pondelok 22. septembra 2014

That guy 21.

a bude to ešte niekto čítať? ... 


Harryho pohľad ...


Po prečítaní si správy od Belly som sa schuti zasmial a kývol na barmana.
„ Ešte jeden.“ Niekoľko stoličiek pri bare odomňa sedela pekná brunetka s jasnými zelenými očami. Jej úsmev prezrádzal, že je na love.
„ Tej slečne daj to čo pije na mňa.“ Usmial som sa len čo pred ňu barman položil drink a ona sa okamžite postavila. Starý Harry vitaj späť. Zachechtal som sa a natiahol sa k podávanej ruke.
„ Som Stella.“ Jej úsmev bol oslňujúci, príliš pekná tvárička. Pomyslel som si, perami sa dotkol jej ruky a vyčaroval svoj najlepší zvodný pohľad.
„ Harry, máš naozaj krásne meno."


Len čo Stella zažala lampičku na mojom nočnom stolíku a podoprela sa na lakte, mal som dokonalý výhľad na jej telo. Krátke čierne šaty jej ledva zakrývali nohavičky, prsia mala obtiahnuté tmavou látkou.
„ Poď sem krásavec.“ Zašepkala a viac rozkročila nohy. Alkohol v mojej hlave mi jasne dával príkaz pridať sa k krásavici na mojej posteli a vyšukať z nej všetko čo sa bude dať. Pomalým krokom som prešiel až ku kraju postele, rozopol som aj posledný gombík na mojej košeli a vyliezol hore k nej. Zaborila prsty do mojich vlasov, silno potiahla a mne z úst vyšiel ston. Kurva bol som taký nadržaný. Kľakol som si medzi jej nohy a rukami siahol na prsia. Stlačil som ich a ona zaklonila hlavu. Kurva jej biely krk si žiadal bozk. Neváhal som naklonil sa a prisal svoje ústa na alabastrovú pokožku. Prebozkával som sa cez jej sánku až k perám, trochu sa odtiahla a pozrela mi do očí. Tie jej mali farbu karamelu, zmiešanú s orieškovou čokoládou. Nie neboli to jej oči, videl som v nej Blair. Videl som jej nahnevaný pohľad. Hnevala sa pretože som bozkával inú ženu. Hnev ale prúdil aj v mojich žilách. Predstavil som si ju niekde na hoteli a Ashtonom pri nohách. Stráži ju ako pes, stráži ju ako keby nebola schopná urobiť niečo hodné dospelej ženy. Kurva. 

Vrhol som sa na krvavočervené pery dievčaťa podomnou a ani zďaleka som si nepredstavoval ju. Iné to bolo len v tom, že moja brunetka by nemala takto zmaľované ústa. Moja brunetka by ma bozkávala jemnejšie a jej prsty presne vedeli ako si namotávať moje kučery. Táto bola surová. Kurva Harry nepremýšľaj pretiahni ju. Trochu som pritlačil na pílu, pustil sa do vyzliekania jej šiat a zrazu som na Blair zabudol. Môj jazyk láskal jej dokonalé prsia, ruky hladila tvarované stehná a ja som premýšľal či mám v zásuvke kondom. Určite tam je.
„ Harry nepredlžuj to.“ Sykla na mňa cudzia žena a ja som do nej prudko vrazil oba prsty. Chcela ma a ja som chcel ju. Jej chrbát sa od vzrušenia prehol a ja som cítil ako tvrdnem. Konečne starý Harry je späť. Len čo mi stiahla boxerky, prechádzala rukou po mojej dĺžke a ja som siahol do stolíka, hľadajúc ochranu, zadíval som sa na mobil. Svietil. Tóny som mal síce vypnuté, ale môj mobil blikal pretože mi niekto volal. Snažiac sa prečítať meno prichádzajúceho hovoru som zamrzol, cítil som ako ma prechádza chuť na to dievča ponúkajúce sa mi v mojej posteli. Odsotil som jej nadržané telo od seba, vzal mobil k uchu a zdvihol.
„ Prosím?“



Pohľad Blair ...


Zaklopala som na dvere môjho ochrancu a netrpezlivo čakala. Krátke modré šaty mi siahali do polovičky stehien, lodičky s otvorenou špičkou ukazovali dokonale nalakované nechty a vo výstrihu mi visel malý náhrdelník s iniciálkami.
„ Slečna, ako Vám pomôžem?“ Opýtal sa ma rozospato Ashton, pošúchal si dlaňou oči a zrazu si uvedomil ako som oblečená.
„ Nie nič nehovor. Si tu so mnou a tak trochu môžem rozkazy dávať aj ja. Idem von, budem len dole v bare a keď sa vrátim na izbu zaklopem ti. Nechoď za mnou Ashton naozaj potrebujem byť sama.“ Prehovorila som snažiac sa pôsobiť rázne. Tuším sa mi to podarilo, tuším som tento talent zdedila po otcovi.
„ Samozrejme, prosím ale vezmite si mobil a ak by niečo nebolo v poriadku, zavolajte mi Blair.“ Oslovil ma menom čo nerobil často, usmiala som sa a prikývla. Počkal kým si neprivolám výťah a len čo cinkol so starosťou v očiach zatvoril dvere. Naozaj som plánovala byť len v hotelovom bare. Nemala som chuť na pohľady cudzích ľudí, dole to bude bezpečné.


Posadila som sa k baru, vytiahla z kabelky cigarety ukradnuté JEMU a okamžite si pripálila. Barman mi doniesol drink. Vodka po niekoľkých panákoch začala strácať na sile, hrdlo ma viac tak neštípalo zato moja hlava bola ako v ohni. Cítila som každučičký pohyb, cítila som ako mi oťažievajú viečka. Len čo predomnou pristál nový pohár s ľadovou tekutinou, pritisla som slamku k svojim perám a začala piť. Otec by ma zabil ale som dospelá a môžem piť koľko chcem. Po piatom nápoji som sa cítila ako znovuzrodená. Alkohol prúdil mojou krvou a moje telo sa automaticky začalo hýbať do hudby prichádzajúcej od parketu. Neviem kde sa vo mne zobrala toľká odvaha ale predpokladám, že to bolo alkoholom. Zrazu som sa zodvihla a nechávajúc všetky veci položené na bare som kráčala k parketu. Potrebovala som sa hýbať, ukázať niekomu aká sexi dokážem byť a pritom nechať vyprchať alkohol z mojej hlavy.


Stačilo niekoľko minút a moje boky zvierali niečie ruky. Chlapec, vysoký s hnedými očami a piercingom v spodnej pere si ma silno pridržiaval tesne pri svojom tele a dával mi najavo ako sa mu páčim. S toľkou odvahou a promile v krvi som mu panvou vychádzala v ústrety jeho prírazom na môj zadok a pritom som sa chichotala. Celá situácia bola absurdná. Keď DJ po niekoľkých pesničkách zmenil song na niečo romantické, čomu som nevedela prispôsobiť dostatok energie a kývanie mojich bokov, chlapec ma potiahol za ruku smerom k baru. Moje veci stále ležali vedľa dopitého poháru.
„ Som Luke, daj si so mnou drink.“ Usmial sa a položil mi ruku na zadok, pritiahol si ma k sebe. Cítila som z jeho dychu alkohol, jahodovú žuvačku a príjemnú pánsku vôňu.
„ Blair, pijem vodku.“ Usmial sa a objednal. Chvíľku sme sa rozprávali zatiaľ čo ja som srkala svoj sladký nápoj, stihol otočiť niekoľko kôl tvrdej vodky a lepil sa na mňa ešte viac. Kurva potrebujem tancovať. Moja myseľ nespolupracovala a ja som zrazu pocítila ako mi sťahuje mechúr. Záchod! Tam budem chvíľku sama. Ospravedlnila som sa ale on trval na to, že ma odprevadí a počká. So slovami aby som ho nenechávala dlho čakať mi otvoril dvere. Len čo som vkĺzla dnu, rukou som vkĺzla pod šaty a spoza nohavičiek vytiahla mobil. Skrývala som ho tam pre prípad núdze a ten nastal teraz. 

Alkohol v mojej hlave mi kázal zavolať na známe číslo a vyčistiť mu žalúdok. Hajzel jeden zasratý. Chvíľku mi trvalo spomenúť si na kombináciu čísel ale akonáhle to začalo zvoniť, zosunula som sa chrbtom opretá o kachličky na zem a ignorovala chlapcove búchanie na dvere.

„ Prosím?“ Ozval sa a mňa pri zvuku jeho hlasu striaslo.
„ Kto je tam?“ Trval na svojom, zistiť kto mu o takejto hodine vyvoláva. Nemala som silu odpovedať. Stratila som všetky nechutné slová ktoré som počula, zimomriavky mi naskákali po celom tele. Ešte niečo povedz Harry prosím.
„ Blair, si to ty?“ Kurva ako to vie? Tak fajn, cítila som ako sa mi točí hlava ako ma berie do strany a ja sa hlavou opieram o studené kachličky.
„ Prečo si to urobil! Prečo si to povedal! Chcela som tak veľa? Chcela som od teba niečo nemožné? Mal si ma poslať už na začiatku preč a vyhli by sme sa tomuto všetkému. Si hajzel Harry. Skurvený kokot ktorý si ma omotal okolo prstu a pritom nemá žiadne city.“ Vedela som, že môj hlas sa trasie a ja som určite domotala niektoré slová.
„ Ty... si ...opitá?“ Znel zúfalo, takmer nahnevane. Kto je to Harry? Nemôžeš to vybaviť potom? Pýtala sa žena v pozadí jeho telefónu. Kurva niesom preč ani niekoľko hodín a on má doma náhradu?
„ Nie je to tvoja vec! Môj život viac nie je tvoja vec! Máš kurva a aj ja mám náhradu za teba! Niekoho kto sa do mnou bude milovať!!!!!!“ Kričala som tak hlasno ako som vedela. Slzy sa mi predierali cez maskarou zalepené oči, plakala som. Od zúfalosti som zložila telefón od svojho ucha, počujúc ako kričí v akom hoteli som a ťukla prstom do červeného tlačítka. Tak veľmi ma bolelo ako sa so mnou zahrával, bol tak bezcitný. To ja som chcela byť tá čo ho zraní ale on ma predbehol. Trvalo mi niekoľko minút umyť si tvár, znova svoje šat stiahnuť nižšie pod zadok a trochu sa upokojiť.

„ Heej zlatko, si v poriadku?“ Chlapec ma stále čakal pred dverami. Alkoholom otupená myseľ si nevšimla moje rozmazané oči. Pritiahol si ma k sebe a jemne ma pobozkal. Tento bozk sa ani zďaleka nedal porovnať s Harrym. Bol iný, bez citov a... kurva o akých citoch to hovorím? Vezmem ho hore a nechám spraviť to čo mal spraviť Harry.
„ Vezmi ma na moju izbu prosím.“ Po vyslovení môjho priania sa Luke usmial a ponúkol mi ruku. Objal ma okolo pása a nechal nás nastúpiť do výťahu. Jeho bozky sa začínali stupňovať, cítila som vzrušenie. Len čo výťah cinkol na poschodí, jeho pery sa odtiahli a dlane mi masírovali zadok. Dýchal ťažko a pritom som cítila ako je vzrušený.

„ Môžem ísť ďalej však? Vezmeš ma k sebe na izbu kráska.“ Po tomto oslovení som si mohla byť istá, že neviem moje meno a proste sa má chuť mi dostať do nohavičiek. Vystúpili sme von, neodpovedala som mu a tak si moje mlčanie vysvetlil ako súhlas. Viedol ma za ruku k dverám s rovnakým číslom na mojej karte. Len čo sme zastavili predtým jeho pery sa znovu pokúsili na pobozkať. Teraz už moje rozhodnutie vyspať sa s týmto chlapcom nebolo stopercentné. Bol mladý a určite skúsený. Kým ma bozkával vzal moju ruku a priložil ju na svoj rozkrok. Inokedy by sa mi to páčilo, teraz som sa ale bála. Nechcem ho, nechcem aby sa ma dotýkal a nechcem sa ja dotýkať jeho.
„ Nooo tak zlatko, stlač ho.“ Prikázal mi, počula som cinknutie výťahu, zároveň s otvorením
dverí pretože voľnou rukou pretiahol moju kartu cez zámok. Kurva nechcem ho vziať dnu.
„ Pusť ju lebo ťa zabijem.“ Ozval sa hlas. Mužský, silný s prízvukom typického brita a ja som si zrazu nevedela spomenúť odkiaľ ho poznám.

„ A čo si ty jej ocko?“ Mladík sa zachechtol a vtlačil ma do tmavej izby, chcel ma nasledovať ale jeho golier sa pokrčil pre silný stisk na jeho krku. Podľa hánok som spoznala muža ktorý to bol. Môj muž, môj krásny chlapec. Ale ako vie v ktorom hoteli sme? Ako sa tu dostal a... och nie. Ashton. Chlapec skončil vo výťahu, len čo sa dvere zatvorili prudko som vyštartovala po jeho tele.
„ Kurva čo tu robíš? Volal.. ehm volal ťa sem niekto?“ Kričala som neuvedomujúc si čo sa bude diať. Len čo som ale otočil pohľad k dverám na opačnej strane zarazila som sa. Ashton, musím ho presvedčiť, že som v poriadku a idem spať.
„ Vypadni dnu.“ Zatlačila som Harryho do svojej izby, zatvorila dvere a zaklopala Ashtonovi.

„ Slečna?“ Vykukol už oblečený v pyžame.
„ Idem spať, ráno sa uvidíme na raňajkách.“ Prikývol počkal kým zatvorím dvere aby sa presvedčil o mojich slovách a vošiel dnu. Len čo som zacítila pohyb vedľa seba, chytil ma za zápästie a jemne ho stlačil. Prišiel, prečo prišiel? Volala som mu nahnevaná a opitá, čo stále som.
„ Čo tu chceš?“ Vyštekla som hľadajúc vypínač. Potrebujem mu vidieť do tváre. Chcem mu vykričať aký idiot je a to ako ho nenávidím.
„ Čo by si spravila? Vyspala by si sa s prvým chlapcom ktorý ti kúpi drink Blair.“ Bol tak blízko pri mne, že som na krku cítila jeho horúci dych. Bolo zrejmé, že pil tiež. Načo ale prišiel? Počkať...
„ Samozrejme, chcem si zašukať a kedže si môjho potencionálneho chlapca vyhodil, budeš to musieť urobiť ty. Vyšukaj ma Harry.“ Hovoril som istým hlasom, plná túžby a alkoholu. Hlava sa mi ešte stále točila a zdravý rozum bol tienený alkoholom.

„ Blair...“ Zrazu sa izby ponorila do svetla. Stál predomnou len v teplákoch a sivom tričku. Jeho zelené oči skenovali moje telo len sporo odeté v ľahkých šatách. Nevedela som ale rozoznať čo si myslí, nemohla som prísť na jeho myšlienky. Stál trochu odomňa, držiac ruku na vypínači svetla. Spravila som krok a moja váha s alkoholom sa zakolísala. Jeho ruky ma chytili pevne za boky čím zabránil pádu. Okamžite som ruky omotala okolo jeho krku a natiahla sa bližšie k jeho perám.
„ Miluj sa so mnou Harry.“ Nedokázala som uvažovať triezvo ale videla som ako po mne túži tiež.
„ Nie.“ Jeho hlas bol tvrdý a ani som nevedela ako a zrazu som stála sama, bez jeho pomoci.

5 komentárov:

  1. ....a ty sa ma spýtaš, či to bude ešte niekto čítať?!
    Milujem to, Ajč!!! :))) Som strašne rada, že si pridala časť :))
    Je to dokonalé! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Píš ďalej, ja čítam a ako rada.
    Prosím

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samozrejme že to niekto číta :D konkrétne ja!! :D Som veľmi rada že si pridala časť :)) Najlepšia časť doteraz :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetci to budeme čítať!!!!! <3 oooooh bože Harreh ako záchranca sa objavil <3 strašne sa teším na novú časť <3

    OdpovedaťOdstrániť