utorok 17. júla 2012

Amy, who lives next to you? 35.


Kým sme so Sarou pozerali film, začal mi zvoniť mobil. Zdvihla som skôr, než som pozrela na meno volajúceho. Starý zlozvyk, aj keď sa snažím dávať si na to pozor, občas zabudnem. „Ahoj Amy! Tak platí to, dnes večer u nás?“ ozval sa veselý hlas Danielle a v pozadí som počula smiech. Zrejme Caroline alebo Eleanor. Alebo obe. „Čo je dnes večer?“ spýtala som sa nechápavo a videla som ten Daniellin pohľad, ktorý určite nahodila. Ona je tá múdra a miestami idiotov ako ja nechápe. „Sľúbila si, že si s nami pozrieš priamy prenos z koncertu,“ pripomenula mi a ja som si plesla po čele. Za sebou som počula Sarin smiech. „Dan, ja som úplne zabudla,“ povedala som zahanbene. „Je mi to úplne jasné. Ako je možné, že sme to čakali?“ spýtala sa so smiechom a počula som krik v pozadí. „Čo sa u vás deje, búrate dom?“ Z telefónu sa ozval Dannin smiech a vreskot El v pozadí. „Dan, čo sa deje?!“ „Ony... sa... sta-sta-stavili,... že... zabudneš!!“ vykoktala cez smiech a ďalej sa rehotala. „A prečo búrate ten dom?“ spýtala som sa zvedavo. „El nechce dať Caroline svoje bordové lodičky, aj keď prehrala.“ To som sa už musela rehotať, tie lodičky som videla a hlavne som o nich veľa počula. El sa nad nimi rozplýva už asi mesiac. Darček od Louisa. Ako ju napadlo staviť ich, nechápem, ale Caroline ju bude musieť zviazať, aby ich dostala. A úprimne? Nečudujem sa jej, krajšie topánky som nikdy nevidela. 

„Dan, si tam ešte?“ spýtala som sa, keď som si uvedomila, že už viac ako minútu sa smejem a neodpovedám. „Hmmm?“ ozvala sa a ďalej sa smiala, kým v pozadí vrieskala El. Alebo Caroline? „Dan, mám tu jednu kamarátku, nevadí, keby prišla tiež? Je to úplne normálna baba, vážne,“ povedala som jej a myslím, že keď súhlasila, sama nevedela, s čím. Telefón som si rýchlo odtiahla od ucha, pretože vreskot v pozadí mi trhal bubienky. Zložila som a pozrela na Saru, ktorá, samozrejme, pozerala na mňa. „Nepôjdeme za pár kamarátkami? Zoznámim ťa s nimi, sú to super baby!“ spýtala som sa jej a ona súhlasila.

Kedže sme nemali veľa času (samozrejme, moja chyba, nemala som zabudnúť), rýchlo sme sa obuli a ponáhľali k babám, teda, mala by som povedať k chalanom, pretože sa stretneme v ich dome, ako vždy. Neviem, ako sa nám to podarilo, ale keď sme prichádzali, koncert ešte nezačal. Vlastne sme mali pol hodinu k dobru a prišli sme práve včas, aby sme Danielle pomohli odtrhnúť od seba škriekajúce Caroline a Eleanor. „Prosím, dám ti hociaké iné, len tieto nie!“ vrieskala El a ťahala Caroline z ruky bordovú topánku. „Dohoda je dohoda!“ zvreskla Caroline a zhodila El na zem. „Dám ti dvoje! Dva páry! Sama si vyberieš!“ prosíkala El a ťahala Caroline topánku. „Nevieš dodržať slovo? Vieš, ako sme sa dohodli?!“ „Tak tri! Dám ti tri páry, len nie tieto!“ Caroline sa vážne zamyslela, zliezla z El, vstala a vytiahla aj ju na nohy. Skôr, než vybehli do Louisovej izby, kde má El určite ďalšiu stovku dokonalých topánok, Caroline zakotvila pred zrkadlom a začala si upravovať strapaté, no aj tak perfektné vlasy.  „Vy so Zaynom ste rovnakí!“ zasmiala som sa, keď som jej napravila zabudnutý pramienok vzadu. „Mimochodom, toto je Sara,“ predstavila som ju až teraz, kedže skôr nebolo čas. „Teší ma! Caroline, alebo ak chceš, Carrie,“ zakričala Caroline a už ťahala El na poschodie, pre svoju výhru. „Aj mňa teší! El,“ zakričala aj ona. Pozrela som na Danielle. Ona pozrela na mňa. A obidve sme sa zvalili v kŕčoch od smiechu na zem.
Z poschodia som počula El kričať: „Tie niééé, prosím, vyber si iné,“ a silný úder. Keby som bola schopná vstať zo zeme a prestať sa smiať, išla by som ich skontrolovať. Niekoľko ďalších úderov a El s krikom dobehla ku nám. „Čo sa deje?“rozprávať pomedzi smiech dokázala len Sara, a tak začala zisťovať, čo sa deje. El však nestihla odpovedať, už s krikom utekala preč a vo dverách sa zjavila Caroline s plnými rukami lodičiek. Jednu hodila po El, ale tá už dávno vybehla a tak zasiahla poličku  zhodila fotku v rámiku. Pomaly som už vstávala, ale po tomto som sa opäť zvalila so smiechom na zem. „ELEANOR! Daj! Mi! Tie! Topánky!“ zvreskla Caroline a bežala za ňou po schodoch. „Mali by sme zachrániť El,“ navrhla som a skoro sa zadusila smiechom. Baby prikývli a pomaly začali vstávať zo zeme, keď okolo preletela El s Caroline v pätách. Tyrkisová sandála mi letela tesne pri hlave a pristála na gauči. Biela balerínka letiaca za ňou trafila do chrbta El, ktorá zapišťala a vybehla na dvor. Caroline bežala rovno za ňou a hádzala ďalšiu topánku. „Toto si odskáčeš!“ zasyčala El, „keď Louis zistí, čo si urobila, zabije ťa!“ nechápavo som pozrela von, toto sa mi vôbec nepodobalo na El, takéto vyhrážanie. 

Obe ležali na zemi a výnimočne sa nebili. Ony sa rehotali! Sledovala som okolie, no nechápala. „Prečo ju Louis zabije?“ „Ona... trafila... KEVINA!“ pomedzi smiech zo seba vysypala El a natiahla sa za béžovou lodičkou, ktorú okamžite hodila po Caroline. Tá sa uhla, ale hneď na to hodila inú topánku ležiacu pri nej. „DOSŤ UŽ!“ zakričala Danielle a chytila Caroline. Ja som sa tiež prebrala a chytila som Eleanor. „Baby, myslím, že by to chcelo nejako im vysvetliť, ako sa majú správať,“ povedala Sara po tom, čo sa obe pokúsili vytrhnúť a znova si šklbať vlasy. Ukradomky pozrela smerom k bazénu a ja som tam pozrela tiež. Bolo jasné, že nás napadol ten istý nápad. Voda nebude najteplejšia. El hneď pochopila, čo máme v pláne a začala vrieskať znova. Aby nebola nuda, Caroline sa pridala. A my tri sme ich len ťahali smerom k ľadovej vode.  Prosíkali, pišťali, a hoci som videla, že Dan by nemala problém hodiť ich tam, mne ich bolo naozaj ľúto. „Dan, nestačí to už?“ spýtala som sa jej a El s Caroline horlivo prikyvovali a prosíkali. „No ja neviem...“ začala Sara a skôr, než som stihla pochopiť, čo sa deje, Caroline bola v bazéne Eleanor tiež... a ja s ňou.

Mala som pravdu. Tá voda je naozaj studená. „SARA! DANIELLE! Ja! Vás! Zabijem!“ Danielle sa len zasmiala a hodila po mne Eleanorinu topánku ležiacu neďaleko. „Tá je z Brazílie! Vieš, čo stáli?!“ zakričala majiteľka a keby práve Caroline nezistila, že o minútu začína koncert, vlastnoručne by ju uškrtila. Tak sme vyliezli z bazéna, cestou pozbierali desiatky najrôznejších topánok a vošli dnu. „Mimochodom, od kedy ťa volajú Carrie?“ spýtala som sa Caroline, keď sme spoločne drkotali zubami pod dekou. „Od kedy poznám tú starú ježibabu a nechcem, aby si ma s ňou mýlili,“ zamračila sa a ja som presne vedela, koho myslí. Caroline Flack. Zrejme by sme si na ňu ponadávali ešte chvíľku, ale práve začal koncert, a keď Lou vybehol na pódium, spustila som neuveriteľný rehot. Toto je koncert na Slovensku. Na ten nikdy nikto nezabudne. 

10 komentárov:

  1. aaa Kikááá :DD „Ona... trafila... KEVINA!“ :DD tu som vyprskla do takého smiechu, že až :D to je peckové, som ti písala, že sa budem smiať a Maruša ti určite neklamala :D a teším sa na ten koncert, bože, chudák Louí :D
    toto ťa ako napadlo? :D píšeš dokonale ženo, stále ti to vravím! :) ultramegasuper! krása, krása, ľúúúbim ťaaaaa! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katie mám na teba silnú otázku ?! :D mám ti ju písať tu, alebo mi dáš FB?:D

      Odstrániť
  2. :D:D:D:D:D smejem sa neskutočne :D keď som si to predstavila, že ako asi sa tam nahaňaju po dome a naťahuju pre lodičky :D:D neviem ako ti toto napadlo, ale je to super! :D fakt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. woow..úplně je vidím, jak pobíhají po domě s lodičkama..:)) skvělý nápad rozepsat se o "holkách". A teď ten koncert..už se nemůžu dočkat. :) doufám, že to uděláš "as MEGA as ever!!" :D těším se, píšeš krásně..tvoje povídka mě neskutečně baví.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D :D ja nechápem(teraz už chápem) ako dokážeš aj za takej časti, kde nie je ani jeden z chalanov urobiť pomaly lepšiu časť, ako keď tam niekto z nich je! :D milujem Eleanor a toto :D joj! :D .. a strašne sa teším na ten koncert! úplne najviac veľmi :D xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Žena...dve slová-SI BOSS !!!!!! od začiatku závaly smiechu,zuby vycerené na obrazovku až som sa rozkašľala keĎ som sa smiala (asi mám zapálené hrdlo) ale mimo toho.....tú vojnu akoby som videla naživo. AJ ja by som sa pre tie Eline topánky bila :D Vieš čo je sranda ? Že som si až do konca časti myslela,že tá Caroline je stará a nie tá Zaynova,no vedenie mám ešte kratšie,než som si myslela...POHODE :D N-E-O-P-I-S-A-T-E-Ľ-N-E S-K-V-E-L-E

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D Lol :D (ano som trapka, že používam tu skratku) ale toľko smajlíkov by sa tu nezmestilo :* úžasné! Rehot od začiatku po koniec :D ja už ani neviem čo mám napísať! :D perfektné! Dokonalé - ako každá časť od teba! Na kocert sa *strášne!!* teším :) dnedka sa už asi obrazu pištiacej a mokrej El nezbavím :D <3 xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mrééééém..ja fakt mrééééém :DDDDDD sa tu rehocem jak debil a kamoška že čo sa deje a ja níííč...živo si ich viem predstaviť :DDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :D :D Brutálna časť, fakt. :)
    A ten koncert musíš popísať, lebo...lebo...proste LEBO! :D
    Teším sa na ďalšiu časť. :) x
    -Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fúúha Kikuš, zomieram...El a Carrie aké akčné!!! :D :D náádhera, ja AWLNTY žeriéém!!! skvelá,dokonalá a suprová časť a pritom tu nie je ani jeden z chalanov!! :D strááášne sa teším na ďalšiu časť :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť