streda 15. augusta 2012

Mám ťa rád... 2.


Jaja sedela na stoličke a ja som sa postavil pred chladničku. Otvoril som ju a pozeral som do nej.
Čo by som jej len urobil ? Dúmal som.
Jaja sa zasmiala a ja som sa otočil.
„Prečo sa smeješ?“ Opýtal som sa jej pobavene.
„Ani neviem.“ Zasmiala sa.
Otočil som sa späť k chladničke. „aaaaaaaaaaaa dala by si si špagety?“ Opýtal som sa jej keď som vyberal Bolonskú zmes na špagety.
„Samozrejme, je mi to jedno. Ale chcela by som ti pomôcť, aspoň dať variť vodu Liam.“ Zavrel som chladničku a pozrel som na ňu. Stála.
Položil som zmes na linku a prešiel za ňou tie dva kroky, chcela ísť za mnou, aby mi pomohla.
No ja som ju zastavil, chytil som ju za ramená. Jemne. Nežne. Opatrne a posunul som ju k stoličke.
„Nie Ajč, chcem, aby som to urobil sám vieš. Aby si vedela, že nie som neschopný a... a že by som sa o teba dokázal postarať.“  Povedal som a otočil som sa na odchod. Jaja si znova sadla na stoličku a pozorovala ma. Sem tam som na ňu pozrel, pozeral som sa jej stále do očí. Mala v nich nežnosť a lásku.
Uvažoval som, že či by to bolo veľmi hlúpe keby som ju znova objal? Alebo pohladil po líčku? Či dokonca pobozkal na líčko, pery? Striaslo ma. Pery. Jej krásne rysované pery, keď som na ňu pozeral zboku, všimol som si, že hornú ma mierne vydutú do hora. Bolo to také zlaté.  

Chcel by som ju pobozkať a prejsť po nej jazykom.  Bolo by to trúfalé? Nechala by ma ? Pobozkať ju ?
Pochybujem. Určite je to pre ňu priskoro. Ale ako jej povedať, že ju proste ľúbim? Veď pre ňu som sa rozišiel s tou vychrtlinou troskou Danou. Je to také ťažké?  Áno je, keď sa bojím, žeby ma odmietla. Jaja sa ku mne nikdy nespráva ako k niekomu viac, myslím tým ako k hviezde. Ani Barby, nikdy sa k nám nesprávali inak, ako k normálnym chalanom. Bojím sa sklamania, odmietnutia, nikdy som nevedel baliť baby. A Jaja bola niekto komu by som dokazoval lásku každý deň a to 24 hodín denne, po celý týždeň a po celý život.

„Liam?“ Vyrušila ma Jaja.
„áno lá...?“ No do pekla! Ja som jej išiel povedať láska! Och bože. Otočil som sa k nej.
„áno?“ Opatrne som sa opýtal, aby som sa znova nepomýlil.
„Asi ti horia špagety.“ Smiala sa, až sa chytala za hlavu.
„čože ?“ Pre boha. Celý hrniec bol špinavý, pretože voda mi vykypela. Parilo sa z toho a všade bol smrad spáleniny. Jaja sa smiala, tak som sa pridal. Bolo to také trápne. Chcel som jej niečo uvariť a chcel som, aby to bolo dokonalé. No namiesto toho, som to pokašlal.
Jaja sa po chvíľke zdvihla a prešla k hrncu. Špagety, ktoré boli úplne spálené vyhodila do koša, hrniec dala do umývadla a vybrala nový. Potom otvorila tretí šuplík, kde sme mali varechy a jednu vzala. Až teraz som si všimol, že ako dobre sa vie v našej kuchyni orientovať.
„Liam, sadni si a radšej už nič nerob.“ Zaškerila sa, ale ja som ju neposlúchol a dal premiešal som Bolonskú zmes. Stáli sme tam obaja, ale ja som len miešal, zato Jaja uvarila špagety a všetko pekne naservírovala. Nestíhal som ani pozerať a už bolo všetko hotové.
Sadli sme si za stôl a začali sme jesť. Cítil som jej pohľad na mne. Ale nedovolil som sa na ňu pozrieť. No po chvíľke, keď som to už nevydržal, som za ňu zakukol. Pozerala na mňa, usmial som sa na ňu a spoločne sme odniesli riad do umývačky.
Mobil mi začal vibrovať na stolíku.
„Hneď som tu, len to vybavím.“ Pribehol som k nemu a prečítal som si sms-ku od Zayna.
Liam som u Barby. Dnes neprídem, nechcem byť zlý, ale Jaja by mohla ostať u nás.  :D vybav mi to prosím Z. xx
Usmial som sa na mobil a pomaly som prešiel k Jaji. Nahodil som akože sklamaný výraz.
„Mám zlú správu.“ Zakrútil som hlavou.
„Stalo sa niečo? Niečo  s Barb?“ Jaja sa postavila a dala si jej mobil do vrecka. Urobila krok, akože na odchod.
„Nie. Nie.“ Zasmial som sa. „Zayn by s ňou chcel byť sám, vieš. Tak sa pýta či by si tu neostala.“
Bolo vidno, že sa jej uľavilo. „Páni, ale som sa zľakla.“ Zapýrila sa. Ale ani nevedela, aký to na mňa urobilo dojem že sa tak o Barby strachuje.
„A jasnačka, ostanem tu, ale v noci ma odvezieš nie?“  Nechápala.
„No ale on myslel, či by si tu neostala aj na noc Ajč.“ Dúfal som, že povie áno. Modlil som sa, aby povedala len to jedno slovo. Nech povie že tu ostane a ja budem neskutočne šťastný.
„Aha, no dobre. Asi mi nič iné neostáva nie?“ Usmiala sa a vyplazila na mňa jazyk.
Myslel som, že vybuchnem. Bol som taký rád, že budem spať v dome s ňou. Bude odo mňa vzdialená len trošku.  Koľko krát som si to predstavoval? Kolko krát som si želal, byť na Zaynovom mieste a ísť s ním za Jajou a Barby? Len aby som bol v jej blízkosti? Koľko krát sa Zayn dotkol Barby, alebo ju objal, či pobozkal na líčko? Samozrejme ešte pred tým ako sa Barb stala tá vec? Milión krát! A teraz sa mi to splní!

Išli sme hore do mojej izby a Jaja si sadla na posteľ. No na mojej posteli bol len jeden paplon a jeden vankúš. Spomenul som si, že Barby tu má aj vankúš, aj paplón. Zayn to má stále na posteli, keby náhodou prišli k nám. Ihneď som vyštartoval do jeho izby. Prehodil som si paplón cez rameno a vankúš som vzal do ruky. Vošiel som so mojej izby.
Jaja stŕpla a vypúlila na mňa oči.
Po chvíľke mi to došlo, veď ja som sa jej ani neopýtal, či chce spať so mnou v jednej posteli.
„Och, prepáč, keď nechceš aby som spal tu, ja pôjdem dole, alebo do Zaynovej izby. Je mi to ľúto, mal som sa ťa opýtať.  Je to moja vina.“ Som debil, nemám na seba asi pol slova. Som jednoducho debil.
„Liam, to je v pohode. Budeme spať tu, spolu. Keď chceš.“ Rukou pohladila posteľ. Prehltol som.
Čože? Takže so mnou spať chce? Oči sa mi rozžiarili a usmial som sa.
„Ale, išla by som sa umyť, ak môžem.“ Tiež sa usmiala.
„Jasné, jasné. Pod so mnou.“ Povedal som a išiel som do kúpeľne, Jaja ma nesledovala.
„Tu máš uterák, a tu máš sprchové gély. Tento kúpil Zayn Barby.“ Ukázal som na sprchový gél. „Môžeš ho použiť.“ Bol som rád, že ho Zayn kúpil. Hneď zajtra, musím kúpiť aj ja Jaji.
„Dobre ďakujem, idem nato.“  Zasmiala sa a začala si dávať dole gumičku z vlasov.  
Zavrel som dvere a sadol som si na posteľ. Premýšľal som, aké to bude, keď bude ležať pri mne.

Napadlo ma, že tu nemá pyžamo. Hneď som išiel ku mojej skrini a vytiahol som jedno moje tričko. Bolo modré, a malo tam supermanovskú značku.
Položil som jej ho na posteľ a išiel som dole. Napil som sa vody a pochodoval som po kuchyni. Ešte nikdy som nebol taký nervózny. Ani pri našom prvom koncerte ani nikdy. Išiel som hore a pomaly som otvoril dvere, Jaja už sedela na kresle a šuchala si vlasy do uteráku. Na sebe mala moje tričko.
„Pááni.“ Povedal som. Bola nádherná.
„Ďakujem za tričko Liam, nabudúce si nejaké vezmem.“
„Nabudúce?“ Neveriacky som sa opýtal.
„No áno.“ Šepla a sklopila zrak.
Postavila sa a prešla k posteli, sadla si na ňu a mobil si dala na nočný stolček. Musel som niečo urobiť.
Prešiel som k posteli a chytil som ju za rúčky. Postavila sa a hľadela mi do očí. Prešla asi minúta, ale nevadilo mi to, mohol som tam stáť a pozerať jej do očí celú noc.
No nevydržal som to a pomaly som sa k nej približoval. Zavrel som oči a jemne som jej dal pusu na líčko, potom som prešiel k perám a nakoniec som ju pobozkal. Jaja len stála a myslím, že ani nedýchala. Pozrel som sa na ňu, otvorila oči, ktoré mala zavreté presne ako ja a v očiach mala slzy.
„Deje sa niečo?“ Opýtal som sa zo strachom.
Jemne pokrútil hlavou a chytila ma za krk. Postavila sa na špičky a tento krát ma pobozkala ona. Nebol to taký jemný bozk, aký som dal ja jej. Bol to vášnivý a intenzívny bozk. Chytil som ju kríže a pritiahol som si ju bližšie, ona mi vplietla prsty do vlasov a bozkávala ma. Nadšene som ju bozkával tiež.
Potom sa odtiahla a ja som ju pohladil po líci.
„Ďakujem.“  Povedal som jej.
„Za čo?“ Slzička jej stekala po tvári. Utrel som jej ju a ruku som nechal na jej líčku.
„Zato, že si mi otvorila oči a že som ťa vôbec stretol.“ Povedal som a objal som ju.
Naznačil som jej, aby si ľahla do postele a jemne som ju zakryl až po uši paplónom. Prešiel som okolo postele a zahasil som svetlo. Lahol som si vedľa nej a Jaja sa ku mne pritúlila. Celý čas, až kým nezaspala, som ju hladil po vlasoch a vdychoval som jej vôňu. Voňala za jahodami, ako sprchový gél. Nemohol som prestať vdychovať tú vôňu.  Jaja mala zavreté očká a pravidelne vydychovala.
Pohladil som ju po líčku.
„Jaja?“ Opýtal som sa šepky, tak že keď spí, nepočula ma. No ona nič.
„Láska?“ Znova nič.
„Si to najkrajšie stvorenie na tomto svete a som si istý, že raz budeš mojou ženou.“ Povedal som jej šepky a dal som jej pusu na čelo. Zaspal som a zobudil ma až Jajin mobil, ktorý zvonil ako šialený.
„áno?“ Jaja rýchlo zdvihla.
„Och, bože. Dobre, už idem.“ Povedala a zložila. Vyskočila na rovné nohy.
„Obliekaj sa Payne, meškám do práce.“ Povedala a išla do kúpeľne.

5 komentárov:

  1. dokonalé ako vždy :) Aj ja chcem tak vedieť písať! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)))) úsmev na ksichte a otvorená pusa :O perfektné to je :) náááádhera :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chtěla bych umět psát tak jako vy :) Ty, Barby a Di :) Nádherně se to čte, neskutečně nádherně :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Troska Dana...ja nemôžem :D teším sa na ďalšiu, je to perfektné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. troska Dana, to ma dostalo :D je to úplne perfecto :D

    OdpovedaťOdstrániť