piatok 17. augusta 2012

Mám ťa rád 3.


 Neváhal som a išiel som si natiahnuť tepláky a tričko. Zašiel som do Zaynovej izby, kde mal náhradnú kefku na zuby a umyl som sa.
„Liam.“ Kričala Jaja zdola.
Zbehol som dole, Jaja bola hotová a pripravená.  Tak som vzal kľúče od auta a vyšli sme do dažďa.
Jaja si sadla na stranu spolujazdca a ja som rýchlo štartoval.
„Kam to bude madam?“ Opýtal som sa jej.
„Môžeš ma odviesť rovno do práce?“
„Jasné.“ Usmial som sa a vyrazili sme.
 Jaja vlastnila s Barb kaviareň. Ale po incidente, čo sa stal Barby tam chodila vlastne len Jaja. Barby ešte potrebuje čas.
„Liam?“ Opýtala sa ma asi po desiatich minútach cesty.
„áno.“
„Toto, čo sa stalo včera. Myslel si to všetko vážne?“
Pozrel som sa na ňu. „ Jaja, tebe by som nikdy neublížil a chcem, aby si vedela, že teraz si pre mňa všetko.“ Povedal som jej a zastavila som pred kaviarňou.
Jajka sa nahla a pobozkala ma, potom otvorila dvere a ešte sa na mňa otočila.
„Večer máš čas?“ Opýtala sa.
„Pre teba vždy.“
„Mám prísť?“ šibalsky sa usmiala.
„Prídem po teba po práci?“
Prikývla a usmiala sa. Odomkla dvere na kaviarni a vošla dnu. Usmievala sa.
Naštartoval som a išiel som domov. Celú cestu som bol rád a pospevoval si.
Hneď ako som prišiel domov, vzal som do ruky sprchový gél, ktorý Jaja použila a celú noc som sa ho snažil vdychovať. Ľahol som si do postele, kde ležala Jaja a zavrel som oči. Predstavoval som si, aké to bude dnes. Ale viem, že to bude dokonalejšie ako včera. Hlavne musím objednať jedlo.

Je to jeden rok. Najkrajší a zároveň najhorší rok na celom svete. Najkrajší preto, lebo ja a moja Ajč, sme boli spolu stále. No vlastne tak často, ako to len šlo. A najhorší preto, lebo sme náš vzťah utajovali. Barby a Malika prichytili, ako sa bozkávajú v aute a už to bolo na svete. Barby to znáša dobre, ale Zayn sa o ňu bojí, aby jej niekto neublížil. A presne toho sa bojím aj ja.
Jaja stále hovorí že chce aby to bolo tajné, ale vidím na nej, že by chcela aby to bolo konečne vonku a pred ľuďmi na verejnosti sa bozkávali, objímali a dokazovali si lásku.  Ale ja sa bojím, bojím sa, že ked sa to dostane na verejnosť, tak pôjde na ňu taký tlak, že proste odíde. Že to nezvládne a opustí ma.
„Payne?“ Niekto prišiel do mojej izby. Otvoril som oči a pozrel sa na votrelca, ktorý ma vyrušil. Bola to Barby, dal som si dole slúchadlá a vypol som pesničky.
„áno Barb?“ Usmial som sa na ňu. Barby si ku mne ľahla z druhej strany a otočila sa tvárou ku mne.
„Ideš dnes za tou mojou malou láskou?“ Myslela Jaju.
„Hej idem. A len tam medzi nami, JE MOJA.“ Chcel som to povedať rázne, ale začal som sa smiať.
„čože? Nie! Jaja je moja a ty to dobre vieš.“ Povedala, rýchlo si sadla a začala ma štekliť.
Smial som sa ako šialený. Bola moja najlepšia kamarátka, keď sa to tak dá nazvať.
„B-B-arby.“ Snažil som sa jej povedať aby prestala, ale nedalo sa, cez slzy ktoré mi vybehli od smiechu som ani nemohol hovoriť. Odrazu Barb prestala, no ja som sa stále smial. Berby pozerala na dvere, tak som sa tam pozrel tiež. Zayn stál vo dverách, nadvihnuté obočie, ruky prekrížené na prsiach a poklepkával nohou.
„čo-to-robíte?“ Opýtal sa a každé slovo zvýrazňoval.
Predbehla ma Barby. „No šteklím ho.“ Povedala.
Zayn prišiel k posteli a podal jej ruku. Barby sa postavila a stála pri ňom.
„Keby som ťa nepoznal Payne a nebol by si môj brat. Zabil by som ťa. Ale keďže viem, že ste priatelia, tak sa pripojím.“ Skríkol.
Jemne hodil Barby na posteľ, ale tak aby mal istotu že sa jej nič nestane a začal ju štekliť.
Potom som na neho skočil ja a spolu s Baš sme ho porazili.
Zayn vzal Bašku do jeho izby a podľa toho, ako sa bozkávali keď zatvárali dvere usudzujem, že to bude rušné ráno. Usmial som sa a vstal som.
Hodil som na seba rifle a slabo modré tričko. Ktoré mala Jaja tak rada.
Ešte som dopil džús, ktorý som mal položený na stole ešte od raňajok a pobral som sa za mojou láskou.
O 15 minút, som už vystupoval pri ich dome. Stáli tak asi tri dievčatá a keď ma uvideli začali na mňa kričať. Vystúpil som a dal som im podpisy. Potom sme sa spolu odfotili a na otázku, čo tu robia mi odpovedali.
„čakáme, či sa tu niekto objaví a objavil sa.“ Usmiala sa na mňa hnedovlasá dievčina, ktorá ma jasne balila.
„A za kým ideš Liam?“ Opýtala sa ďalšia. Zvodne sa usmiala a prehodila vlasmi.
„Idem za mojou...“ Zasekol som sa. Nemôžem povedať, že idem za mojou priateľkou.  „kamarátkou.“ Dodal som a preglgol som naprázdno.
„Aha. Myslíš Jaju?“ Opýtala sa ma hnusnejším tónom.
„áno, myslím.“ Povedal som. Zakýval som im na pozdrav a išiel som k dverám.
Mal som kľúče, takže som si otvoril sám.
„Jaja?“ Zakričal som.
„Láska?“ Zasmial som sa. „Mám ťa hľadať?“
„Nie nie tu som Liam.“ Povedala a vyšla z kuchyne.
Prešiel som k nej a pobozkal som ju.
„Som rada, že si už konečne tu.“ Povedala a znova sa mi prisala na pery.
„Práve som skoro povedal fanúšičke, že spolu chodíme.“ Jaja zamrzla, ale oči jej žiarili.
„Skoro?“ Opýtala sa.
„áno, nakoniec som stopol a povedal že idem za kamarátkou.“ Mykol som plecami.
Jaja zosmutnela a sklopila oči.
„Si smutná?“ Opýtal som sa a pohladil som ju po líčku.
„Nie.“ Povedala a objala ma. „Len mi to prekáža, povedal si, že ideš za kamarátkou. Ale pri tom spolu chodíme.“ Bola smutná.
„Prepáč...ja...“ Nevedel som, čo povedať.
„Nevadí, musím ísť do práce, teraz mi volal Marko, že nám prišiel tovar. O hodinku som doma.“
Pobozkala ma a odišla.
Vzal som do ruky mobil a vytočil som Zayna.
„Zayn? Prepáč že Vás ruším. Príďte tu k Ajč. Ja idem niečo vybaviť, o pol hodinku ti zavolám. Len niečo musím ísť vybaviť. Ďakujem maj sa.“ Položil som a vybehol som von. Fanúšičiek pribudlo, ale nevšímal som si ich. Nastúpil som do auta, mal som v hlave plán. 

4 komentáre:

  1. ouč...som zvedavá, čo to má za plán...lebo Liam on vždy vymyslí niečo tak typicky Liamovské... :D krásne ako vždy :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som zvedavá na ďalšiu :) je to paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť