piatok 18. januára 2013

Another world 6.

Fotky postáv nájdete v hornom priečinku AW .. (:

O mesiac neskôr ....

Niall

„ Predstavím ťa a potom sa pôjdeme naobedovať.“ Postrapatil som tej malej potvorke kučeravé vlásky a zároveň som Chloe potiahol za rukáv. „ Súhlasíš mamina?“ Hoci sa jej nepáčilo, že som si za ten mesiac zvykol volať ju tak, usmiala sa a moju ruku striasla.
„ Neviem či je to dobrý nápad Niall, Darcy mala ísť k starému otcovi.“  Chloe obúvala malej topánky a mne sa naskytol neuveriteľný pohľad na jej okrúhly zadok. Dokonale vyrysovaný v úzkych džínsoch, nasucho som preglgol a odpovedal jej.
„  Musím  potom ostať v štúdiu, ale chalani ťa už chcú vidieť.“  Na ruke som cítil jemný tlak.
„ Niaaaall!“ Darcy si vyžadovala pozornosť.
„ What do you want darling?“
„ Aj mňa chcú spoznať?“ Usmiala sa štrbavým úsmevom.
„ Áno maličká, tak poďme.“  Prvú topánočku som jej zaviazal za Chloe a vyrazili sme. 

Celý mesiac som strávil s Chloe a jej dcérou. Pomaly som ich spoznával a neviem ako, viac som si svoj život nevedel predstaviť bez ich prítomnosti. Bez malej a jej smiechu, jej stáleho vyžadovania si pozornosti, večného poťahovania môjho rukávu, pretože niečo chcela. Moje meno vyslovovala Nialler, bez r. Páčilo sa mi to, bolo to smiešne. Na druhej strane tu bola jej mama. Chloe.  Vyzdvihoval som ju z práce, pravidelne som obedoval v hoteli kde pracovala ako recepčná, dennodenne sme sa zhovárali, rozoberali všetky témy a naťahovali sa, jediné o čom sme sa nikdy nerozprávali bola moja práca, skupina a jej život predtým. Získala si moje srdce ako sestra ktorú nikdy nemal.

„  Sú v pohode, stále sa na Vás vypytujú neboj sa.“ Posmelil som Chloe stisnutým ruky a otvoril im dvere do nahrávacieho štúdia.  Vošli a prvá osoba s ktorou sa videli, bol Louis. Rozhadzoval rukami, v jednej držal pohár od coly a v druhej plechovku.
„ Chápeš! On si chce tú colu naliať do pohára, no načo je tá plechovka!“ Rozčuľoval sa, nebol však nahnevaný, pišťal.
„ Tomlinson!“ Skríkol som, pocítil ako mi malá silnejšie stisla ruku a vtom sa Louis otočil.
„ Horan a..“ Nedopovedal zahľadel sa na Chloe a malú. Očami prebehol po mojej ruke spojenej s Darcy.
„ Konečne! ON JU KONEČNE PRIVIEDOL!“  Vrieskal na celú chodbu, Chloe sa červenala a ja som cítil ako sa mi táto situácia vymyká spod kontroly.   Našťastie, bol to len môj pocit.
„  Prepáč mi to, ale mal ich na tvoj príchod pripraviť, teraz sa budú hanbiť.“   Otočený k Chloe položil pohár a plechovku na stolík pri dverách a zdvorilo jej podal ruku.  Usmievala sa.
„ Som Louis, veľmi ma teší Chloe, konečne ťa spoznávam. Niall nehovorí o ničom inom ako..“
„  Čo sa to tu deje?“ Zayn, zachránil situáciu.
„ Malik pozeraj to je Chloe.“  Odpovedal mu Louis, stále stískajúc ruku Chloe, podal ju Zaynovi.
„ Teším sa slečna, alebo už pani?“  Mrkol na malú, ktorá stále stála pri mne a potom sa zarazil.
„ Nevideli sme sa už niekde?“


Zayn

Tmavo-ebenové vlasy jej padali až po zadok, konce mala mierne zvlnené a pokožku akoby sa práve vrátila z dovolenky, moment!  Ja ju predsa poznám.
„ Nevideli sme sa už niekde?“ Opýtal som sa snažiac sa spomenúť si na ktorej dovolenke to bolo.
„ Ehm.. no myslím, že nie?“  Váhajúc sklopila oči, jej zmenu nálady, z úsmevu k hanbe, si všimol aj Niall, nechápavo som jemne pokrútil hlavou.
„ Egypt, pred pár rokmi, nepamätám si presne kedy..ale boli sme tam a..“ Zarazil som sa sám, vtedy tam bola ona a jej dve kamarátky. Ja, Harry a Liam sme sa však predstavili inými menami, chceli sme mať trochu pokoja.
„ Je to hlúpe, predstavil som sa ti vtedy ako Kyle.“ Spomínala, potom prikývla a potriasla mi rukou.
„ Prepáč, nepamätám si bolo to dávno.“  Klame alebo si naozaj nespomína?


Chloe

Nemohla som si spomenúť odkiaľ toho chlapca poznám, jeho hnedé oči ma prebodávali neveriacim pohľadom.
„ Si okey?“ Pýtal sa Niall po tom čo Zayn a Louis, ako sa predstavili, odišli a osameli sme.
„ Som, naozaj si ale nepamätám.“ Potriasla som hlavou, Niall ma potiahol a vošli sme do miestnosti. Chalani sedeli na stoličkách, Louis mal na kolenách gitaru a s úsmevom pobrnkával. Zayn sa usmieval a len čo sme vošli ťukol do chlapca sediaceho pri ňom a ten zdvihol pohľad k nám.  Poznám ich, ale odkiaľ?
„ Naozaj je známa, kde sme sa videli Chloe?“   Tretí, ktorý sa mi predstavil bol Harry. Jeho kučery mi niekoho pripomínali, no moju hlavu teraz skôr zamestnával strach z toho čo si budú myslieť o novej Niallovej kamarátke s dieťaťom ako pátranie v pamäti odkiaľ ich poznám. Určite som ich videla na nejakom plagáte, sú predsa boyband.
„ A toto je malá Darcy, dcéra Chloe.“ Nialler postrčil malú spoza seba dopredu, z čela jej odhrnul pár neposlušných pramienkov a žiarivo sa  usmial.
„ Teší nás, ja som Louis.“ Podal jej ruku, do druhej malej strčil čokoládovú tyčinku.
„ Ja som Zayn a toto je..“  Dopĺňali sa, predbehovali. Všetci traja natlačení, čupiac pred mojím dieťaťom.
„ Harry, máš krásne vlásky.“  Zrejme čakali odpoveď, alebo aspoň niečo čo by Darcy povedala. Ona ma však našla pohľadom, pokrútila hlavou  a všetkých ich odrovnala jednou vetou.
„ Netlačte sa tak do mojej osobnej zóny a čokoláda nie je zdravá.“  Tyčinku podala späť Louisovi a drobné rúčky si prekrížili na hrudi. Najprv na ňu zmätene pozerali a potom sme sa všetci rozosmiali. Neviem ako ale zrazu som sedela pri Louisovi za klavírom, hral tichú a jemnú melódiu. Niall si pospevoval a jedol čokoládu od Louisa a Zayn s Harrym zasypávali moju dcéru otázkami o škôlke, kamarátoch a mne. Bolo tam príjemne, ako keby sme sa poznali celý život.


„ Čo sa to tu deje?“ Našu harmóniu vyrušil hlas, im známi pretože to bol piaty člen One direction, mne spomienkový. Nie, nie je to on. Nesmie byť.  Vyhnala som to z hlavy, otočila som sa na Nialla, on ma predstaví.
„ Liam, konečne si prišiel, pozri Horan sa konečne dokopal a prišiel nám predstaviť Chloe, vieš tú o ktorej stále rozpráva.“ Louis bol dnes veľmi akčný, alebo to je takto vždy?
„ Teším ma Chloe, som Liam Payne.“  Otočila som sa, podávanú mužskú ruku som stlačila tak pevne ako sa dalo a zdvihla som hlavu. Nie, to nemôže byť pravda. Zayn sa nemýlil, sú to oni. Poznám ich.  


Poznámky... 

1.  Chcete fotky? Chloe, Darcy... jej priateliek Heylee a Kate ??? 
2. Tá návštevnosť ... ach najkrajšie čísla... ľúbim Vás !!!!
3. Píííííííííísať názor! prosím, robím očká ...  pomaly sa dostávame k pointe poviedky :) 

19 komentárov:

  1. Chceme fotky, bez pochyby! ;) Aj tvoja nejaká 'náhodou zablúdená' by nebola zlá ;D
    Mám taký pocit, že Darcy je dccérou jedného z tých troch.. :p
    Ten Darcyn výrok na Harryho vlasy bol na nezaplatenie :DD
    Každopádne, stepujem tu asi 10x za deň a až mi zasvietili oči pri pohľade že je nová časť, skoro som ani nedúfala :)
    Strašne sa teším na ďalšiu! xxx
    Ľúbim ťa <3
    -H.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veeľmi dobrý pocit, ono je už jasné koho je to dcéra :)

      Odstrániť
  2. Oficiálne som urazená. Strašne urazená. Ani mužský rod nepoužijem. A zmenila si to. To to nikdy neodpustím. Búú. Keď ti neodpíšem, alebo hnusne odpíšem, ak sa mi vobec uráčiš napísať, tak SOM URAZENÁ.

    Neoficiálne je to krásne :(
    Idem spať. Zradca. Pomarančové niečo si rozmyslím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice :) Veľmi super, znovu mám mišung. Áááá ! Prečo mi to robíš ? Nestačí, že chytám hystériu z matiky a k tomu ešte aj toto. Čakám na ďalšiu a fotky sem povinne pridaj, hoci už mám vykreslenú postavu v hlave, poteším sa aj tvojej predstave :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jasne daj aj fotky :)
    uzasna cast...tesim sa na dalsiu...Ako ich Darcy odbila :D tak zlato :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Samozrejme, že chceme fotky :D :D
    Čije je to dieťa? Pasuje mi tam asi najviac Payne ... Lebo až prui ňom zistila, že to sú fakt oni, nie? Lebo keby spala so Zaynom alebo Harrym, tak by si to aspoň trošku pamätala, nie? Veď aspoň trošičku si predsa pamätáš, s kým stráviš noc v posteli ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dalsiu dalsiu ja to chcem vediet kedy mu to docvaknee! prosiim! kedy bude dalsia cast? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžasná poviedka a táto časť je super, páči sa mi tvoj štýl písania, len tak ďalej, som zvedavá ako to bude pokračovať. S pozdravom Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prosiim dalsiu!! Je to dokonale!!:-) :-). A jasne ze chceme fotky :-) . Prosim dalsiu!! :-) :-).
    Viki

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ajč je to prekrásne! Len škoda že na časť budeme musieť čakať až do piatka. (Dovtedy sa zbláznim :DD) Krásne, krásnulinké jeden z najlepších príbehov aké som kedy čítala! (Som rada že som objavila tvoju stránku :D Už ju mám aj v záložkách... pekne po ruke :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ááno, Liamko :3 asdfghjkl (namiesto citoslovca v poslednej dobe používam toto), krásne je to :)) ďalšiu si prosím :)
    Darcy je strašne zlatá, aj v príbehu aj na fotke:)) a Milo!! vieš koho si tam dala? skoro som odpadol, keď som to zbadal :D to je jedna z dvojičiek Harrisových, strašne milujem ich úsmev :D♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fakt? :O Darcy bude Liamova? :O

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekne super :)....som zvedava ako to bude dalej :D ci bude s Niallom alebo so svojou starou laskou -N

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zabiješ ma raz : za-bi-ješ .
    ty ! zajtra hlúpa škola , ja musím ísť spať , nie tu toto stále čítať toto tvoje dielo dookola . jajajaj , krajšie už byť to ani nemôže

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobre! Mýlila som sa! Myslela som, že to bude Harold, ale okay, zmierim sa aj s Paynom :V
    paráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To je bozii:) Tipuju, ze Li je otec:)

    OdpovedaťOdstrániť