nedeľa 6. mája 2012

Directioner princes 6.

Lyžičky, číta sa Vám to takto lepšie?  Alebo nie? Mám to rozdeľovať? Mne sa to zdá veľmi dlhé, ale čo už s vami. Napíšte mi do komentu prosím ;)

Pozerali ste Dianku na twitcam-e?:) Fest ju ľubim, fest..  

Pokračovanie - nabudúce.. a možno aj zajtra.. 

Zayn Malik dancing.. = jazyk niekde na zemi, ústa otvorené a že "wáááu" 

Ľúbim Vás!

          Sarah 

Kloop..klooop..kloop. Nevstanem, nejdem jej otvoriť dvere, len teraz odišla. Chcem spať, chcem rozmýšľať a snívať o tom ako raz.. kloop kloop. Ozvalo sa  ďalšie klopanie, osušku som si pritiahla bližšie k sebe a bosými nohami som precupkala po studeným kachličkách.

 „ Miradna chceem sp..“ Opieral sa o drevenú zárubňu a pohľadom prebehol po mojom uteráku.

 „ Nechcel som rušiť, ale mám pre teba darček.“ S jedným zdvihnutým obočím som vystrčila hlavu von. Napravo nikto, naľavo nikto. 

„ Poď dnu, ale len na chvíľku.“ Roztiahol svoje pery do úškrnu a posadila sa na moju rozostlanú posteľ.  Poviem mu teraz, že to bola chyba? Poviem mu že nikdy viac sa ma nemôže ani len dotknúť? 

„ Hovorila si, o porušovaní pravidiel. Každý deň jedno však, mám nápad na dnešný deň a verím, že sa ti bude páčiť.  Môžem?“  keďže som už oblečená v župane sedela o pár centimetrov vedľa neho, postavil sa kľakol si na jedno koleno a z plátenej tašky vytiahol tenisky. 

Červené botasky Nike. Striedavo som pozorovala jeho úsmev a topánky. Ich farba bola tak nápadná, biele šnúrky kontrastovali s červenou. 

„ Čo s nimi mám robiť?“  Potichu sa zasmial a rukou znova zablúdil do tašky. Čierne tepláky a sivá mikina. „ Sarah, skús si to na deň obliecť.“ Najprv som nechápala, ale potom mi docvaklo. Jasné, chce aby som bola celý deň v tomto? 

„ Mám byť takto oblečená?“  Veci zložil na kraj postele a znova sa posadil ku mne.

 „ Skús to, porušenie etikety.. a počul som, že tvoj otec tu zajtra nebude.“  Otec nebude doma? Ako to vedel? „ Odkiaľ to vieš?“ Na mojej ruke, položenej na prikrývke, som pocítila jeho prsty. 

„ Viem veľa vecí.“ Teraz som sa usmievala aj ja, môžem ho pobozkať? Nie? Nemala by si Sarah!

„ Aké veci napríklad?“ Jemne prižmúril oči a začal šepkať.

 „ Napríklad to, že a mi páčiš a chcem ťa pobozkať.“ Nezastavila som ho. Jeho pery na mojích, dokonalá súhra dvoch kúskov tiel, bozkáva sa vážne dobre, alebo je to preto lebo ma ešte nik nebozkával?  Nechal ma nadýchnuť sa. Posteľ sa kývla pod jeho váhou, pohodlne sa oprel a ruky si zložil na prsiach. 

„ Obleč si to, chcem ťa vidieť.“  Uvažovať nad tým obliecť sa do jeho vecí, nemalo veľmi veľký význam, pretože nevyzeral, že by sa chystal odísť. 

„ Zayn, som unavená mohol by si prosím odísť?“ Venoval mi smiešny úškrn a pokrútil hlavou.

 „ Nie, nemohol. Mám si zakryť oči alebo sa pôjdeš obliecť do šatníka?“   Tak nič, skúsila som to. Rezignovane som si vzala spomínané veci a odkráčala som do kúpeľne.  Uterák klesol k zemi, do bukvice zabudla som na spodné prádlo? Som vážne tak hlúpa? Mám si obliecť jeho veci bez podprsenky a nohavičiek?  Látka kĺzala v mojích prstoch, pretiahla som si cez hlavu mikinu a vkĺzla som do teplákov. Tenisky som nechala v izbe pri Zaynovi, obujem si ich tam.  

Nech sa páči, otočila som sa dookola, Zayn sa len díval. „ Vyzerám čudne.“ Tlmila som smiech, je v pohode?

 „ Mám niečo naopak?“  Hlavu som sklonila k svojmu telu a rýchlo som kontrolovala situáciu. Tepláky ani mikinu som nemala naopak, tak prečo sa na mňa potom takto díva? Keď si všimol môj zmätený pohľad zastonal. 

„ Och, Sarah...vyzeráš tak dokonale.“ Nad jeho vetou som sa zasmiala a posadila som sa do tureckého sedu k nemu. „ Nie, to si nemyslím.. tepláky sú mi veľké a mikina vonia po cigaretách.“  A tebe sa to páči! Moje líca sčervenali tak, že to musel vidieť, nedalo sa to prehliadnuť, keď som to cítila ja sama. 

„ Prepáč, fajčil som v nej.“ On ju mal oblečenú, ó môj bože.  Jeho telo v tejto mikine. Sarah čo je to s tebou kroť sa.  Postavila som sa, v sekunde vyletel za mnou a schmatol ma za ruku. 

„ Niečo je ale stále zle princezná vieš o tom však?“  Zdvihla som jedno obočie. 

„ Hovor prosím.“ Celkom vážny si kľakol pred moju posteľ a jednou rukou mi nadvihol nohu.
Na bosej pokožke som cítila jeho prsty, potom mi nasadil červenú tenisku. Tak isto to spravil aj s druhou, postavil sa a odstúpil o dva kroky.

 „ Teraz je popoluška dokonalá najviac.“  Spravím to, pobozkám ho. Nikdy som to nerobila, pristúpila som bližšie a prstami som mu prešla po líci. 

„ Môžem?“ Opätoval mi úsmev a čakal. Netuším kde sa to všetko vo mne vzalo, proste som sa mu prisala na ústa a Zayn začal spolupracovať.  Jeho jazyk vkĺzol do mojich úst a ruky som pocítila aj napriek hrubej mikine na svojom páse.


          Niall

„ Môžem ochutnať aj toto?“ Ukázal som na čosi ružové v malej keramickej miske. Denis sa zachichotala tým jej pyskľavým smiechom a misku vzala do rúk.

„ Sú to ale malikurničky portierové a štípu.“ Táto informácia vo mne vyvolala ešte väčšiu chuť na to ružové čudo, tak som natiahol ruku a jednu malikurfičku alebo ako to nazvala som si strčil do úst. Chuť sladkej kože zeleniny som pocítil na jazyku, zahryzol som a očakával som sladkú šťavu. Holy shit! 

„ Pááááli! Pááááli! Ono ma to pááááli!!! Môje chuťové bunky sa rozpálil, rozpálili moju krv v žilách. S určitosťou som vedel, že sa teraz potrebujem napiť. Denis sa rehotala na celú kuchyňu a pozorovala ma ako hľadám niečo tekuté na odstránenie chuti z jazyka. No dobre, nie z jazyka z celého môjho ja, tak to štípalo.

„ Nesmej sa a podaj mi prosím pohár vody Deni.“ Pohár stojaci na stole vzala a surovo ho vyliala. Vypúlil som svoje modré oči.

 „ Neeemyslíš to vážne! Ja potrebujem vodu!“ Mohol som si vziať niečo z tých tanierov, ktoré boli porozkladané po celom stole, ale ja som vedel, že potrebujem vodu nie jedlo.

 „ Nemôžeš sa napiť Niall, bude ťa to štípať ešte viac, chce to čas.“ Zvážnela a do ruky mi strčila niečo hnedo-zelené. „ Čo je to?“  Zapríčinil som jej ďalší záchvat smiechu, vec z vzala z ruky, ošúpala ju a strčila mi ju pred ústa.

 „ To zaručene pomôže, papaj.“ Toto dievča ma dostávalo do kolien. Jej  plné boky a chuť jedla sa mi veľmi páčili. Taniere na ktoré kládla jedno držala v rukách s takou láskou, každý jeden citlivo položila rovno predomňa. Bolo ich asi dvadsať a všetko až na tú poslednú vec chutilo naozaj dobre.  

„ Tak už si odhryzneš alebo budeš ten banán hypnotizovať ešte dlho?“ Po slovíčku banán som nezaváhal a odkusol som celú polovicu. Prežúvam, chutnám, žujem. Štípať to začalo ešte viac, tá malá ryšavka sa posadila na drevenú lavicu a celá sa triasla smiechom. Stláčal som si oboma rukami uši. Tak to má fungovať nie? Ak vás niečo štípe máte si chytiť uši? Alebo nie?  Denis sa rehotala a mňa v tom ako som ju pozoroval napadla len jedna jediná vec.  Podišiel som k nej,  natiahol som sa po pohár vody cez jej rameno a keď som sa odťahoval začal som ju bozkávať.  Ak to má štípať mňa, tak bude aj ju.  Neodtiahla sa, nezbila ma len sa medzi bozky chichotala a pohár vody mi samozrejme vyliala na hlavu.

Po ceste do postele som sa zrazil s Zaynom. Usmieval sa? 

„ Vas hapennin?“ Použil som jeho typickú hlášku a čakal som odpoveď.

 „ Idem za Sarah.“ Tak a bolo to vonku!  Pochytil ma síce neprijemný strach o jeho život, veď predsa len ona je princezná. „ Dávaj si pozor.“ Videl môj vážny pohľad, ale len ma poklepkal po ramene a s úsmevom okolo hlavy kráčal s taškou v ruke ďalej. Liam si smskoval s Danielle, vyzliekol som si tričko a s štipľavou chuťou na perách som spomínal na jej bozky, pôjdem tam aj zajtra! Do postele som sa hodil len v trenírkach.


        Zayn

„ Ideme na raňajky, ideš  s nami?“  Rovno do ucha mi zahučal Liam. 

„ Nie, chcem spať..vieš kedy som si ľahol.“ Zasmial sa a svoju pozornosť venoval práve prijatej správy od Danielle, len Liam si totiž môže dať ako zvonenie jej smiech.  Na ceste, pri dverách sa otočil a so smiechom dodal.

„ Bude tam Sarah, naozaj nie si hladný?“  Spomenul som si na včerajšok, na tenisky a ju oblečenú v mojich teplákoch a na dohodu ktorú sme v noci uzavreli. 

„ Daj mi päť minút.“ Odpovedal som mu, vrátil sa k mojej posteli a čakal kým si spravím vlasy. 


 Tie červené boty!!!!! :) 


14 komentárov:

  1. aaaaaa to je to je uzasne :') a Niallove Holy shit pali paaali paaaaaliiii :'D dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bohovské! :D NIall a... OoOoO :D najúžasnejšie, čo som kedy čítala, rýchlo Ďaľšiu prosím prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to takto super keď to rozdeľuješ. Neviem ako iné čítateľky ale mne sa takto číta lepšie :)
    Ihneď som si vedela predstaviť Sarah,ako na nej visí Zaynovo oblečenie a v teniskách chodí ako kačka :D
    A Nialla som už videla ako skákal po celej miestnosti s vyplazeným jazykom :D

    PROSTE ÚŽASTNÉ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No ja som došla!!!
    Jaja, skús mi ešte raz povedať, že ja píšem lepšie, tak ti vlastnoručne ostrihám kučery a potom ťa nimi zaškrtím :D :D :D
    Veď, toto je proste... No wuááá :D A už viem, KTO SOM v tvojej poviedke.
    Som Denise, že jo?? Môžem byť ona?? :D :D
    ♥♥♥

    *Di/www.sunnydown.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. brutááál :) úžasné a ten Niall s tými štiplavými neviem čím :D inak som sa smiala ♥ ja tvoje príbehy pravidelne čítam s vypleštenými očami a otvorenou papuľou :D keby ma tak niekto videl, ale čo narobím, keď je to také dokonalé?? ♥



    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to je geniálne! :) ako vážne :) neskutočne som sa zamilovala do tejto poviedky! a Niall s Denis, aah, prečo mi to robíš? :) nádherné, dokonalo úžasné;) x

    OdpovedaťOdstrániť
  7. MILUJEM TA AJKA !!! DOKONALOST !!!!!!!!!! BOžE NáDHERNé !!!!!!! :-* BB Malik

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nenormálne dačo !! :D aaa tie boty <3 úžasné :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fakt božskééééé!!! Toto ked si predstavujem sa usmievam ako slnieckoa vsetco naokolo na kukaju ci mi sibe...MILUJEM tvoje poviedky!!!(zavidiiim denise:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja fakt neviem, čo mám povedať!! :D tak som sa červenala, tak som sa smiala, geniálne! skoro som si cvrkla, keď som čítala Nialla, ako ochutnal "malikurfičku", prisahám :D s Denis by boli spolu krásny :) a taktiež sa mi lúbi celé to tajomnô okolo Sarah a Zayna :) LOVE IT!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak tie cervene tenisky su zabite.. aj ja chcem takee :D :D :D je to Tak krasne dokonale ze sa to neda ani opisat :D :D Directioner Princess :) A Zayn a Sarah nemaju chybu :D a Niall :D :D ten sa nikdy neponauci :D :D chcem pokracovanie a asi ani niesom sama :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. užasneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) taketo dlhe my vyhovujuu :Dtešim sa na dalsiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Je to tak dokonalé!♥Ach...Prostě takové krásné, když to čtu tak mi srdce♥ bije tak, že to musí jít slyšet až do Japonska!:D prostě áách:D ♥Denis&Niall♥ ♥Sarah&Zayn♥ každý den chodím spát co nejpozději mi to oči dovolí, pak se totiž zavřou a ne a ne otevřít!:D prostě to máš opravdu nádherné♥ Děkuju, že jsi se rozhodla to psát♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja ťa milujem ♥ milujem Malika a neskúsenú Sarah.. bože dievčatko moje krásne kučeravé! žeriem to! vieš čo? moja si :-* nádherné to je.. nejdem ti to tu všetko opisovať.. mňam.. stači? ;) moje krásne malučké :) xx

    OdpovedaťOdstrániť