nedeľa 1. júna 2014

Kľúčik

Barby :) lebo ona uhádla (ajkeďtonebolofér) moje tetovanie ... :) enjoy it ! ... 

Sobota večer. Plno obnažených dievčat v krátkych šatách, obtierajúcich sa o moju osobu. Predieram sa davom k baru, cítim ako sa ma niekto ťahá za rukáv košele a okamžite padám do strhujúceho tanca s malou aziatkou. Obtiera svoje boky o môj rozkrok, cítim ako sa mi sťahujú žili a veľmi rýchlo unikám. Za bar nemá prístup nikto len čašníci a ja. Ruky opieram o pult, skláňam hlavu pretože ma z strhujúci svetiel začína bolesť hlava a znova cítim niekoho ruku na mojom predlaktí.

„ Ahoj Harry, dostal si smäd?“ Hlas jedného z čašníkov ma prinúti zdvihnúť hlavu, nie je to Angličan a jeho akcent ešte nechytil britský prízvuk.
„ Ivan, niee nevieš kde nájdem Barby?“ Zvedavo sa pýtam pozorujúc ho pritom ako čapuje pivo. Ktoré dievča, v tomto bare sú len dievčatá, pije v sobotu večer pivo? Nechápavo krútim hlavou kým sa rus ktorý tu pracuje len niekoľko mesiacov obzerá po celom parkete až zastaví pri drevených dverách v rohu.
„ Ja si myslím, že bude u seba. Pred pár minútami si vzala drink a zmizla. Dnes tu nie je nik známi, bude vzadu.“ S úsmevom mu poďakujem, pri odchode na sebe cítim jeho spaľujúci pohľad. Je gay? Netušiac čo si myslieť sa znova predieram davom, len aby som nemusel ísť po kraji a vidieť pritom pár nahých chlapov ako sa krútia s opitými dievčatami. Tri krát zaťukám päsťou na dvere, je to náš znak vedie, že ide niekto známi. Vpálim dnu a okamžite si vydýchnem. Jediné dvere oddeľujú priestor nočného klubu od pokojnej, papiermi pozakladanej kancelárie. Sviečka na stolíku bliká pri závanoch vetra od otvoreného okna, fajčili a teraz vetrajú. Samozrejme, že v momente pár krokov a zavŕzganí mojich podrážok po podlahe obe odtrhujú pohľad z niečoho zaujímavého na obrazovke notebooku a ja zamŕzam. Vlasy siahnuté do chvosta ma prevesené cez rameno, krátke tielko odhaľuje jej dokonalé vyrysované bruško, vidím úsmev.
„ Harry vitaj, daj mi sekundu, posaď sa.“ Otvára ústa pretreté červeným rúžom a ja sa neochotne presúvam ku gauču. Chcel som ju pobozkať, znova zaboriť nos do tých jej dokonalých vlasov a nasať jemnú vôňu akou vonia len ona. Zmes parfumu a dokonalej ženy.
„ Vidíš! Hovorila som ti to! Bude to nad dvesto tisíc.“ Obe sa uškŕňajú a ona sa konečne zdvíha a pomaly s jemným úškrnom na perách sa blíži ku mne.
„ Baby poď sem.“ Naťahujem ruky, okamžite si ju strhávam na svoje kolená a hľadám jej pery. Chutí tak sladko ako stále i keď bozk je iný, zvláštny ako všetky ktoré mi doteraz dala.
„ Ehm ehm, skočím nachvíľu ku chlapcom.“ Kývnem kamarátke hlavou a znova svoju pozornosť prevraciam k jej perám.
„ Chýbala si mi.“ Šepkám pomedzi jej jemné pusinkovanie.
„ Bol si preč len niekoľko hodín a už som ti chýbala? Harry no tak, čo keď budeš na turn...“ Nenechám ju dopovedať. Samozrejme, že keď budem na turné bude mi chýbať ešte viac ale moja hlava je momentálne zaujatá niečím iným. Prstami zakrúžim po jej zadočku, stiahnem jej obtiahnuté džínsy trochu nižšie a láskam pokožku. Kurva je tak dokonalá.
„ Baby ti nemáš nohavičky?“ Zistím, zhodnotím, že môj rozkrok sa začína budiť po tomto fakte k životu. Samozrejme ona si to všíma, s vzrušením v očiach pokrúti hlavou a prehodí cezomňa noha aby mi sedela na nohách. Posadí sa tak prudko, jej bok narazia na moju panvu až zasyčím.
„ AK nechceš aby som ťa ošukal tu...“ Nenechá ma dopovedať, jej podrezaný jazyk ma ale dráždi stále viac a viac.
„ Nemôžeš o pár minút sa vráti Bella a....“ Razím si cestu k jej jazyku, do bozku dávam všetko a pritom sa tlačím k jej panve. Cíti to. Cíti moje neskutočné vzrušenie, prsty zabára do mojich vlasov a ja vzdychám, pretože ma ťahá a ja to milujem.
„ Harry nemôžeš počkať až na doma?“ Nemám tu silu odpovedať jej, miesto toho ju znova pobozkám a potom ju prudko postavím na nohy a okolo dlane si obtočím jej chvost.
„ Máš kľúče od skladu baby?“ Kývne mi a zo zadného vrecka nohavíc vyťahuje kľúčik s malým príveskom sloníka. Počujem jej chichot, ale okamžite prestáva pretože ju bozkávam. Kurva tak strašne ma vzrušuje.

Hlasná hudba a svetlá, Pár čašníkov na nás znechutene pozerá, Babry Belle kývne s kľúčami od skladu a ona okamžite pochopí pretože sa škerí a prikyvuje. Zvieram jej ruku pevne vo svojej a pretláčam nás davom. Tak veľmi ju chcem, hrča v nohaviciach sa zväčšuje a ona to vie.
Pred dverami do skladu mi podáva kľúčik a celým svojim telom sa na mňa zozadu pritláča, jej ruky cítim na bruchu, hladká ma preniká prstami pod tričkom. Tým všetkým spôsobuje, že sa nedokážem sústrediť na vsunutie kľúčika do zámku a keď sa mi to už konečne podarí jej šikovné prsty vkĺznu do mojich nohavíc a ja cítim ako sa ma dotýka. Zakláňam hlavu, totálne ma odzbrojila.
„ Baby nechaj ma aspoň vojsť dovnútra.“ Prosím ju, vzdychám a ona ma púšťa. Je tam tma a chlad, cítim ako obaja zakopávame o niekoľko prázdnych fľašiek s chlasom. Chladiaci box. Ten si naše spoločné chvíle užíva s nami. Keď sú už dvere bezpečné zamknuté z našej strany, cítim ako z nej opadáva to napätia. Rýchlo ju chytám za boky a vyhadzujem ju na jeden z chladiacich boxov. Dlaňami mi prechádza po lícach a okamžite ma bozkáva. Tak veľmi sa mi to páči, ale nedokážem viac čakať. Púšťam ju, pritom sledujem ako sa opiera o lakte, zakláňa hlavu a neustále sa usmieva. Vie čo budem robiť. Chytám jej jeden členok, vyzúvam čiernu lodičku a obsypávam ho bozkami, o niekoľko sekúnd jej vzúvam aj druhú a znova sa vraciam k jej perám. Chutí sladko, hryzie ma do pery a ťahá za vlasy. Rukami prechádza cez moje ramená, kopíruje lopatky a pritom ma necháva bozkávať ju na krku. Rukami nachádzam jej gombík a okamžite jej sťahujem nohavice. Musí nadvihnúť panvu, oblapuje ma pritom nohami a tlačí sa oproti mojej navretej hrči.
„ Tak už si ma vezmi.“ Šepká a naráža panvou o moju. Kurva je to tak vzrušujúce.
„ Dnes žiadna predohra?“ usmievam sa, viem ako veľmi miluje keď ju naťahujem, páči sa jej to.
„ Som mokrá už len z pohľadu na teba, prosím Harry nepredlžuj to.“ Jej chichot lahodí mojim ušiam. Len čo mám dosah na jej pery, opäť sedí a rýchlo mi rozopína nohavice. Berie ho do ruky, prechádza po celej mojej dĺžke a odsúva si nabok nohavičky. Prstom krúžim okolo jej klitorisu, skúšam ako pripravená je. Netchy ktoré pod náporom vzrušenia zatína do mojich ramien ma presviedčajú aby som pokračoval ale cítim ako ju potrebujem už aj ja. Ťahám ju za boky bližšie k okraju boxu, okamžite do nej prenikám celou svojou dĺžkou až po okraj. Nakláňa sa ku mne. Ruky obtáča okolo môjho krku a perami kopíruje moju sánku. Niekoľko sekundové čakanie na jej privyknutie prerušujem hlbokým prírazom. Potom nasleduje ďalší, ešte jeden a zvyšujem tempo. Cítim ako veľmi blízko svojho vrcholu je. Priviera oči, kúše si pery a zviera dlaňami moje zápästia tak silno ako to vie. Nemôžem to viac vydržať a akonáhle cítim ako sa jej svaly sťahujú okolo môjho mužstva, ona dosahuje svoj dokonalý pocit a pritom sa tvári ako bohyňa. Vrcholím prudko a hlboko v nej. Bozkáva ma a o to intenzívnejšie to je. Naše prerývané dýchania sa spomaľujú a ona opatrne hladí môj chrbát. Kurva o takomto sexe sa mi ani nesnívalo. Naše pery vzplanú, jazykom si vychádza v ústrety a pritom ma stále hladí.
„ Ďakujem za prijemné spestrenie dnešného nudného večera baby.“ Šepkám jej do uška, zubami sa obtieram okolo lalôčka a ona sa smeje.
„ Zachránil si ma od robenia faktúr.“ Jej úškrn a spokojnosť sa mi páči. Bože ako veľmi ju milujem.
Len čo ju púšťam zoskakuje z chladiaceho boxu, očami preskakuje ku mne. Automaticky si zapínam nohavice a ona zatiaľ berie dve fľaše dobre vychladeného Moet-u z chladiaceho boxu na ktorom sme sa predchvíľkou milovali. Môže mať niekto dokonalejšiu frajerku ako ja? S úsmevom ju nasledujem späť do baru. Kľúče od skladu si vkladám do zadného vrecka nohavíc s záujmom dať si urobiť kópiu. Ešte ho určite využijeme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára