štvrtok 13. septembra 2012

Mám ťa rád 7.


Potom som vzal deku a išli sme na pláž. V Peru bolo aj v noci teplo. Sadli sme si k pláži, ktorú sme mali asi 10 krokov do domu Jaja sa o mňa oprela. Pozorovali sme more a rozprávali sme sa o budúcnosti. O tom, ako budeme malé vychovávať a potom o tom, ako bude asi vyzerať.
Prerozprávali sme celú noc, až kým nezačalo svitať.
„Musím zavolať Barby, zabije ma, ak jej to nepoviem.“ Zhodnotila Jaja.
„Tak chod nato, láska.“ Usmial som sa  a postavil som sa. Podal som ruky Jajke a vytiahol som ju hore. Išli sme dnu a ona vytočila Barb.
„Baši?“ Ozvala sa v ich rodnom jazyku v slovenčine.


Barby

Práve sme so Zaynom vstávali, keď sa ozval môj telefón. Ešte som bola zaspatá, ale potom mi to došlo. Hraje mi „Man in the mirror“? Vážne? Veď to je môj ton na Jaju.
Vystrelila som z postele ako raketa.
„Baši?“ Ozvala sa mi do telefónu Jaja po slovensky.
„Jaja? Jaja? Si v pohode?“ Sypala som sa ňu otázky, tiež v našom rodnom jazyku.
„Jasné že som, aj Liam je. Ako sa máte? Čo robíte?“
„No práve vstávame a vy?“
„My sme celú noc presedeli na pláži a musím ti niečo povedať.“  Povedala.
„čo je? Deje sa niečo?“
„No vlastne hej. Som... Ja som... tehotná.“
„čože si? Šibe ti?“
„Nie, zistila som to včera, ale nemohla som ti to povedať, bolo toho veľa a museli sme odísť.“
„Ty si vážne v tom?“ Začala som vrieskať, ziapať, skákať, nadávať, jačať a tlieskať ako zmyslov zbavená. Pribehol aj Zayn.
„áno, len buď tichšie, vieš ako to všetko počuť vonku.“ Zahundrala, ale bolo počuť, že je šťastná a že sa usmieva.
„Liam to už vie?“
„Hej, a je nadšený! Bála som sa, ale on je úplne v pohode Baška. Ani nevieš, aká som šťastná.“  Zozadu na chytil Zayn, ktorý chcel vedieť čo sa deje.
„Vas happenin?“ Opýtal sa, Ajč Payne sa do telefonu zasmiala, jeho stálej  otázke.
„Jaja, teraz tu pri mne Zayn, môžem mu to povedať?“
„Bože, jasné že hej.“
„Zayn! Jaja je tehotná! Jaja a Liam budú rodičia!!!!“ Kričala som s telefónom pri uchu.


Liam

Jaja dala reproduktor, Zayn začal kričať, presne tak ako Barby pred chvíľkou.
„Hlavne to nikomu nehovorte.“ Povedal som.
„Jasné Liam, teraz idem do BBC a poviem, že tvoja priateľka je tehotná.“ Smial sa.
„Veľmi smiešne, ale som taký šťastný!“
Všetci sme ešte chvíľku kričali do telefónu. Potom sme sa rozlúčili a išli sme spať.
Zaspali sme ako bábätká.
Prešiel týždeň, bola to vlastne dovolenka, až dokým Jaja nedostala vysoké teploty a nezačalo to byť fakt zlé. Volal som hneď lekárku, prišla a skonštatovala že dostala nejakú tropickú chorobu. Nevedela povedať akú a ja som bol z toho dosť vyklepaný. Povedala, že musí robiť nejaké testy a Jaju samozrejme zaujímalo len to, či to môže ohroziť dieťa. Povedala že dokým nevie o akú chorobu ide, nevie nám povedať viac.
Týmto to zaklincovala a Jaja sa začala veľmi trápiť. Barby to nechcela hovoriť, lebo tá už vyberala so Zaynom mená. No potom, keď som im raz volal som sa preriekol.
„Ahoj Liam.“ Šťastne zakričala do telefónu.
„Ahoj, ako?“ Fakt som nemal náladu na srandičky a už vôbec nie v prípade, že láska ležala v posteli v horúčkach.
„No my paráda, dážd, alkohol a sex. Ale Malik, je nejaký čudný.“ Zasmiala sa. „A vy? Čo máte nové?“
„No Jaja leží a o chvíľku má čas na lieky.“ Vyhŕklo zo mňa.
„Na čo? Na lieky Liam? Čo sa deje? Stalo sa niečo? Hovor!“ Sypala otázky.
Do pekla! Ja som ale idiot, otočil som sa na Jaju, ktorá už samozrejme vedela, že o čo ide.
„Barb, len pokoj.“
„Ihneď mi povedz čo sa deje Payne!“ Bola veľmi nahnevaná a nahnevaná Barby je veľmi ale veľmi zlá Barby.
„Dobre, Jaja dostala tropickú chorobu nevieme o čo ide, ale už sa to lepší. Lieky jej zaberajú a už je v pohode, ešte aspoň tri dni v posteli a je fit Barby.“ Snažil som sa aby nepanikárila, no Jaja už bola fakt v pohode. Jasné že až dokým sa nevylieči nebudem pokojne spávať, ale už to bolo lepšie.
„To nemyslíš vážne! Vy ste mi to nepovedali? Ako to je možné?“  Dobre, aj tak panikárila.
„No Jaja nechcela, aby si sa trápila.“
„A čo dieťatko? Bude v poriadku?“
„áno, bábätko bude v poriadku.“ Usmial som sa pri tej myšlienke.
„Liam?“ Opýtala sa, no nevedel som určiť, či je pokojnejšia, alebo ešte viac naštvaná.
„áno?“
„Malik o tom vedel? Ale pravdu!“ A čo teraz? Doprekla! Toto som fakt pohnojil.
„No hej,  vedel o tom.“ Nemohol som klamať, neviem klamať a nechcem klamať nikomu, už duplom nie Barby.  Odrazu som počul len pípkanie.
„Babry?“  Nič, žiadna odpoveď. Ona to zrušila.
„Liam čo sa stalo?“ Opýtala sa ma už Jaja.
„No práve som povedal Barby, že Zayn o tom vedel a bola veľmi nahnevaná.“


Barby

Vybehla som hore, skrúcalo mi žalúdok. Jaja je chorá, ja o tom neviem, bábätko mohlo byť v ohrození a ja nie som vôbec informovaná? DO RITI! Vybehla som až v záchodu a bola som tak hodnú chvíľku, nič zo mňa nešlo, len ma naťahovalo.
Po chvíli som vyšla von a vzala som do ruky telefón. Hneď som vytočila Zayna. Som taká nahnevaná, že kebyže je teraz pri mne, zabijem ho. Alebo ho aspoň prizabijem.
„áko láska?“ Hned mi dvihol.
„Láska? Jaja je chorá a ty mi to nevieš povedať? Ako ti mám veriť Zayn?“ Kričala som do telefónu a do očí sa mi tlačili slzy sklamania.
„Ja... Prepáč, ja som nemohol, trápila by si sa.“ Povedal nežne, ale mňa to nezaujímalo.
„Ako si mohol? Hneď idem za ňou! Hneď teraz Zayn!“
„čože? Nie! Miláčik, upokoj sa...“ Zložila som telefon.
Už tak dlho som nebola taká vytočená, že si ten pocit ani napamätám. Hned som vzala malý kufor zo skrine, zbalila som si zopár vecí, vzala som si pas a zo slzami po celej tvári som utekala z domu, boli tam fanúšičky, na ktoré som zazrela a nasadla som so auta. Volal mi Zayn, no ja som ho zrušila a nakoniec som si vypla mobil.
Celú cestu na letisko som sa modlila, aby mali voľný let do Peru, už som tam chcela byť, chcela som byť s mojou Jajkou a nejako jej pomôcť.

Hned ako som dorazila na letisko som vybehla z auta a utekala do haly, pred ktorou bolo veľmi veľa ľudí, neuvedomila som si, že tú to novinári, až dokým mi nezačali klásť otázky. Uplakaná som sa predierala davom. Neviem ako sa tu dostali tak rýchlo, museli ma sledovať, alebo čo.
„čo sa deje?“ Pýtali sa ma.
Jeden mi zablokoval cestu a strčil mi pred ústa diktafón.
„Kde idete, ste veľmi rozrušená.“ Opýtal sa ma chlapík.
„Do Peru!“ Skríkla som namosúrene a vošla som dnu do príjemne vyhriatej letiskovej haly. Odrazu ma striaslo. Čo som to povedala? Pre boha!

6 komentárov:

  1. páni..skvelé to je :) píšeš úžasne :) som zvedavá čo bude ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, krásné to je, jsem napjatá, hlavně nezapomeňte přidat další část :P :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ajč má konkurenciu, nádherne píšeš Baška! :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ups. :D To ASI nemala povedať :D no nevadí, dúfam, že to nejako poriešia. KRÁSA! Pokračovanie, prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokonalé to je :) úplne úžasné, wááu :) asi sa trošku preriekla :/ oooops :) píšeš úplne perfektne, zbožňujem to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prosím prečítajte si tento článok, prípadne nechajte komentár :) Ďakujem!
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/1209/kto-vlastne-som-a-moj-pohlad-na-zivot

    OdpovedaťOdstrániť