štvrtok 26. júla 2012

Amy, who lives next to you? 36.

Zabudla som, zabudla som.. so sorry :( polepším sa sľubujem !



Lou vybehol na pódium, začal mávať fanúšikom a kričať na nich po slovensky. Presne, ako som ho naučila. „Mám problémy s močovým mechúrom!“ vykrikoval, vysmiaty od ucha k uchu a fanúšikom posielal vzdušné bozky. Ako som ho sledovala, chytil ma taký rehot, že som spadla z gauča. Sara, ktorá mu tiež rozumela dopadla so zadunením o sekundu po mne. Chytali sme sa za bruchá a váľali na tvrdej dlážke. „To je tvoja práca?“ spýtala sa a ďalej dusila smiechom. „Čo sa deje? Čo sa smejete? Čo povedal?“ pýtala sa El, ktorá aj s Danielle a Carrie sledovali ostatných chalanov pomaly dobhiajúcich na pódium. Kedže ja som nebola schopná, Sara preložila. Dan s Carrie sa okamžite rozosmiali tiež, len El sa na okamih zamračila. Potom však spustila najväčší smiech a vypýtala si High Five. V publiku bol tiež obrovský smiech, no keď začala hudba, utíchol.

Prvých niekoľko piesní zaspievali dokonalo ako vždy, bez najmenšieho zaváhania, fanynky jačali, oni sa usmievali, všetko bolo, ako má byť. Potom si Louis vypýtal mikrofón a začal sa prihovárať fanúšikom. „Našu ďalšiu pesničku by som chcel venovať jednému dievčaťu,“ začal a ja som videla El, ako sa premáha, aby sa nerozosmiala. „Amy, chcem sa ti poďakovať za to, ako si nás naučila po slovensky, aby sme sa tu dnes nestrápnili,“ pokračoval, zamračene pozrel do kameri a mne bolo jasné, že vie, čo som urobila. A že teraz bude nasledovať pomsta. Už by som mala vymýšlať aj ja niečo, za toto. Nech to bude čokoľvek. „Viem, že si mala strach povedať to Niallovi, malé tajomstvo, ktoré si skrývala pred celým svetom. Chcem ti takto povedať, že už to vie. Áno, povedal som mu, že ho chceš opustiť, pretože si sa zamilovala do niekoho iného. Vie všetko o tebe a Jennifer a praje vám veľa šťastia. Preto, táto pieseň je pre teba,“ zakričal, mne bolo jasné, že si celý svet začína myslieť, že som lesbička a začali spievať. More than this. Akurát Lou upravil text. Namiesto He spievali She. „When she lays you down it just don't feel right...“ Spiknutie. Všetci to spievali, Niall sa dokonca tváril nešťastne, pozeral do zeme a občas si utieral “slzy“, ktoré mu vôbec netiekli.
Baby sa samozrejme rehotali ako besné. Čudujem sa? Keby to spravili niektorej z nich, ja by som sa smiala tiež. Po ďalších troch piesňach nasledovala prestávka. Zatiaľ, čo nejaká miestna kapela zabávala divákov, zapla som twitter. Svetový trend no. 1? We're so sorry Niall. No. 2 Niall's broken heart. No. 3 Don't cry Niall . ďalšie nesúvisiace a v poslednom bol spomenutý Louisov močový mechúr. Ukázala som to babám a začali sa rehotať. Mne zatiaľ fanynky povypisovali, ako som to mohla Niallovi urobiť, prečo som ho ťahala za nos, že mi šlo len o jeho slávu a peniaze... a jeden odkaz: Hope you're happy now. Cause he's not. Now you're successful, you‘ve destroyed him. A zas ďalší od nej: I knew u were bitch but I haven‘t  noticed that this kind. I allways regretted meeting u. I hated u, knew something was wrong with u. Now i know what it is. Hope u'll die soon and painfuly. Začala som sa smiať ako besná a baby na mňa nechápavo pozerali. Keď si to prečítali, pozerali ešte nechápavejšie. Ukázala som na odosieľatela a vtedy sa začali rehotať aj ony. Toto meno vyvoláva smiech aj samo o sebe, no v tomto kontexte.

Chalani opäť vybehli na pódium a fanynky ich privítali hromadným jačaním. Chalani dospievali aj ostatné piesne a skôr, než skončili úplne, Louis si vypýtal opäť mikrofón. „Amy,“ strhla som sa pri svojom mene, čo ešte? „dúfam, že sa ti koncert páčil, aj tvoja pieseň, a že ste si ho s Jennifer pozreli spolu. Ľúbi ťa tak ako ty ju a ja dúfam, že vám to výde.“ Keď Lou skončil, mikrofón si k ústam priložil Niall a zakričal na Louisa: „A nemám aj ja niečo  odkázať Kate? Ty si odkázal mojej priateľke, ja tvojej...“ hrobové ticho v miestnosti a Niall nahodil prekvapený a šokovaný face. „Eleanor, samozrejme, myslel so Eleanor,“ rýchlo napravil svoj omyl a v publiku začali reči, všade sa ozýval šepot. Chalani sa poslednýkrát rozlúčili a rýchlo vypadli do zákulisia.

Koncert skončil a ja som sa opäť vrátila k twittereu. Why, Louis? Bol nový svetový trend, Elenor's and Niall's broken hearts hneď ďalší. We used to love u Louis bol kúsok nižšie. Chalani dnes vládli  twitterom, Never forgive Amy & Louis ako posledný trend. Samozrejme, všetky baby si to hneď pozreli a spolu sme sa smiali. „Baby, mohli by ste to dotiahnúť do konca,“ povedala Carrie, vzala mi notebook a začala ťukať nový tweet. „El, teraz ty,“ povedala a podala jej notebook. „Najprv si to chcem prečítať,“ povedala som a vzala jej notebook. Sorry Niall, but time for u to know the truth came. Hope u'll forgive me once and u'll find someone to love u. Zasmiala som sa a podala notebook El. Prihlásila sa a začala tiež písať tweet. Po schválení od Carrie ho potvrdila. Louis, I loved u, tell me why. What have I done u stopped loving me? What gave u reason for doing me this? Prečítala som si a prikývla. Vedela som, že čoskoro budeme všetci toto všetko ľutovať. Ale sledovať tie reakcie fanyniek, hlavne El boli milé. Ku mne veľa milého neprišlo, ale čudujem sa? Danielle si vzala druhý notebook a tiež niečo napísala. Videla som nový tweet, otvorila a zbadala, že je od Danielle. Označení sme v ňom boli ja, Niall, El a Lou. Hope we'll stay friends after this. i'm sorry for all of u. Začala som sa znovu smiať.
Potom prišiel tweet od Jennifer. Bitch! What do u think u're doing? U're death person! Opäť sme sa rehotali a fanynky chalanov začali písať, že tak mi treba, že ma nechce ani ona. Nový trend – None of them wants her. Hovorte si čo chcete, patril mne. Škoda, že mi to bolo úplne jedno. Vtedy ma niečo napadlo. „El, však si ty vedela, čo má Tommo vpláne?“ „No, možno mi niečo povedal, možno som aj ja niečo vymyslela...“ „Týýýý!“ vykríkla som a skočila na ňu. El zapišťala, no ja som ju začala štekliť, a tak vrieskala ešte viac. Cítila som, že ma niekto zozadu chce stiahnuť z El. Carrie. „To myslíš vážne?“ spýtala som sa jej, na chvíľu som El len držala a nechala ju nadýchnuť sa, „veď ju držím, môžeš bežať po tie topánky!“ Caroline sa rozbehla preč. „NIÉÉÉÉÉ!“ vrieskala El, ktorá sa bála o svoje dokonalé topánky a ja som ju začala štekliť opäť. „Bazén?“ spýtala sa Danielle a Sara súhlasila.
O minútu sme sa s El kúpali. Carrie doletela niekoľko sekúnd po nás a zhodila do vody Danielle. Chcela aj Saru, no tá zas chcela ju. Začali sa sácať pred bazénom. Pozrela som na El a vedela, že myslíme na to isté. Priplávali sme k okraju, ja som chytila za nohu Saru, ona Carrie a už leteli. A všetky sme skončili v ľadovej vode, kým práve o nás, celý svet klebetil. A Caroline Flack mi písala ďalšie nenávistné tweety. No a čo?!

8 komentárov:

  1. Áá! :DD Louis!!! :DD Jeez, moje brucho :D toto je DOKONALÉ. Jaký koncert- Louis+El sa dalo čakať, že vymyslia takú mrkvovinu :DD A jaké tweety :D Cí Flack zabila :DD proste úžasná časť a ináč super metóda :D do bazénu :D úplne si to viem predstaviť :) perfektné! :* <3 (som n.1 koment woohoo :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. božeee :D :D záchvaty smiechu.. maminka na mňa pozerá ako na debila :D no čo.. :D každý sme nejaký :D ♥ žeriem ťa! ľúúúbim ťa! aj toto! ♥ x x

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nenormálne úžasné! :D chvíľu som si síce myslela, že kvôli záchvatom smiechu to nebudem schopná dočítať, ale zvládla som to a som rada, lebo to bolo celé skvelé, od začiatku až po poslednú vetu :D super!!! ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wuaaaaaah!!! Môj brat mi nadáva, že sa hrozne smejem, ale keď ja musím!! :D :D :D :D Ja to milujem!!!! je to dokonalé skoro som sa pocikala! doslova!! :D Milujem štýl, ktorým píšeš, a aj teba samozrejme :P :**

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skapéém...aj moja jeden a pol ročná sestra na mňa pozerá ako na debila!! dokonalé!! :) milujem too!! :D nádheráá!! love ya :*
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasné!:D nemôžem sa prestať smiať :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. moje brucho boli ma ako este nikdy predtym ... :D mam dost a nie "trendy" .... :d este aj moja mama sa ma pytala ze ci nepotrebujem doktorku/psychyaterku .... :d

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bože moj :DDDDDDDDDd asi sa nesmejem :DDDDDDDd dokonalé :DDDDDDDDDDD♥♥

    OdpovedaťOdstrániť