sobota 22. decembra 2012

Another world 2.

 A vy chcete novú časť? však? Celý deň myslím na to, že ak prídem domov  hodím ju sem. Hurá som doma.. je sobora  pol jednej ráno a ja vstávam do roboty.. o 7 :) ... tak..čítajte..komentujte...  


Kate sa otáčala okolo svojej osi, kým som na jej horúce telo striekala mentolový sprej. „ Takto sa spáliť hneď prvý deň to je tvoje plus, poviem ti.“  Štuchla ma do ramena a pri ďalšom strieknutý studenej zelenej tekutiny skrivila tvár. Lee nás so smiechom pozorovala a prehrabávala si veci v kufri.
„ Ideme do hotelového baru však?“ S Kate sme jednohlasne vybuchli „ Že váhaš!“  Kým sa oni chystali a hádali sa o tieňoch na oči schladila som svoju pokožku studenou sprchou.  

Obyčajné mydlo, telové mlieko a mokré rozpustené vlasy.  „ Počkáme ťa dole Chloé, chceš to čo vždy? Gin s tonikom?“ Kate v čiernych mini šatách s červenými platformami, Heyley v ružovom overali a balerínkach.
„ Samozrejme s kockou ľadu!“  Len v osuške som za nimi zacapla dvere  a kým som tancovala k mojej strane postele, kde bol položený kufor na ipode som zosilnila pesničku.  Čierna čipka? Nie, čo takto niečo fialové? Nie, príliš krátke. Po chvíľke hrabania som vytiahla biele tielko, riflové šortky a vlasy som si do chvosta stiahla námorníckou šatkou.  V plátenej taštičke bolo miesto presne pre cigarety, rúž na pery a kartičku od izby.  Vo výťahu smerom dole som natrafila na kučeravného chlapca znova.  V letnej košieľke a svetlých šortkách sa nevinne usmieval. „ Ideš sa baviť? Si tu sama? Nie si hladná?“  Rozosmiala som sa, fakt bol vtipný. „ Veľa otázok naraz prepáč, uvidíme sa v bare.“ Zvodne som zažmurkala a kým som kráčala cez recepciu spomenula som si na poobedie, videl ma hore bez? Nevadí mu sa so mnou takto baviť?  Baby sedeli na kožených sedačkách, vypaľovali cigaretu za cigaretou a na stôl vedľa hádzali zvodné pohľady. „ Kde je môj drink?“  nahodili nevinné pohľady.
„ Prepáč čašník bol tak rozkošný, zabudli sme.“   S úškrnom som odkráčala k baru a postavila som sa za chlapca.  Netrvalo dlho a otočil sa ku mne. „ Chloé znova sa stretávame, dlžíš mi čokoládu.“ Len som nadvihla obočie a predbehla som ho. „ Slečna? Ponúknem Vám niečo z našich špecialít?“  otočila som sa k tmavému čašníkovi a ignorovala som ho. Teda, aspoň som sa snažila.
„ Gin s tonikom, kocku ľadu.“

„ Zatancuješ si?“ Naklonil sa ku mne, jeho vôňa ma pošteklila v nose a oči ma prebodávali až na dno duše.  Obe moje priateľky už dávno tancovali, ja však nie. Ponorená do vlastný alkoholových myšlienok prevažne nad školou som  kývala nohami a fajčila jednu od druhej. Teraz sa tu zjavil on, od stola kde sedel aj kučeravý chlapec a voňal príliš dobre.
„ Prečo nie.  Ale najprv poďme na bar.“  Chytila som sa ruky, ktorú mi nastavoval a prinútila svoje nohy spraviť krok. Bol príliš prudký a chlapec príliš blízko, narazila som rovno do jeho hrudníka. Moje miniatúrna výška pri jeho centimetroch neznamenala nič, zachytil ma rukami oblapil moje boky a potichu sa zasmial.
„ Pozor Chloé pomaly.“   Týmito slovami ukončil debatu, otočil sa a ako malé dieťa ma odviedol k baru, tam bez slov objednal dva giny s kocou ľadu, s úsmevom zašepkal „ Cheers“ potom  ma  proste chytil za lakeť a začal tancovať. 

Obaja, ponorený do rytmu ďalšej pomalej pesničky, ja opierajúc si hlavu o jeho hrudník, cítila som jeho pery vo vlasoch. Pevnými rukami ma pridržiaval a nedovolil podlamujúcim kolenám, ktoré som mala z jeho vône a očí, spadnúť mi.   Pár krát sa pri nás objavil jeho kučeravý kamarát, usmieval sa a s povzbudivým úsmevom sa usmial na môjho tanečného partnera. Ten len pokýval hlavou, privinul  si ma bližšie a nechal to tak.
„ Chcela by si niečo vidieť?“ Silnejšie mi stlačil dlaň a tým ma prinútil pozrieť sa mu do očí. Nemo som prikývla, a znova som ho nechala viesť ma.  Najprv výťah, potom schody a znova schody a rebrík.
 Nechal ma ísť prvú, opatrne ma pridržiaval a keď som nedokázala nohu položiť na ďalší schodík rebríka, pomohol mi.  Vyliezol za mnou, ťahal ma až k okraju plošnej strechy a tam zastavil.
„ Je to tu dokonalé.“   Obraz, ktorý sa nám naskytol sa neodkázal vyrovnať ničomu na tomto svete. Oprel si hlavu o moje rameno, zozadu ma objal okolo pása a nechal ticho a šumenie mora plynúť.  Slnko pomaly vystrkovalo svoje lúče spoza vedľajšieho hotela.  Vytváralo ružovo-zlatisté zore plné vlniek z tepla. Odraz týchto lúčov zafarboval inokedy modré more do žltooranžovej a mierny vetrík kolísal hladinu do pravidelných vlniek. 




10 komentárov:

  1. God, neviem to opísať! :)) Prekrásne je príliš slabé slovo.. :D Chloé je úžasná a Zayn.. Zayn?! Vôbec si nie som istá, ale mám také tušenie :) Je to ďalšia dokonalá poviedka z tvojho pera, ktorá sa nám perfektne rozbieha ;)) So, ďalšiuu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to strašne super. A furt nie som si istá ... Zayn? miestami si aj myslím ale potom som si neni zasa istá :) Som strašne zvedavá či to teda bude Zayn alebo ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ajč ja už som zabudol polovicu z tej našej debaty, takže ani neviem, koho tam nakoniec dáš, ale nie Zaayna :( alebo vlastne mi je to teoreticky jedno :D ja len že, tak strašne ťa ľúúúbim, je to úžasné!! som zvědaf, čo bude ďalej :))♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám čiťák,že to bude Louis ale pri úvode je že môj najlepší kamarát s Eleanor takže si mi to teraz "trošilinku" narušila :D Harold ?? Možno ?? :) Veľa šťastia v písaní a veselé sviatky ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to Zayn, věřím v to, protože už při první zmínce jsem si představila jeho, takže vlastně i kdyby to byl třeba Harry nebo Liam, představovala bych si tam pořád Zayna :D Jinak je to skvělé, nemám slov :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach.. Úžasné! Ostatně jako pokaždé :) Jsem zvědavá, kdo to nakonec bude :) Těším se na další díl, na to, jak to celé skončí... Jsem závislá :X

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A stále si myslím, že to bude ZAYN!!! A nikto ma nepresvedčí, že nie! :D
    VYNIKAJÚCE AJČ!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ehm....Liam? nie nie...Zayn.. :D vlastne ja neviem, mne sa tam hodia obaja... :D ale toto naťahovanie je strašné...to je psychické týranie človeka..ale za to ťa ľúbime.. :D len rýchlu pridaj ďalšiu kapitolu, aby sme sa mohli do čoho vrhnúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja absolutne netusim kto to bude.. ale podla mna bud Liam alebo Zayn... dufam ze dalsia cast bude co najskor.. je to total pecka :D
    džana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. <3 tento príbeh čítam po druhýkrát :) ...a stále ma vie očariť

    OdpovedaťOdstrániť