložiť ruku z pleca a rýchlo odísť. „Naozaj pôsobíme ako šťastný pár?“ spýtala som sa už zúfalo a on na mňa nechápavo pozrel, moju ruku nechal tam, kde bola a čakal na vysvetlenie. Hlboký nádych a sklopila som pohľad. „So Zaynom som nikdy nechodila. Vždy sme boli len kamaráti...“ „Pche, pekná kravina, myslíš, že ti to uverím?!“ neveselo sa zasmial. Mala som chuť nakričať naňho alebo ešte lepšie, vylepiť mu. Tak ja si tu idem vylievať dušu, prezradiť mu svoje najväčšie a zároveň jediné tajomstvo a on sa mi smeje. Idiot! „Fajn, nemusíš mi veriť, keď nechceš!“ zamračila som sa naňho. „Dobre, už počúvam, vysvetlíš mi to? Lebo zatiaľ mi to nedáva žiaden zmysel.“ Zatváril sa, akoby mi tým, že ma bude počúvať robil neviem akú láskavosť. „A budeš ticho, necháš ma dohovoriť a nebudeš ma prerušovať?“ Len slabo prikývol, no to mi musí stačiť. Hlboký nádych a začala som znova. „Ja som so Zaynom nič nemala. Sme len dobrí kamaráti, to je všetko. Raz ma poprosil, či by som mu nepomohla. Boli ste pozvaní na ten večierok a on jediný nemal dievča, ktoré by tam vzal so sebou. Bolo mu to trápne, ísť tam ako jediný sám. Spýtal sa ma, či by som nešla s ním a tvárila sa, že som jeho priateľka. Je to môj kamarát, čo som mala robiť? Spýtal sa ma, či mu pomôžem a ja som súhlasila, to priatelia robia. No tak, zalov v pamäti, videl si nás niekedy bozkávať sa?“ Chvíľu uvažoval, potom pokrútil hlavou. „No vidíš! Už mi veríš?“ Prikívol a zavrel oči, premýšlal.

Sledovala som jeho dokonalú tvár, ktorá sa vôbec nehýbala. Jedna zo sĺz, ktoré mal pred tým na krajíčku sa mu pomaly spustila po líci. Nemohla som sa na ňu pozerať, ja som bola jej príčinou! Pomaličky som sa postavila na špičky a dotkla jeho tváre. Jedným prstom som mu slzu zotrela a ďalej držala jednou rukou jeho tvár. Stále neotváral oči ani sa neusmieval či inak netváril. Stál úplne bezvýrazne, bála som sa, čo sa mu preháňa hlavou. Priblížila som sa k nemu ešte bližšie a nakoniec som prekonala posledných pár milimetrov medzi našimi perami. Jemne som sa obtrela perami o tie jeho. Bol to len krátky zlomok sekundy, potom som opäť stúpila na päty a spravila niekoľko krokov dozadu. Otvoril oči a pozeral na mňa, trochu zmätene, trochu šťastne, trochu nechápavo... videla som mu však v nich, že mu to nestačilo. To bol dôvod, prečo som ustúpila rýchlo preč. Keby ma chytil, keby pokračoval v našom bozku, nemala by som silu odmietnuť ho, a to by nebolo správne. Nie za týchto okolností. „Už tomu rozumieš? Mám ťa rada viac, než by som mala!“ Urobil krôčik smerom ku mne a ja som o krok cúvla. Keď videl moju reakciu zastal a čakal, čo múdre ešte poviem. „To však nič nemení na tom, že pre všetkých som Zaynovo dievča!“ „Ak je toto jediný problém...“ nedokončil, znovu prikročil ku mne, chytil ma rukou okolo pásu a pritiahol si ma bližšie. Pery priložil na tie moje a druhou rukou mi chytil tvár. V tej sekunde sa zastavil čas. Len som tak stála s rukami spustenými pri tele, neschopná pohybu, moje pery spolupracovali s jeho. Ani som nedýchala, kým sa pohrával s mojimi perami, mi z hlavy utiekli všetky rozumné myšlienky. Zostali len nezmysly ako óch a ách, potom kraviny na spôsob: on je tak úžasný, on je tak dokonalý... a nesmiem zabudnúť na drísty typu: to sa mi len sníva, to nemôže byť pravda. Hoci som neverila, že sa tento bozk môže niekedy skončiť, Niall sa pomaly odtiahol. Zostal nehybne stáť, niekoľko centimetrov odo mňa a ja som stále cítila jeho vôňu, utápala som sa v jeho nádherných, hlbokých, modrých očiach a viac som nepotrebovala. A zrazu, z ničoho nič sa brutálne rozrehotal. Pozerala som naňho s vyvalenými očami, nič vtipné som nepostrehla. Čo sa deje, je na mne niečo zle? Videl, že nechápem a tak mi počas záchvatu smiechu ukázal na kalendár, ktorý som mala pri posteli. No a čo, že sú tam malé mačiatka! Možno je to detské, možno je to gýčové, ale mne sa to páči! Počkala som, kým sa dosmeje a potom som prísne naňho pozrela. Samozrejme ho to iba viac rozosmialo, obišiel ma a chytil kalendár do rúk. Zbadal v ňom niečo, kôli čomu sa prestal smiať. Otočil sa ku mne a vážne na mňa pozrel. Začala som uvažovať na plné obrátky. Čo som tam mala napísané?

27 komentárov:

  1. To mám zomrieť?! Rýchlo ďaľšiu! :D :D krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prosím ťa nezomieraj :) a ďakujem


      Kikuš ♥

      Odstrániť
  2. si robíš kozy? :D :D dalšiu!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to kde si nabrala také slovné spojenie?? slabo sa smejem :D :D


      Kikuš ♥

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. môžem byť zlá a povedať, že budem? :P :D


      Kikuš ♥

      Odstrániť
  4. úžasné :D čítala som si to aj v škole tak je to krásne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ta zakopeeem ak nedas rychlo dalsiu !!!!!!!!!! :D užasnaaa!!! :1D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nezakopávaj ma prosím :) nechcem byť pod zemou, mne je dobre na nej:D a ďakujem


      Kikuš ♥

      Odstrániť
  6. Nádhera, Kikuš! Čo najskôr ďalšiu, prosím! Veľmi sa mi to páči! Až priveľmi!

    Smile* (smilelove.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a čo je prosím ťa priveľmi?


      Kikuš ♥

      Odstrániť
  7. Kráááásnéé!!! Další! hned! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Co tam mala napisane :D :D :D len nech to neni 1 april prosim :D :D :D ale vazne co tam mala napisane :D :D prosim toto nerob a rychlo napis pokracovanie lebo to uz nevydrzim :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je to prvý apríl :) v príbehu je momentálne cca 30. október, aspoň pre mňa, viem, že nikde som nepísala dátumy :) a len pekne vydrž


      Kikuš ♥

      Odstrániť
  9. Kika, ak to bude nejaká hovadina, zaživa ťa stiahnem z kože!! :D teraz sa mi v hlave preháňajú zmätené myšlienky typu: oh my god, ja neveríím... je to náádherné!! :) neskutočne, NESKUTOČNE sa teším sa na ďalšiu! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katie, fakt sa bojím po tomto napísať ďalšiu časť, lebo to je celkom že hovadina :) prosííím nesťahuj ma z kože, to bude bolieť :D a ďakujem



      Kikuš ♥

      Odstrániť
  10. áááááá, úžasné, dokonalé, peckové,.... Romantika, smiech, priblblé úsmevy na monitor, o ktorých ani neviem. To sú moje reakcie! Teším sa na ďaľšiu. ;)-Patricia

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pre všetky mrkvičky to vážne? Takto to ukončiť? V tej chvíli by som ho najradšej zabila :D -Saa-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ty ma chceš zabiť? prosím dohodni sa s babami vyššie a zabite ma spoločne a len RAZ :D ďakujem za pochopenie :) a áno, to vážne :D

      Kikuš ♥

      Odstrániť
  12. Ááá♥ Miluju tě♥ na tuhle chvilku, tenhle moment, čekám 18 dílů a musím uznat, že se to vyplatilo čekat♥ chtěla jsem ti napsat hned jak to tu bylo přidané, ale většinou si to čtu na mobilu, no a ten odmítá se mnou spolupracovat! Prostě to všechno je takové pravdivé, takové skutečné!:) Miluju tě za to, že to píšeš♥ Nevím jak to ještě napsat - DOKONALOST?!!! Nialla mám ráda ze všech nejvíc a tak ti moc a moc děkuju, že jsi se rozhodla napsat povídku právě o něm♥ Až to dopíšeš, všechno bedlivě uložím a vytisknu, budu si to číst každou noc♥ bude mě hřát u srdce♥ prosím hlavně to zakonči nějakým HAPPY ENDem...už jsem četla několik příběhů, ale skoro vždy skončili špatně, proto prosím ať to skončí dobře♥ ano, vím, chci toho moc a předčasně, ale prostě jsem tě o to chtěla požádat:)
    P.S. Kdybych příště nenapsala, byla jsem zase na mobilu, ale určitě bych napsala to co dnes - máš to DOKONALÉ!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. THANK U HONEY ♥ to sa tak dobre číta :) ja si zas asi vytlačím tento komentár a budem čítať každý večer (ak mi pôjde tlačiareň:)) a koniec mám trošku premyslený, zatiaľ plánujem Happyend, tiež som prečítala niekoľko príbehov, ktoré skončili nie tak, ako by som si priala (aj keď krásne) a nechcem, aby toto tu dopadlo zle :) myslím, že by som to Amy & Niallovi nedokázala urobiť, strašne som si ich obľúbila :D ale no, človek nikdy nevie :P :D a milujem ťa tiež ♥


      Kikuš ♥

      Odstrániť
    2. Nemáš zač♥ vždyť je to pravda!!:) Děkuju, že plánuješ Happy end!♥ ááá! Je tu další část AWLNTY taky si jdu přečíst!:) dnes jsem na počítači, tak očekávej komentář♥ ani nevíš jak mi srdce bije radostí!:D mám takové tušení, že mi za chvilku vyskočí z těla!:D♥

      Odstrániť
  13. iba niekto ako ty vie opísať moment plný lásky tak, že sa smejem na zemi :D kriste, láska, ten bozk.. ako ťa to napadlo? ja ťa úplne milujem :D nieee :D úžasné to je! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a naozaj netuším, ako ma to napadlo :D LOVE YA TOO



      Kikuš ♥

      Odstrániť