sobota 24. mája 2014

That guy ... PROLÓG



Sedel som pri mame v kaviarni, predomnou chladla dávka kávy. Nemal som chuť, každý jeden  glg mi pripomínal jej pohľad. To ako nenávistne na mňa pozerala, to ako sa hnevala.
„ Harry vie o tom Liam?“  opýtala sa ma mama po dlhých minútach ticha medzi nami.

„ Samozrejme, že o tom neviem mami. Zabil by ma, stratil som jeho jedinú dcéru, som mŕtvy muž.“  Prehovoril som potichu, matka sa zasmiala a potľapkala ma po ramene, nechápavo som sa teda otočil k jej osobe, čo chce? Je jej smiešne?
„ Čo je smiešne?“ Opýtal som sa surovo.
„ Harry, chcela som vedieť či Liam vie čo jeho dcéra k tebe cíti.“ Jej veta mi v hlave odoznela ešte niekoľko krát, čo cíti ona ku mne? Ona ku mne niečo cíti? Rozosmial som sa. Cítil som ako sa mi chvejú svaly na bruchu, záchvat smiechu pretrvával. Krčil som sa držiac si žalúdok, celá kaviareň ma pozorovala.
„ Mami  je o desať rokov mladšia a je to dcéra môjho najlepšieho priateľa.“   Hovoril som so smiechom, po lícach mi stekali slzy. Bože tá vie ale vtipkovať. Jej zamrazený výraz mi ale hovoril aby som prestal, bola to moja matka a aj keď som mal 29 musel som ju poslúchnuť.
„  Prečo si preboha myslíš, že ma ľúbi?“  Teraz sa rozosmiala ona, nie tak silno ako ja ale jej kútiky úst sa zdvihli a ona mi  prekryla dlaň na stole.

„ Pretože mi matky to proste vieme...“   Má pravdu? 

6 komentárov:

  1. Oooooch :3 Už sa veeeľmi teším na tento príbeh <3 Bože,milujem tento blog :) Ďakujem za to,že pridávate a píšete také úžasné príbehy :)
    BTW ...tento blog bol prvý,ktorý som objavila,keď som sa stala directionerkou...a čítam ho od samého začiatku,nemám v pláne prestať :) Úžasne sa číta,nič ho nenahradí :)
    Ale mohli by ste odstrániť to overenie,či nie sme my čitateľky roboti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takto toto vyzerá veľmi dobre a viac, než sľubne! :)
    Teším sa na ďalšiu :)
    Love Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. whaaaaaaaaaaaaaat?! love this! teším sa na novú poviedku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to vážne skvelo, ale to každá poviedka od teba Ajča, takže sa teším :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uaaaa tohle bude úplně skvělá povídka, už se moc moc těším!! :)

    OdpovedaťOdstrániť