nedeľa 3. februára 2013

článok

 tak o čom? Písala som na fb ... nakopnite ma nejakou témou :) dole->koment-> šup šup 

  tak aspoň odpovedám, ak ma už zvyšok má na háku .. -_-

1. Koukáš na Gossip Girl? :D Nevím, jestli je to dobrý téma, ale já tím teď tak trochu žiju, tak asi proto :D :* - Nataly 

 - Naty ja GG milujem viac ako svoj život. Závisláčim už niekoľko rokov.  Zbožňujem to ale som veľmi nahnevaná ako to skončilo :( ... Serena mala skončiť s Archibaldom  a nie s Danom :( ... ale B & Ch .. spokojnosť ... chcelo by to ešte niekoľko sérií, alebo nekonečne veľa :) 


2. Trošku pomimo, viem že to nie je ani tak téma, ale ako plánujete Anglicko/Londýn? :) Alebo skôr máte už naplánované veci? :) Veľmi vám to prajem! <3 - H. 

 - Milá H. .. dnes sme sa znova dopracovali k jednej jedinej veci - všetko je veľmi ťažké, náš deficit neperfektného rozprávania po anglicky nám na tom nepridáva...  veľa vecí nie je vybavených, odchod sme mierne posunuli ... budem Vás informovať  ak budem na všetkom 1oo % ... článok bude, teraz nie je veľmi o čom. Ubytovanie máme napolovicu, robotu tiež ...   ešte chýba niekoľko financií a dotiahnutie papierovačiek a dúfam, že o niekoľko týždeň budem články pridávať  priamo z Londýna :)  ale ďakujeme veľmi pekne, poteší :) 


3 komentáre:

  1. Koukáš na Gossip Girl? :D Nevím, jestli je to dobrý téma, ale já tím teď tak trochu žiju, tak asi proto :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trošku pomimo, viem že to nie je ani tak téma, ale ako plánujete Anglicko/Londýn? :) Alebo skôr máte už naplánované veci? :) Veľmi vám to prajem! <3
    -H.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja kúsok inak, chcela som ti poďakovať,že píšeš veľa mi to dáva a keď mám zlú náladu a prečítam si niečo od teba vždy sa mi zlepší za to ti ďakujem :)...dúfam že sa ti bude dariť :)... síce som nekomentovala tvoje poviedky ale vždy som ich čítala :)...ešte raz ďakujem za to že píšeš <3 -N

    OdpovedaťOdstrániť