utorok 8. mája 2012

Directioner princes 7.


     Viete čo.. čítajte.. nebudem Vás zdržiavať.. ja som totiž mimo, kvôli Mrs. Tomlinson!!! :) 


          Zayn 

Trvalo mi to niekoľko minút kým si vlasy postavil do požadovaného tvaru, obliekol som si košieľku, svetlé nohavice a do ruky som si vzal sivý sveter. Liam stále smskoval Danielle, nezaujato som ho potiahol za rukáv, nasledoval ma a kráčal mi v pätách.

„ Dobré ráno.“ Slušne som sa pozdravil, odkráčal som k svojmu miestu a konečne som pohľadom zavadil o jej čokoládové očká. Kútiky sa jej podvihli len o pár milimetrov, tak aby som si to všimol len ja. Sadol som si, vzal som do ruky krajec ešte teplého chleba a na strieborný nôž som nabral maslo.

„ Zayn ideš s nami dnes na pólo? Otec bude hrať na jeho najlepšom koni a budú tam ženy.“ Prihovoril sa mi Edward, prežúval a čakal na moju odpoveď. O tom som včera hovoril, nebudú doma, budem môcť byť so Sarah.

„ A kde je to? Nechce sa mi dlho sedieť v aute.“ Vyslúžil som si smiešne pohľady mojich kamarátov a hlavu som otočil k Sarah, usmiala sa a jemne prikývla, znova len tak aby som si to všimol len ja. Automaticky som im odpovedal, a stále som sa pozeral na ňu.

„ Nie, ostanem doma nie je mi veľmi dobre, pôjdem si ľahnúť a prejsť sa.“ Vážne som použil slovo doma? Tu nie som doma, o pár dní odchádzam. Liam si ma premeral, napichol si na vidličku jednu guličku z cerálií a radšej sa venoval mobilu. Hneď mi bolo jasné, neverí mi. On ma tak dobre pozná, určite vie, alebo aspoň tuší o čo sa jedná.  Dojedol som, a neprítomne som sa vybral do stajní, posadil som sa na prvý múrik. Nohy vystreté pred sebou, cigareta v ústach a pohľad na odchádzajúcich chalanov v prezdobenom zlatom koči s doma vranníkmi mi zmizol z pohľadu a konečne som hlavu oprel o stenu za mnou. Sedel som, pravidelne vyfukoval dym už z tretej cigarety a spokojne som si tvár vyhrieval na slnku, až kým mi ho niekto nezatienil.

„ Vas Hapennin?“ Najprv som očami skĺzol po teniskách. Poznám ich! Moje tenisky! Sarah sa v modrých nohaviciach, mojej mikine a teniskách posadila vedľa na múrik a ruku si položila pred oči ako šilt.

„ Všetci odišli, prečo si nešiel s nimi Zayn?“ Kamienky vedľa múrika som prekladal z kôpky na kôpku, až potom po pár sekundách som sa na ňu pozrel. Vážne nevie prečo som ostal tu?

„ Pretože chcem byť s tebou Sarah.“  Usmiala sa.

„  Ale ja mám hodinu španielčiny a môj učiteľ sa bude hnevať ak neprídem.“ Nechcel som byť zlý, ale začal som sa smiať.

„ Prepáčte mi to vaše veličenstvo, ale hodinu ste mali hneď po raňajkách, ja nie som blbý, ale inak máš pekné tenisky.“  Krabičku s čiernych marlboriek som odložil do vrecka nohavíc a nahol som sa k nej.

 „ Čo to robíš Zayn?“ Pokrútila hlavou, rukou ma zatlačila ďalej a postavila sa.  Kývla smerom k stajni, tak som kráčal za ňou a neubránil som sa smiechu. V mojich veľkých topánkach čaptala ako kačička, bolo to také milé.  Predpokladal som, že ideme k jej konskému miláčikovi, a nemýlil som sa.  Otvorila vysúvacie dvere boxu a vkĺzla k bielemu princovi.

„ Láska moja.. chceš ísť von? Pozri koho som ti prišla ukázať.“  Kôň si pohodlne oprel hlavu o jej brucho a nechal sa škrabkať za ušami, spokojne odfukoval a zo Sarah bolo cítiť, že je tiež uvoľnená.
„ Máte dobrý vzťah?“ Pýtal som sa a pozoroval som ju.  Jej vlasy sa vlnili, veľkými očami skákala zo mňa na koňa a pokračovala v rozprávaní. Chvíľku som sa rozplýval nad jej slovami Láska moja, ak by tak oslovila mňa a nie jeho.

„ Milujem ho.“ Znova sa mi pod jej slovami podlomili kolená, „ Vyrástli sme spolu, je to už starší pán.“  Z kovového držiaka vzala ohlávku a vodítko, alebo niečo také a zapla ho.  Sledoval som jej ladné pohyby, pomalým krokom sa otočila ku mne a usmiala sa.

„ Pomôžeš mi dať ho vonku? A potom ti už dám pokoj.“ Po jej dokončení vety ma striaslo. Nenechám ju odísť! Chcem s ňou stráviť čas. Chcem ju vziať do mesta, áno presne, vezmem ju do mesta!

„ Mám plán, ale budeme potrebovať maskovanie.“ Snažila sa ma vytlačiť z dverí, chcela ísť s tým bielym von, ale ja chcem ju. Malú medzeru medzi našími perami som odstránil veľmi rýchlo, viac som nevydržal. Jednoducho som ju začal bozkávať, jazykom som kĺzal po sladkých perách. Nechala ma, koniec vodítka so zlatou rolničkou, na ktorom bol pripnutý Rebel cinkol o zem a Sarah svoje ruky obtočila okolo môjho krku.   Nadvihnuté ruky jej vyhrnuli mikinu, tak som prstami našiel jej lem a opatrne som sa dotkol tenkej pokožky na jej chrbte. Hneď zastonala a prestala ma bozkávať.

„ Spravil som niečo zle?“ Zrýchlene dýchala, pomaly otvorila očká a zašepkala „ Nie..“   S chuťou som sa pustil do jej krku,  pod svojimi perami som cítil pulzujúcu tepnu plnú modrej krvi, rukami som zašiel hlbšie pod mikinu a jemne som prechádzal po jej pokožke. Pane bože, Malik prestaň, nemôžeš, ona ťa síce má rada, ale nevyspí sa s tebou.  Zahriakol som sám seba ale pokračoval som.  Predsa som ju len na chvíľku pustil, zatvoril som dvere boxu, aby Rebel neušiel a zatlačil som Sarah na balíky sena poukladaných do kocky v jeho boxe. Opretý rukami o balíky som ju svojím telom zatláčal do pichľavého sena a znova som ju bozkával.  Z chrbta som svoje nezbedné ruky premiestnil dopredu a nadvihol som jej sivú mikinu, prsty jednej ruky som zatlačil do jej boku a ukazovákom som kopíroval pupok, ona v ňom má piercing?  Vydýchol som a mikinu som jej nadvihol tak aby som ho videl.

„ Máš tam kamienok? Môžem?“ Neodpovedala mi,  prerývane dýchala a hľadela mi do očí, kým som si kľakol na koleno, rovno pred ňu, vtisol som jej rýchly bozk a v najlepšom som sa  odtiahol, koleno som si prel o zem, jeden prst som vopchal za putko na opasok na nohaviciach a opatrne som pery kládol postupne okolo jej pupku.  Sarah sa mi prstami prehrabávala vo vlasoch a stonala. Najprv som kamienok v striebornej guličke preskúmal prstom a potom som ho ochutnal. Môj jazyk šteklil, Sarah sa jemne cez vzdychy chichotala. 

„ Z-Zayn.. nee..prosím prestaň.“ Prestal som, dráždil som ju, ale zároveň seba až príliš, aj keď som vedel, že nemôžem pokračovať.

           
          Sarah

„ Prepáč mi to, prepáč.. nebudem viac.“ Sklonil strapatú hlavu a zosmutnel. Nechcem aby bol smutný, chcem aby sa usmieval. Druhý krát som to spravila. Jednoducho som mu tvár vzala do rúk a svoje pery som nechala na jeho, teraz som prevzala boj ja. Niekde som čítala o jemno hryzkaní perách, tak som to skúsila. Svojimi zúbkami som skúmala jeho spodnú peru, jemne privreté oči kopírovali husté mihalnice, mentolový dych ma privádzal do rozpakov.  Museli sme prestať, musela som to ukončiť, ešte raz som ho jemne pobozkala a odtiahla som sa.

„ Rebel musí ísť von a po ceste mi povieš o tom maskovaní.“ Zasmial sa, otvoril dvere na stajni a podal mi koniec vôdzky. Pri myšlienke na jeho jazyk na mojom kamienku v pupku som sa rozklepala a svoju váhu som preniesla na Rebelov bok, kráčal, podopieral ma. Vôbec mu to nevadilo.  Zayn kráčajúc vedľa mňa po štrkovej ceste si pospevoval nejakú pesničku a stále na mňa jedným očkom mrkal. 

Nechali sme Rebela v zadnom výbehu pri ostatných koňoch, odopla som mu vodítko, prevesila som ho cez drevenú ohradu a závoru na bráne som ešte raz skontrolovala.  Keď som Zaynove prsty pocítila na svojej ruke, musela som sa odtiahnuť a rýchlo som si ruku strčila do vrecka.

„ Pôjdeme do mesta, máš klobúk a okuliare však?“ Opýtal sa ma, pohotovo  zažmurkal a zasmial sa.  Potichu sme prešli až k mojej izbe, až kým nás nezastavila Miranda.

„ Slečna Sarah!  Váš otec má zápas! Chcete aby som vás odviezla alebo zavolám pána Messna?“ Pán Messen bol náš, teda iba môj šofér pre prípad núdze. Odviezol ma kam som potrebovala, aj keď som väčšinou som nemohla ísť nikam.  Začala som silno uvažovať nad tým čo jej mám odpoveď.

„ S otcom som dohodnutá, pôjdem tam keď budem ja chcieť.“ Odvrkla som, ale Zayn mi stlačil ruku.

„ Miran.. ehm Pani Miranda, s kniežaťom sme sa dohodli na tom, že ju môžem odviezť ja! Nechajte nám kľúče v zapaľovaní, o 1o minút odchádzame.“ Hovoril, pritom sa pozeral na mňa a usmieval sa. Mirandu úplne odrovnal, poslal ju do nášho wellnesu a poprial jej pekný deň, potom sa so mnou strčil do izby a dával mi pokyny.

Neodporovala som,  na Zaynov príkaz som si obliekla jeho tepláky, pod mikinu som si pre prípad opakovania situácie Zaynových prstoch na mojej pokožke, obliekla tenké tričko s krátkym rukávom.  Čakal ma vonku, opieral sa o čierny mustang môjho brata a jemne poťahoval z cigarety.  Hneď ako ma uvidel zbavil sa bielej, úzkej cigarety a gantlemansky otvoril dvere na strane spolujazdca.  Kým som prechádzala popriňom pocítila som jeho dotyk na mojej ruke pridŕžajúcej sa dverí, ach ak by sme neboli pred kaštieľom pobozkala by som ho. 

15 komentárov:

  1. joooj ♥ moja krásna .. dokonalosť.. mne dochádzajú slová na tvoje poviedky.. mňam.. stačí to? mňam mňam mňam :)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím zlato, že mňam je výstižné.. aj mne je to po chuti, táto časť ♥

      Odstrániť
  2. Ach...ja sa tu jedného dňa roztopím z tých tvojích opisov!!!...mňáám...škerím sa na monitor ako debil,ale mne to nevadí,lebo je to úplne úúúúúžááásssnééé :D :D
    Eli

    OdpovedaťOdstrániť
  3. óóóóóch tak kráásne a dokonalé ♥ milujem Sarah a Zayna, oni sú spolu tááák úžasní, takí bohoví :) neuveriteľne píšeš wáááu to je tak nádherné


    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  4. usmievam sa ako dilino na obrazovku...bože ak by niekto videl pomyslí si že mi šibe ale ked to je tak DOKONALÉ! bože no na zjedenie :D oplatilo sa počkať!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) užas, užas, užas!!! :D toto je fakt šupa, bomba, dela tuti-fruti...:D :D oslintala som si displej na mobile..:D ale možem povedat že toto je D-O-K-O-N-A-L-E!!!;) teším sa na dalsiu :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to je O.o áááh, zimomriavky mi naskákali, dokonalé :) ani nevieš, ako sa teším na ďalšiu!:) x

    OdpovedaťOdstrániť
  7. priblblo sa usmievam na obrazovku až som si od mojej mamy vyslúžila otázku či som normálna...odpoveď je nie lebo tvoje časti sú DOKONALÉ!viac nemám čo povedať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :O najlepšie píšeš! Milujem tvoje poviedky uplne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bude dnes ešte jedna?? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O my carrots ja sa roztapam hned chcem dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už nevím jak to popsat - dokonalost??! Ne, je to víc než dokonalost!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Prosím ťa aspoň si prečítaj :)
    http://www.cutegirlbb.blogspot.com/
    je tam zatiaľ len jedna, ale ak zistím že má zmysel pokračovať, tak ich tam pridám viac :)
    - DOKONALOSŤ! Tvoje poviedky sú tak... ah... krásne! :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  13. oh NADHERNE pises :))) kedy bude dalsia cast?

    OdpovedaťOdstrániť