nedeľa 8. júna 2014

That guy 5.



Harryho pohľad ...

„ V tej ... druhej taške?“ Kurva! Kurva ! Neuvedomil som si zvláštnosť celej sitácie. Samozrejme, že nebudem chutnej blondíne ponúkať polotovar ak môžem niečo uvariť, ale ona je Američanka a Američania jedia veľa polotovarov či nie? Ten výraz v jej tvári keď jej docvaklo čo sa deje, čo sa vlastne ani nedialo ale ona to tak pochopila ...
„ Takže ty ideš variť večeru a ja mám jesť polotovar zohriaty v mikovlnke? Ďakujem, nezavadziam ti tu? Alebo ti otec nedal málo peňazí za to, že ma strážiš? Vieš čo, vlastne nemusíš, idem sa zbaliť....“ odišla. Tresla dverami na hosťovskej izbe v ktorej bývala a odišla. Nevedel som čo robiť, nevedel som čo od tejto dievčiny očakávať. Liamovi nemôžem zavolať, pomôže mi Bella? Vytočil som jej číslo a čakal.

Bella - Ahoj Hazz, ako ti pomôžem?
Harry- Ahoj, je pri tebe Liam?
Bella – Nie, niekede sa vyparil. Deje sa niečo Harry, máš nejaký čudný hlas ...

A tak som jej to celé povedal, až kým sa z horného poschodia neozval buchod. Ťahala kufor po schodoch a ja som ju musel zastaviť. Kurva ale ako? Fajn Harry, mysli ... Bez rozlúčenia som zložil Belle telefón a hodil ho na pult.

„ Blair prosím celá táto situácia je totálne fiasko, nemyslel som to tak. Idem variť pretože príde žena o ktorú mám vážny záujem a naozaj som si myslel, že vy Američania jete veľa polotovarov. Naozaj ma to mrzí, že si to pochopila takto. Nechcem aby si odišla a chcem.. . chcem aby si si tú večeru dala s nami. Prosím.“ Nahodil som svoj psí výraz, neusmievala sa ale prikývla. Och, neodíde...nebude preč. Kurva! Kurva! Ja som ju prinútil ostať ale povedal som, že príde žena ktorú chcem? Si kokot Harry, si kokot.

Celý večer sme strávili len niekoľko centimetrov od seba. Pomáhala mi, krájala zeleninu a spravila sladké zemiaky. Dala rozohriať rúru a keď bolo všetko pripravené a ja som mal navyšší čas ísť po blondínu, nechcelo sa mi. Obom som nám zalial kávu. Horúcu, čiernu a sladkú práve preto lebo mi povedala, že takú zbožňuje. Pariace sa hrnčeky som postavil na parapetu balkónu a ponúkol ju zo svojho balíčka cigariet. Vzala si, bodkovaný župan si pritiahla bližšie k telu a ja som jej zapálil. Plamienok ohňa sa jej leskol v očiach a ja som sa prepadával práve tam, kde som nesmel. Musím ísť po blondínu, musím si dokázať, že sa za tieto dva dni nič nezmenilo. Nie preto, že nemôžem ale preto, že sa mi zdá nemožné aby sa z Harryho Stylesa stalo niečo iné za toľko dní. Ja milujem ženy, neprepadávam hnedým očiam len tak z ničoho nič. Ticho ktoré medzi nami tie dve hodiny varenia a aj teraz panovala ma znervózňovalo ešte viac.
„ Nemeškáš náhodou?“ odchlipla si kávy a ja som stuhol. Kvapôčky ktorá jej ostala v kútiku pier tam nemal čo robiť. Nemala ma takto naschvál provokovať. Predsa len som natiahol ruku, stála tak blízko po celý čas čo mi len vyhovovalo. Snažiac sa nepozerať jej do očí som kávu palcom zotrel z jej kútika a otočil sa na odchod.
„ Počkaj Harry....“ Jej dlaň chytila moje rameno, zatiahla a ja som sa automaticky otočil späť. Bola ešte bližšie jej vôňa bola ešte intenzívnejšia. Kurva ! Ruky jej vyteleli k môjmu krku a napravili límec čiernej košele. Cítila ako sa mi napli svaly keď sa jej prsty mimovoľne dotkli mojej pokožky? Kurva, cítila to tiež?
„ Teraz je to dokonalé.“ Zodvihla pohľad aby videla do mojich očí, usmiala sa a priateľsky ma potľapkala po ramene.
„ Neponáhľajte sa dám si sprchu. Naozaj sa z teba teším.“ Jej úsmev bol iný ako včera, iný ako v noci keď sa usmievala a ja som ju pozoroval, iný ako keď ... oh kurva Harry, je čas ísť si po sex. Z domu som vybehol s istotou, že už teraz meškám. Jediné čo ma mohlo zachrániť bolo, že to blondíne bude trvať dlhšie, tak ako všetkým ženám.

Samozrejme, že sa nehnevala. Dokonca sa mi zdalo, že sa teší z Blair ktorá nám bude robiť spoločnosť pri večeri. Keď som ju ale ubezpečil, že ona potom pôjde spať a mi by sme si mohli pozrieť dobrý film, jasne som videl oheň v jej očiach. Zrazu som sa tešil, že sex je to čo máme obaja v hlave, o to predsa išlo.

„ Prestrela som stôl, som tak rada, že si strýko Harry priniesol priateľku. Varil sám, len som pomáhala.“ Pozeral som s otvorenými ústami na dve ženy stojace v mojej predsieni. Blondínu oblečenú v béžových nohaviciach a modrej blúzke. Vyzerala dobre, stačilo by ale rozopnúť jeden gombíček a bol som si takmer istý, že by sme večeru preskočili. Keď moje oči zablúdili k Blair cítil som ako mi vysychá hrdlo, robí to naschvál? Krátka čipka zakrývala jej zadoček tesne na jeho konci, vlasy mala rozpustené a natočené viac ako inokedy, tmavá linka na očiach pôsobila, že vyzerala staršie. Preklínal som moment ktorý som súhlasil aby tá malá bruneta ostala u mňa kým sa jej rodičia presťahujú, bože ako mi poplietla hlavu tou svojou nevinnosťou, stačili jej na to dva dni.

Jedli sme potichu, moje spoločníčky sem tam niečo prehodili. Oproti mne sedela blondína, krásny výhľad do jej výstrihu mi hral do karát, páči sa mi. Trochu som sa mi zdalo, že odvádza pozornosť od brunety. Od jej prenikavého pohľadu a jemného úsmevu ktorý ju sprevádzal počas celej večere.
„ Dáme si dezert čo poviete? Samozrejme, že Vás potom nechám.“ Postavila sa a zmizla v kuchyni, kde už dávno voňal jablkový koláč poliaty karamelom s dvoma lístočkami mäty. Keď som na svojom rozkroku zacítil tlak hneď som očami našiel blondínin pohľad. Usmievala sa, vyzula si lodičky a oboma chodidlami mi prechádzala po rozkroku. Kurva to hádam...och ... zrazu som vedel, že viac nebudem premýšľať čisto, že sa potrebujem zbaviť brunetky a vziať túto malú učiteľskú štetku do svojej izby. Neprestala ani keď sa Blair vrátila, pred každého z nás položila tanierik s koláčom. Nemohol som sa postaviť a len tak predstierať, že som v pohode. Nemohol som im doliať víno. Jednou rukou som stískal nohu stola pod bielym obrusom, stískajúc zuby som poďakoval za koláč a ďalej sa zameriaval na to čo sa deje nad stolom, nie pod stolom. Chvíľu sme jedli opäť všetci potichu. Blondína pokračovala v jemnom šúchaní po mojej hrči na nohaviciach. Snažil som sa kurva tváriť sa normálne a len sedieť a klásť si každú chvíľu do úst koláč, ktorého chuť som vôbec necítil. Kurva, kurva no tak prečo si nejdeš ľahnúť. Tak veľmi som chcel zhodiť všetky veci z prestretého stola a vyšukať ju práve tam. Len čo sa ozval hlasný buchot po mojej pravici otočil som sa. Blair tresla príborom o tanierik, preklopila pohár a nahnevane sa odsunula na stoličke.
„ Mám pocit, že tu zavadziam nie?“ Rýchlosťou prevrátila stoličku, vyzula si čierne lakované lodičky a obe hodila do mňa, potom zmizla na poschodí. Čo ju tak rozčúlilo?
„ Prečo sa hnevá? Nie je tu len ako decko čo nemá kde ísť?“ Opýtala sa blondína. Zasmial som sa, mala pravdu. Pocit, že by som mal ísť hore, ospravedlniť sa a objať ju som zatlačil, gumička ktorú si blondína stiahla z vlasov pristála niekde na zemi, ona zatriasla hlavou. V momente som stál, berúc ju na ruky som rýchle kráčal hore, zubami rozopínal gombík ktorý mi na jej blúzke tak vadil a mieril do mojej spálne. Teraz z nej vyšukám dušu, aj zo seba vlastne.

Pohľad Blair ...

Tresla som dverami používajúc pri tom celú svoju silu a hlasno som sa rozosmiala. V noci ma objíma a potom robí toto? Nechá ma večerať s nejakou kurvou a potom ... idiot. IDIOT. Bože ja som ale hlúpa hus. V hlave si začnem nadávať sama na seba, trhnutím rozopínam zips na čipkovaných šatách od mami a vlasy si sťahujem do gumky. Nechápajúc prečo som vlastne takto vybuchla nechám svoje telo klesnúť do perín. Som unavená, najedená a cítim sa zvláštne špinavo. Prečo? Prečo som vyskočila, spravila mu trapas pred niekým koho má možno naozaj rád? Zajtra sa mu musím ospravedlniť. Len čo natiahnem ruku k lampičke ktorá ako jediná osvetľuje veľkú izbu nastražím uši ešte viac. Pravidelné nárazy o stenu, ženský krik. To si snáď robí srandu? Nie Blair, nechaj ho. Je to otcov kamarát a je presne taký istý kurevník ako bol on kým sa nezamiloval. Alebo už je zamilovaný? Niekde na spodku kufra nájdem slúchadlá a okamžite si ich strkám do uší. Hlasitosť na mojom iphone dávam na maximum. Chvíľku sa naozaj snažím ležať, je to v pohode nepochybne zaspávam keď sa opäť prebúdzam slnko mi cez nezatiahnuté závesy šteklí nos. To už je ráno?

Sama neviem prečo to robím ale rozhodnutá navliecť sa do jednej z tých košielok od Victoria Secret, samozrejme bez županu schádzam dole. Provokujem ho ale prečo? Zalievam si kávu, je upratané a všetko na svojom mieste dôkladne poukladané. Predpokladám, že obaja ešte spia. Hodinky na chladničke ukazujú 8:05, no keď sa pozriem lepšie čítam odkaz.

Som v práci, poobede je zápas takže ma nečakaj. V chodbe sú peniaze, objednaj si pizzu ma môj účet. Ten včerajšok ma mrzí, večeru som si užil bola super.

Harry xx

Nemôžem uveriť vlastným očiam. Hrnček ktorý zvieram v ruke mi slúži si na moment predstavým ako hrdlo blondína ktorá ma tak rozčuľuje a ani vlastne nemá prečo. Stískam ho.
„ Dobré ráno.“ Ozve sa ženský hlas a ja sa otáčam, rýchlym pohybom ruky vylievam kávu. Niem prečo ale zrazu hrnček letí oproti stene predomnou a len tak tak míňa blonďaté vlasy ženy stojacej vedľa mňa. Kurva.

6 komentárov:

  1. Nejakym zpusobem mi tam tam blondyna prekazi! Ale chapu, ze hned nemuze byt vsechno jasne a tak jak to ma nakonec byt ����

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau,úžasná časť <3 Milujem to,milujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože. Posledná veta.... the best �������� rýchlo ďalšiu ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Boží! Boží! Boží!! Sice občas si říkám, jaké chytá Blair nálady :D ale jinak je to parádní..jsem zvědavá, jak se to bude dál vyvíjet!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo!!! Víc nadšená už ani být nemůžu :) Zase další povídka, která mě pohltila!!!! Aaaaa dalšíí :D

    OdpovedaťOdstrániť