streda 6. júna 2012

Amy, who lives next to you? 25.


O DVE HODINY NESKÔR

Sedeli sme pred telkou (všetci, samozrejme, bez tričiek) a pozerali film. Bol celkom zaujímavý, ale to som si mohla pozrieť aj doma a kompletne oblečená. Asi v polovici niekto zazvonil a Louis sa vybral otvoriť. Z chodby sa ozývali najskôr hlasy, potom krik a vreskot. Všetci sme s napätím sledovali dvere, kedy sa v nich zjaví Louis, čo spravil a kto prišiel? Louis sa objavil vo dverách s úsmevom do ucha k uchu, v jednej ruke držal Danielleino tričko, druhou ťahal naštvanú Danielle. „Čo sa to tu deje?“ mračila sa na nás všetkých. „Máme popoludnie bez tričiek!“ povedal Zayn a hodil po nej jeden Niallov pukanec, čo odštartovalo naháňačku po celom dome. „Aj ty?“ pozrela Danielle na mňa. „No dovoľ, ja som len obeť!“ Prikývla a sadla si k Liamovi. Harry nás začal utišovať, vraj chce pozerať film. Otočila som sa teda k obrazovke a ako naschvál – reklama.

Najprv nás nejaká staršia herečka presviedčala, že máme používať neviem aký krém proti vráskam, potom nejaké ževraj úžasné auto bolo zlacnené na polovicu. Keď auto odfičalo z obrazovky, prehnane namaľovaná blonďatá reportérka spustila svoju upútavku na večerný bulvár. „Spevák chlapčenskej skupiny one direction bol včera večer odfotený s neznámym dievčaťom pred barom v centre Londýna a vyzeralo to tak, že mali k sebe veľmi blízko (fotka Zayna a dotyčnej, ako sa bozkávajú na obrazovke) Prečo to Zayn urobil? Nie je azda niečo v poriadku medzi ním a Amy? Viac v Udalostiach zo života hviezd o piatej.“ „MALIK!“ zahučal Harry a dotyčný hneď dorazil s Niallom v pätách. Ten využil jeho krátke zaváhanie a skočil mu na chrbát, na čo sa obaja zrútili na zem. „Vysvetlíš nám to?!“ vážne a trochu nahnevane sa ho spýtal Harry. Nechápavo som naňho pozerala, on bol ten posledný, od koho som očakávala, že sa ma zastane, keď ma Zayn bude “podvádzať“. „Veď sme sa len naháňali,“ ohradil sa Zayn netušiac, že tu sa rieši niečo celkom iné. Liam už medzi tým študoval ovládač a na obrazovke sa opäť ocitla reklama na večerný bulvár. Zayn a Niall pozerali s otvorenými ústami. „Tričko!“ pozrela som na Louisa a ten sa neodvážil namietať, vrátil mi obrovské Zaynovo tričko. „Porozprávame sa. Sami,“ oznámila som Zaynovi. Nič nevravel, len prikývol a nasledoval ma von z ich domu. Nič sme nevraveli, až kým sme sa neocitli dostatočne ďaleko od ostatných, ktorí by v opačnom prípade počúvali s nastraženými ušami. „Hneváš sa na mňa?“ spýtal sa vystrašene Zayn. Naozaj má strach zo mňa? On zo mňa? „Samozrejme, že sa hnevám! Ty si nájdeš priateľku a ja sa o tom dozviem takto? Z bulváru? Myslela som, že sme kamaráti! Ani mi nič o nej nepovieš? Ako sa volá, kde ste sa zoznámili, kedy... Plánuješ nás zoznámiť? Stretnem ju? Je to vôbec tvoja priateľka alebo to bola len nejaká krátka známosť? Čo je vlastne zač?“ vysypala som naňho tieto otázky a ešte ďalšie som mala na jazyku, no už mi zapchal ústa, čo bol, ako musím podotknúť, veľmi múdry ťah, pretože ja by som rapotala ešte hodnú chvíľu a všetko by to aj tak boli úplne nezmysly.

Nadýchol a začal odpovedať na moje otázky, aspoň tie, čo si zapamätal. „Takže, volá sa Caroline,“ viac nestihol povedať, vypúlila sa som oči a zatriasla ním, vedela som, že mi niekoho pripomína, ale toto? „Nestresuj, nie tá Caroline, ktorú myslíš, s tou by som si nikdy nezačal, nemôžem ju ani cítiť! Stretli sme sa pred pár dňami, už sú to asi tri dni, čo sme spolu. A je to moja priateľka, čo si o mne myslíš? Ja nie som na krátke známosti.“ „A stretnem ju?“ naozaj zabudol na asi najdôležitejšiu moju otázku? „Samozrejme, čoskoro vás zoznámim,“ sľúbil mi a ja som si to dobre zapamätala. Z toho sa už nevyvlečie. No ešte stále nám tu zostával jeden menší problém. „A čo bude teraz s nami? Zahráme rozchod?“ „Mhmmm,“ prikývol a pomaly sme začali riešiť detaily nášho rozchodu. V živote by ma nenapadlo, že rozchod môže byť sranda. To asi len ten fingovaný. Riešili sme všetky detaily, čo povieme novinárom, či to oznámim ja, on alebo spolu, či sa rozídeme v dobrom, prečo... nakoniec sa to vyriešilo samo a úplne jednoducho. Novinárovi, ktorý nás začal “nenápadne“ sledovať sme povedali, že sme sa rozišli, no zostávame kamarári. Nič viac, hoci vyzvedal nejaké detaily. Potom sme sa rozlúčili, ja som šla domov a on za chalanmi, chcel im to oznámiť.


****Z pohľadu Louisa****

Keď Zayn s Amy odišli, zavládla dosť zvláštna nálada. Niall nedokázal obsedieť na mieste, stále sa hmýril, hýbal, Harry bol ako skamenený, zabratý vo vlastných myšlienkach, ignorujúc okolie. Liam prepínal v telke kanály rýchlosťou svetla, nechápem, ako stihol vnímať, čo išlo. Danielle ho sledovala a nič nevravela. Ja som len hypnotizoval pohľadom raz dvere, raz telku a čakal, kde sa objaví Zayn.  Objavil sa v telke, spolu s Amy a podľa ich výzoru som usúdil, že je to len veľmi nedávno natáčané. Amy mala Zaynove tričko a vyzerala v ňom smiešne. Napäto som čakal, čo povedia a na svoju nesmiernu radosť som si všimol, že má stále na vlasoch šlahačku. Odviedol som výbornú rácu! No moja radosť vyprchala hneď po Amynych prvých slovách. Rozišli sa. Nič viac nepovedali a hoci novinár vyzvedal detaily, nevšímali si ho, rozlúčili sa a pobrali každý iným smerom. Liam vypol telku, no ja som to ani nepostrehol. Chudák Zayn... to bolo všetko, čo som mal v hlave. Poznal som ho a vedel, že on také veci ťažko znáša. Čoskoro dorazí sem, zavrie sa v izbe, treskne dverami, zamkne a pustí hudbu nahlas. Niekoľko dní odtiaľ nevýde, má tam dosť alkoholu a všetko, čo bude chcieť, s nami ani nikým nebude komunikovať. Prečo sa bozkával s tamtou? Čo si myslel? A nemohli to inak vyriešiť, museli sa rozísť? Neodtŕhal som oči od dverí a čakal na jeho príchod. Pri každom zvuku som vyskočil z gauča, no bol to vždy len planý poplach, Zayna nikde. Pomaly som začal báť, prečo sa nevracia, nestalo sa mu niečo?

Chcel som ho už ísť hladať, keď sa v predsieni ozvali dvere a ja som tam rovno vyštartoval. Perfiférne som zbadal, že Harry urobil to isté. „To bude dobré,“ vrhol som sa na Zayna. „Ono sa to vyrieši,“ objal ho aj Harry. Neviem, či si to však Zayn vôbec všimol. Striasol nás, vošiel do obývačky, zvalil sa na gauč a zapol si telku. Dokonca sa smial na kravinách, ktoré vedci z Big Bang Theory vypotili, čo sa to s našim narcisom deje? Pozeral som naňho s vypleštenými očami, to bolo posledné, čo som od neho očakával. Ale keď sa nezavrel v izbe, musím to využiť a dostať z neho nejaké informácie. Postavil som sa pred televízor a obrátil na Zayna. „Zayn Javadd Malik!“ zakričal som hrubým hlasom predstierajúc, že som policajný vyšetrovateľ, „ste tu na základe anonymného udania. Máme na vás niekoľko otázok!“ Nevenoval mi dostatok pozornosti a ja som tu pritom predvádzal svoje vrcholné herecké schopnosti! Vypol som teda telku, čo sa nezaobišlo bez Niallovho, Zaynovho, Liamovho a Daniellinho frflania a zažal lampu, ktorú som okamžite namieril Zaynovi priamo do tváre. Prižmúril oči a chcel svetlo vypnúť, na čo som mu plesol po ruke. Čo si to dovoľuje, veď je predsa na výsluchu! „Kto je dievča, s ktorým ste boli prichytený včera vo včerných hodinách, v čase medzi siedmou a desiatou hodinou pri činnosti, ktorú radšej nebudem opisovať?“ „Caroline, moja priateľka,“ zamrmlal, zhasol svetlo a natiahol sa po ovládač. Zostal som vyvedený z mieri, kašlať na nejakú blbú hru na policajta, čo sa to tu deje? „Zayn, pred hodinou si sa rozišiel s Amy a už si si začal s ďalšiou? What the fuck is happening here?“ už som kričal. „Zayn, povedz im to, oni to pochopia,“ povedal upokojujúco Liam a Dan prikývla. „Viete niečo čo ja nie?“ obrátil som sa na nich. „Vieme všetko,“ povedala pokojne Danielle, nebolo to však mne, ale Zaynovi, ktorý bol z toho úplne vykoľajený. „Takže to všetci zas všetko vedia, len my traja nie?“ zhúkol som na nich a ukázal na Nialla, Harryho a seba. „Vlastne, len dvaja,“ vyviedol ma z omylu Niall. „Že si si ty niečo začal s Amy?“ spýtal sa ho podozrievavo Zayn a ja som už úplne stratil prehľad, čo sa tu vlastne deje. Len som pozeral po ľuďoch v miestnosti a čakal, kto tento chaos vysvetlí. Snažil som sa dať si dve a dve do kopy, ale tento druh matematiky mi nikdy nešiel (že tento, žiaden mi nikdy nešiel) a dnešný príklad bol mimoriadne zložitý. Ak je toto nejaký blbý fór... Zayn nám všetko povedal. To jeho všetko sa zmestilo do desiatich viet, ale ja by som to povedal dvomi. Nechodili spolu. Oklamali nás. Potom začal rozprávať Niall. Ako sa dali dokopy, od kedy sú spolu, čo si o nej myslí, jednoducho všetko. My si vždy hovoríme všetko. „Idem za Caroline!“ oznámil Zayn. „Idem za Amy!“ ozval sa ako jeho ozvena Niall. Liam sa zatvoril vo svojej izbe s Dan. A kedže El bola ďaleko preč, mne zostal len Harry.

10 komentárov:

  1. Čožéé?? :D no ale konečne povedali ako to naozaj je ;) na to som sa tešila najviac :) nádherne píšeš ;*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D jednoducho úžasné! :D posledná veta najlepšia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. súhlasím s Alic, posledná veta najlepšia :DDD ale to je inak dokonalé! :D výsluch a Louisova matematika :DD mohlo by byť viacej Louisových pohľadov, on má zaujímavé myslenie :D (teda nie ako on, ale však vieš čo myslím :D)
    at laast! všetko sa vie, som happyy! :) áá Niall bude s Amy a Zayn s Caroline (až mi odľahlo, ja už že tá - tá Caroline :DD)
    ako ťa poznám, ty tam niečo skomplikuješ a potom ti tu nad tým budem revať, však?
    never mind... píšeš neskutočne! tá troška humoru a pri tom vážnosť, no zastrel ma :) mám môj neskutočný obdiv, sweetheart! :)
    love yaa!♥xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj... Aj ja súhlasím s Alic, Larry Forever! :D Teším sa na pokračovanie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá posledná veta :D jaaj :D .. ale inak, celkovo perfect! ;) žeriem tvoj pohľad Louisa.. :D ja žeriem clého Louisa! :D a ja som len zvedavá, čo bude ďalej.. teším sa ako decko ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dokonalé! Ten pohľad Louisa :D strašne som sa bavila :) a konečne môže byť Niall a Any spolu teším sa jak malé decko :) cumim na mobil a učiteľka nechápe prečo sa usmievam ako retardovana :DDD dúfam že dáš čoskoro ďalšiu bo som zvedavá ako to bude pokračovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dokonalé! Ten pohľad Louisa :D strašne som sa bavila :) a konečne môže byť Niall a Any spolu teším sa jak malé decko :) cumim na mobil a učiteľka nechápe prečo sa usmievam ako retardovana :DDD dúfam že dáš čoskoro ďalšiu bo som zvedavá ako to bude pokračovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úplne dokonalé, už to vedia YES! Som zvedavá čo bude ďalej :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jáj bože úžasné to je :) Konečne im to povedali :D a toto na konci Louis sklamaný :D mne zostal Harry :D super to jé! Teším sa na ďalšiu časť! Perfect ;D

    OdpovedaťOdstrániť