utorok 25. septembra 2012

Mám ťa rád 9. The End


 Páčilo sa? Mne veľmi, celých tých  21 wordovských strán som sa usmievala, kopala nohami a búchala do Barb. Ďakujem za tak dokonalú poviedku !!! love u ! 

Jaja

Zobudila som sa nato, ako mi lúče slnka svietili do očí.
„Liam?“ Zaspato som si mrmlala popod nos.
Otvorila som oči, no nikto pri mne nebol. Hneď som išla na vécko. Potom som spokojne zišla dole, celú cestu som si hladkala bruško a usmievala som sa. Išla som okolo kuchyne a nechtiac som si vypočula rozhovor medzi Zaynom a Liamom. 

„Zayn, ale ja nechcem aby sa moje dieťa volalo po tebe.“ Smial sa Liam.
„Ale veď Zayn je to najkrajšie meno na svete, jasné že po Barby, ale je krásne. A jemu by pristalo.“ V duchu som sa zasmiala.
„Malik! Nie! Toto by som nikdy neurobil, bolo by to nefér aj voči chalanom.“
„Bože, tak dobre no. Ale...ale... ked to bude dievča, mohlo by sa volať... čo ja viem.“ Počula som, že sa Zayn usmieval.
„No ako Malik, ako?“
„Zayna?“ Zaškeril sa Zayn a začali sa obaja smiať.“
„Tak to určite, dosť srandy Zayn.“ Liam sa zrejeme posadil.
„Moje dievča je tehotné.“ Naskákali mi po tele zimomriavky, čo tým chcel povedať?
„Ale nehovor.“ Povedal Zayn a napil a dal si niečo do úst.
„Prestaň a počúvaj. Moje dievča je tehotné, ja ju milujem a narodí sa mi dieťa Zayn, ja budem otec a Jaja bude mama. Som ten najšťastnejší človek na celom svete! Nikdy sa mi ani len nesnívalo, žeby som mohol byť ja taký šťastný.“ Musela som si pripomínať že mám dýchať pretože sa mi dych zastavil už pri jeho prvej vete.
„No Payne, tak trošku ti aj závidím. Aj ja by som chcel cítiť ten pocit, keď vieš že tvoja priateľka nosí pod srdcom tvoje dieťa. Musí to byť nádherné.“ Toto ma dojalo.
„Je to dokonalé Zayn, musím povedať Barb, aby ste nepoužívali ochranu.“ Smial sa Liam.
„My ju nepoužívame Liam, ja viem kedy mám dosť a kedy to na mňa ide.“ Podripol ho Zayn, ale Liam sa len smial.
„Celých 9 mesiacov sa od nej nepohnem a budem ten najlepší otec na svete. Celý ten čas sa budem o nu starať a dokazovať jej, ako ju milujem! A po tých deviatich mesiacoch ju budem milovať ešte viac, pretože mi porodí dieťa, som na seba pyšní Zayn a na Jaju ani nehovorím.“
Stuhla som a nevedela som sa ani pohnúť. Naozaj to myslí vážne?
„Mám dosť romantiky, idem za Barb, po tom čo si mi teraz povedal, mám chuť ju pobozkať.“
Presne keď to Zayn dopovedal, vošla som do dverí obývačky. 
„Ahojte chlapci.“ Žmurkla som na Liama.
„Ahoj láska.“ Povedal Liam a hneď sa za mnou rozbehol, dal mi pusu na líčko, potom na bruško a potom na pery.
„Ahoj.“ Povedal Zayn s plnými ústami, postavil sa. 
„Idem hore, budeme s Barby hore v izbe, nerušiť.“ Povedal, kamarátky tľapol Liama po pleci a odkráčal hore schodmi.  Pozrela som sa do jeho očí, do očí muža ktorého milujem a on miluje mňa.  Čakám jeho dieťa a plánujeme si založiť rodinu. Neviem kedy sa to stalo, len viem, že čas strávení s ním bol úžasný. To, že som ho stretla, zamilovala sa bol osud. Vlastne sa to všetko začalo nevinne a jednou jedinou vetou Mám ťa rád. 

 The End 

3 komentáre:

  1. Barby, ty máš neskutečný talent ;) Nádherná povídka, nádherný konec :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. koniec?! si robíš srandu? milujem tieto 2 'jednodielovky' :) aww, ten Liam .. to je krásne :) teším sa na ďalšie 'jednodielovky' :) a veľmi sa mi páči, že tam vlastne opisujete seba :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Založila som nový blog, kde píšem príbehy.. prosím mohli by ste si to prečítať a zdieľať to :D vdaka :)
    http://storieswithonedirection-lzlnh.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť